Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: philemonhofman
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 19, 2014 om 09:39Onfatsoenlijke behandeling verwarmingsbedrijfBeste Philip.,
ik heb die maandag daarna met Ouwens contact opgenomen. Inmiddels heet het bedrijf anders,ook niet voor de3 lol denk ik.
Ik kreeg toen de bedrijfsleider van de buitendienst aan de telefoon en die zie dat hij niet van plan was om die nieuwe onderdelen eruit te halen. Ik heb hem toen er op gewezen dat dit voor een bedrijf van dat kaliber onacceptabel was.
Ook heb ik deze persoon vetld dat ik het een zeer vreemde situatie vond dat men iemand storingsmonteur noemt,die beter appels uit de boomgaard had moeten gaan plukken,want hij wist totaal niet waar hij mee bezig was en dan krijg je dit soort dingen. Ik moest direct betalen stom achteraf ,maar kon het helaas niet meer terugdraaien. Voor mij was dit ook de reden om direct op te stappen bij dit bedrijf. .
De rechtsbijstand kon ik niet inschakelen omdat dit een bedrag was onder de 500 euro,dus kwamen zei er makkelijk mee weg.
Het bedrijf heet nu een andere naam iets met Nederlands enz enz,weet het niet precies en heb er ook totaal geen zin meer in om op te zoeken,gewoon verloren tijd. Hoop dat mensen goed opletten en niet met dit bedrijf in zee gaan.
Ik zit nu nu Holland warmte uit de buurt van Numansdorp,geweldig bedrijf ,nette prijs en zeer goede service.
De oude verwarmingsinstallatie heb ik geschonken aan een technische school en hoop dat hiermee goede monteurs worden opgeleid .
Vr P. Hofman -
Mar 21, 2014 om 16:11Onfatsoenlijke behandeling verwarmingsbedrijfBedankt Tijger,
klopt inderdaad,dat dit een openbaar forum is.
Had even verder moeten kijken dan m,n neus lang is.
Inmiddels er wel achter dat de Nederlandde installatie maatschappij niet is aangesloten bij een geschillencommisie.
Wat Holland Warmte betreft ,kan ik uit zeer goede ervaring met dit bedijf iedereen aanbevelen die een nieuwe installatie willen hebben.met hun contact op te nemen.
Pluspunten:
1-Vakkundig personeel
2- Goed service contract waarbij je de onderdelen binnen de installatie voor 94 euro inclusief onderhoud en voorrijkosten in een pakket hebt.
3- Zeer scherpe prijzen (alles in een ) die ik bij ander bedrijf nog niet heb gezien op Internet. Maar er zullen ar allicht wel meer zijn.
Maar ik waarschuw mensen voor NIM,wees op uw hoede!,want ze komen beloftes niet na!
[Edit redactie: promotie]
Gr, P.Hofman -
Jan 20, 2013 om 23:27Onfatsoenlijke behandeling verwarmingsbedrijfBeste sweeterlake,
je formuleert het goed:,,Had geen slechte ervaring"
Ook wij hadden gen slechte ervaring in de afgelopen 11 jaren ,maar nu dus wel.
De grootste oplichterij die je je eigen maar kunt voortsellen.
Een ketel allerlei onderdlen instoppen en nog steeds niet werken,dan nog iemand die geen verstand heeft van elektrische installatie,s.
Wat kan je dan van zo iemand verwachten ,als deze dan ook nog eens zegt,sorry maar ik kan het niet oplossen ,maar wilt U wel de rekening betalen van arbeidsloon en 150 euro onderdelen.
Wel graag nu pinnen ,want we hebben slechte ervaring met betalende klanten!!!
Waarom willen die klanten niet gelijk betalen? Heeft U zich dit wel eens afgevraagd,U zult wel geen slechte ervaring op hebben gedan of misschien wel werken bij Ouwens ,het tegenwoordige Nesrlandse installatie bedrijf.
:,,Oplichters zijn het "andere woorden heb ik er niet voor en hoop ook dan dat ze veel klanten verliezen.
P. Hofman
Ja danke de koekoek,dat begrijp ik ook wel als je je wek niet geod doet.
Als ik dit op m,n werk zou doen,stond ik al lang op straat. -
Jan 19, 2013 om 23:56Onfatsoenlijke behandeling verwarmingsbedrijfGeachte cvtechnieker,
bedankt voor uw reactie en het klopt wat u schrijft storing zit in het 24 volt circuit.Pomp werkt gewoon.
Ik ben ook bij dit bedrijf Owens opgestapt en naar Holland warmte te Numansdorp overgestapt,daar gelijk een nieuwe installatie genomen met een beter onderhoudscontract. Eerste twee jaar geen kosten,natuurlijk fabrieksgarantie en daarna een onderhoudsconrtact van 12 euro duurder ,94 euro per jaar met een garantie uitbreiding op de installatie zelf.
Dus binnen in het appararaat op alle onderdelen voor 12 jaar na de 2 jaar fabrieksgarantie,volledige garantie op onderhoudskosten en onderdelen voor 94 euro. Nu er kan dus niet veel meer gaan kosten dan een exspansievat dat een keertje de geest kan geven. De Nefitketel heb ik nog thuis staan met alle nieuwe onderdelen nog in het systeem,dus misschien op marktplaats zetten,dan kan een iemand met dezelfde installatie installatie voor een klein bedrag de installatie van mij kopen,zeg maar de kosten die ik betaald heb voor de nieuwe onderdelen die erin zitten.
Vr Phillippe -
Jan 9, 2013 om 15:47Onfatsoenlijke behandeling verwarmingsbedrijfBeste cvtechnieker,
ik ben zelf ook technisch geschoold ,maar werk op een tekenkamer en had de monteur al aangegeven om de elektrische installatie eerst eens door te meten waarom de zekeringen er er uit klapten van de branderautomaat,maar hij had nog nooit van een univereelmeter gehoord en was niet elektrisch onderlegd. Aangezien ik zelf geen universeelmeter meer in huis heb,kon ik ( wat de taak van een bekwaamt monteur hoort te zijn) niet meten waar de sluiting zat.
Dit is een van de elementaire dingen die je toch wel behoort te weten als je als storingsmonteur op pad wordt gestuurd.
Maar blijkbaar denkt dit bedrijf er anders over en ( aan geld binnen halen)dan nog dat de monteur aan mij vertelde dat de onderdelen zouden worden verrekend ,terwijl zijn leidinggevende daar anders over dacht is voor mij een reden om dit bedrijf als slecht te bestempelen. Immers een klant behoort naar behoren te worden geholpen,zeker als deze in goed vertrouwen de rekening van meer als 200 euro ineens betaald.
Hij zei dat er veel klanten waren die de rekening achteraf niet voldeden,nu dat is voor mij ook al een teken aan de wand dat er meer klachten zijn met dit bedrijf!
Zeker gezien ,dat de onderdelen en het makersloon( wat gemaakt????) juist de kosten zijn en wij nog steeds met een kapotte installatie zitten.
Ook de fabrikant Nefit die ik maandags had gebeld na het eerste telefoontje met Ouwens ,die niet van plan was om iets te verrekenen of even iemand met verstand van elektrische storingen langs te sturen vond het zeer vreemd dat Ouwens zo reageerde, tegewoordig Nederlandse installatie maatschappij.
Verder had ik totaal geen trek meer om nog eens onderzoekskosten te gaan steken in een installatie waar al meer als 150 euro aan nieuwe niet op dit moment gebruilte onderdelen in zitten.
De installatie staat nog in de schuur en ik hoop dan ook dat ik van radar een berichtje krijg om dit bedrijf aan te pakken
Verder is het zeer onder de maat van het bedrijf om na 9 jaar zo te reageren( 9 x 84 euro en nooit iets aan de hand) en hoop dan ook dat mensen die met dit bedrijf in zee gaan goed nadenken.
Schoonmaken zijn ze zelfs nog niet eens goed in,laat staan storingen oplossen!
Vr P.Hofman -
Jan 3, 2013 om 15:28Onfatsoenlijke behandeling verwarmingsbedrijfBeste tijger allereerst bedankt voor uw reactie!
Ja, ik ben zo dom geweest om nu eens de allereerste keer direct te betalen met zo,n pinapparaat. als trowue klant tot die dag!
Ze kwamen met de smoes ,dat ze achter al hun geld aan moeten lopen omdat klanten slecht betalen.Achteraf kan ik me wel indenken waarom. Als je slecht werk levert ( niet gediplomeerd monteurs als storingsmonteur de weg op stuurt)en mensen beloftes doet en niet na komt krijg je klanten die niet betalen.
Ik heb dan ook spijt dat ik direct betaald betaald heb ,want dit doe ik voortaan niet meer.
:,,,Eens maar nooit meer."!!!
Ik hoop dat kassa dit bedrijf ( Nederlandse installatie maatschappij vroeger Owens uit Hendrik Ido Ambacht )een koude douche wil geven en Hollamnd Warmte uit Numandorp een warme!!
gr, Philemon Hofman -
Apr 30, 2012 om 10:55medische kostenBeste mevrouw elze30,
ik wil hier nog even graag reageren op mijn schrijven aangaande mijn hoornvliesoperatie.
Ik ben verzekerd bij de Agis en heb daar om een restitutiepolis afgesloten en volgens de medwerkers heb ik deze en wordt bij hun benoemd als AV compleet (& Tand Compact.) dit nog apart
Ik heb al een bezwaarschrift ingediend bij deze maatschappij,maar de molens werken heel traag, want Agis heeft nog steeds geen reactie gegeven,waarmee ik naar mijn rectsbijstandverzekering kan gaan om dit aan te vechten.
Inmiddels heb ik begrepen dat het landelijk tarief boven de 3100,00 ligt en geen 2100,- bedraagt.
Maar het blijft vrmeed dat ik met een restitutiepolis niet alles tot deze 80% krijg vergoed.
Hopende u hiermede voldoende te hebben geinformeerd ,
een vriendelijke groet,
P.Hofman