Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: peterch
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 14, 2014 om 00:03Bestelling geretourneerd, webwinkel weigert retourBeste Wimmi20,
Dat Peruaanse vrouwen zwart haar hebben is iets nieuws voor mij (ben zelf een aantal malen in Peru geweest dus weet ik dat zelf ook wel!!).
De wet kopen op afstand niet van toepassing?? Hmmm, vraag ik me af waarom niet, is via internet besteld dus....
Wat ik met een haarstukje moet is overigens niet relevant maar als jij dit graag wil weten... Heb geen borsthaar meer dus wou ik dat ervoor gebruiken :) -
Oct 13, 2014 om 22:42Bestelling geretourneerd, webwinkel weigert retour[quote=wimmi20 schreef op maandag 13 okt 2014, 22:07]Aangezien vraagsteller mijn hamvraag niet beantwoord, is vraagsteller ook niet geinteresseerd in het lezen van alle antwoorden.
Alweer het ouwe liedje.
http://www.fresh-hair.nl/weaves/exclusief-peruaans-haar-op-voorraad/10-t-m-24-inch-peruaans-haar-wavy-natuurlijke-haarkleur-goudblond-exclusief-op-voorraad.html -
Oct 13, 2014 om 22:40Bestelling geretourneerd, webwinkel weigert retour[quote=wimmi20 schreef op maandag 13 okt 2014, 22:07]Aangezien vraagsteller mijn hamvraag niet beantwoord, is vraagsteller ook niet geinteresseerd in het lezen van alle antwoorden.
Alweer het ouwe liedje.
Ja,ja beste Wimmi20,ik zit ook niet 24 uur per dag achter mijn computer.....
Hetgeen ik heb besteld is: -
Oct 13, 2014 om 14:39Bestelling geretourneerd, webwinkel weigert retourAlle bovenstaande personen, bedankt voor jullie reacties. De algemene voorwaarden had ik al in een pdf bestand opgeslagen op mijn computer alsmede een kopie van de pagina waar het artikel op beschreven stond.
Verder mailen met dit bedrijf heeft geen zin daar ik telkens hetzelfde antwoord terug krijg, ik citeer:
"Zoals al eerder aangegeven mag je wat mij betreft naar je advocaat, jurist of wat dan ook stappen. Als ze verstandig zijn geven zij je het advies de rekening te betalen. Maarja een zaak aangaan terwijl ze weten dat het het zullen verliezen levert ze ook geld op. Je moet ze
tensliotte betalen zoniet je rechtsbijstand uitkering. De uiteindelijke verliezer ben jij dus. Wij willen je sparen voor de procedure die wellicht volgen zal. Met deze feiten win je dat natuurlijk nooit. Het is echt voor je eigen bestwil en we maken je hierop attent omdat wij niet willen dat je hier problemen van krijgt. Het is het echt niet waard. Geloof het nou AUB. Jij bent een consument die hier wellicht de eerste keer mee te maken hebt, wij hebben dit in de jaren als webwinkel vaak genoeg meegemaakt en zijn altijd in het gelijk gesteld. Weet je waarom? Omdat wij als bedrijf altijd handelen volgens de wetgeving. Maargoed....kijk maar of je onze tips ter harte neemt. Zou ik echt doen als ik jou was."
Komt bij mij zeer intimiderend over en getuigt mijns inziens van weinig respect tegenover je klanten...
Ik denk dat ik het verder maar afwacht wat er gaat gebeuren... -
Oct 13, 2014 om 00:08Bestelling geretourneerd, webwinkel weigert retourTenormin: Uiteraard is de verpakking opengenmaakt (anders kan je het produkt niet zien :) ), echter het produkt zelf was verpakt in een doorzichtige plastic verpakking welke NIET is opengemaakt.
Tijger1: Makkelijk om de shop verder te laten kletsen, krijg wel een aanmaning (met verhoging administratiekosten).