Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: pierre99
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 3, 2014 om 16:52Ervaring WOZ specialisten Bereniging eigenhuisMaar dat deze club WOZ Specialisten door Vereniging Eigenhuis wordt aanbevolen vind ik ook een kwalijke zaak!
Je mag van zo'n vereniging voor eigen huis bezitters toch een andere instelling verwachten dat deze op geldbeluste WOZ Specialisten te adviseren. -
Nov 3, 2014 om 15:19Ervaring WOZ specialisten Bereniging eigenhuisNa het door WOZ specialisten invullen van een standaard bezwaarformulier tegen de sterk verhoogde WOZ van 2013 komt er na 9 maanden een bericht van de gemeente dat het bezwaar ongegrond is veklaard. WOZ Specialisten stuurd mij daarop een standaard email dat dit het is en zij (WOZ Specialisten) verder geen reden zien hiertegen in bezwaar te gaan!
Lijkt mij dat het hier WOZ Specialisten enkel te doen is om het geld te krijgen van behandelkosten die zij automatisch van de gemeente krijgen als zij voor iemand een bezwaar indienen. Vervolgens doen zij er niets aan om dit bezwaar kracht bij te zetten. Het argument, dat voordat er bezwaar werd gemaakt al bekend was bij WOZ Specialisten, word nadat gemeente aangeven heeft dat het bezwaar ongegrond is nu door WOZ SpecialIsten gebruikt om het bezwaar niet door te zetten!
Lijkt mij een kwalijke zaak waarbij enkel aan eigen gewin wordt gedacht en het helemaal niet gaat om de door de gemeente gepakte huizenbezitter te helpen bij het maken van een deugedelijk bezwaar tegen de meer dan 10% verhoging van de WOZ in 2013. De huizenprijzen zijn notabene gedaald in 2012 en 2013!
En dat ook nog eens terwijl deze WOZ Specialisten nota bene door Vereniging Eigenhuis werd aanbevolen. Wie komt er nu nog voor de huzenbezitters op? Begrijpt u het nog? -
Jul 8, 2014 om 09:28Canal digitaal verhoogt kosten extra kaart met 300%tijger1 waarom niet eerlijk en open zijn!
Verander hier je inlognaam naar je de echte naam nl Canal Digitaal!
maar ja dat is Canal digitaal ook niet naar zijn klanten (eerlijk en open)! -
Jul 6, 2014 om 08:25Canal digitaal verhoogt kosten extra kaart met 300%Het gaat er niet enkel om dat de kostenverhoging van 300% op deze manier doorvoeren door Canal digitaal redelijk is voor een 2e smartcard.
Het gaat er hier vooral om dat je als Canal digitaal klant geen keuze hebt en dit door je strot gedrukt wordt door Canal Digitaal!
Ik vraag niet om 15 extra zenders!? Ik heb helemaal geen belang bij 15 extra zenders, dit is enkel een excuus van Canal Digitaal om deze kostenverhoging van 300% aannemelijk te maken en gezien de opmerkingen van Tijgertje lukt Canal Digitaal dat ook nog!
Je hebt vaak niet voor niets een satellietschotel, dit omdat de tv-kabelaars niet iedereen in een buitengebied willen aansluiten omdat dit niet winstgevend is.
Opzeggen van je extra smartcard die door Canal Digitaal voor je 2e of 3e tv in het leven geroepen is, is geen optie omdat kijkers die gedwongen zijn via een satellietschotel te kijken vaak ook geen andere (kwalitatief goede) keuze hebben!
En dat weet Canal Digitaal anders doen ze dit soort acties, waarin Canal Digitaal hun klanten geen keuze geven en kosten verhogingen eenzijdig doordrukken.
Het wordt tijd dat er een kwalitatief goede 2e aanbieder voor tv kijkers zonder kabelaansluiting bijkomt zodat deze groep medeburgers een keuze hebben en concurrentie deze monopolist van satelliettelevisie in Nederland dwingen om op een nette manier met hun klanten om te gaan!
NB de digitale aardse zenders (digitenne) of de aanbieders via de telefoonkabel hebben in ditzelfde buitengebied niet die beeldkwaliteit, nodig om vooral grote tv schermen probleemloos van een HD signaal te voorzien! Hoe bedoel je je hebt een keuze?!?