Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: pietereo
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 8, 2015 om 11:19www.webwinkel-electronica.nl / www.camerashopxl.nlHallo Kassa Vraag en Beantwoord,
Gelukkig heb ik mijn geld teruggekregen via de tussenpersoon (Stichting Sisow) die het geld inde van de webshop, die heeft haar verantwoording genomen en mij geholpen het geld terug te krijgen.
Nogmaals iedereen bedankt, zo zie je maar weer dat de aanhouder wint en een beetje gedegen aanhouden en onderzoeken loont echt wel.
Maar ik heb hier maar weer van geleerd en zal voortaan eerst goed checken of het een goede webwinkel is.
Hartelijk dank iedereen. -
Jan 24, 2015 om 15:29www.webwinkel-electronica.nl / www.camerashopxl.nlHartelijk dank Zwaardvis,
Jammer dat ik dit niet van te voren gecheckt heb, voortaan toch maar even beter uitkijken en dubbel gecheckt is beter dan niet gecheckt. Maar komt u uit die buurt en kent u het adres? -
Jan 24, 2015 om 14:06www.webwinkel-electronica.nl / www.camerashopxl.nlHartelijk dank voor alle goed bedoelde reacties, maar er ligt echt wel een gedegen onderzoek aan mijn vraag dus ben ik niet over een nacht ijs gegaan (leuke gedachte na het weer van afgelopen dagen).
Besteld op 09-januari 2015.
1. Als voorbeeld hierbij de opsomming van berichtjes:
2. Uw Factuur #400001160 voor bestelling #400001346
3. Mijn reactie : Het laatste mailtje wat ik van u mocht ontvangen van afgelopen vrijdag geeft aan dat u vandaag de voorzetlens binnen zou krijgen en dat u zodra u dit heeft ontvangen naar mij zou sturen, ik zit nog steeds te wachten op een melding dat u de Voorzetlens 0.45X 52mm Wide Angle Lens with Macro for Nikon opstuurt. Wanneer krijg ik van u bericht?
4. Antwoord 19 januari : Hartelijk dank voor uw bestelling,
Uw product wordt morgen naar u toegezonden.
Namens Webwinkel-Electronica wens ik u veel plezier met uw product.
5, Ook op 19 januari ontving ik dit mailtje : ik zal u order morgen nogmaals toezenden !
Met vriendelijke groet / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen
Team CamerashopXL.nl
6. Mijn vraag op 21 januari : Verzending #400001128 voor Bestelling #400001346 hebt u voor deze zending een trackingnummer? Weet u wanneer dit geleverd wordt?
7. Antwoord op 21 januari : u order is vandaag met de chauffeur meegegaan zodra er een tracking zichtbaar is zal ik u deze toemailen , u zult u order spoedig ontvangen !
Met vriendelijke groet / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen
Team webwinkel-electronica.nl
8. Begrijpt u wel dat dit binnen Nederland is dus niet van het buitenland af moet komen, tot op heden niets ontvangen.
Ook heb ik steeds gebeld op twee telefoonnummers maar bij beide telefoonnummers geen gehoor en van het mobiele nummer is de voice-mailbox vol en kan er geen berichtje achter gelaten worden.
Als antwoord op uw reactie Pieter Wolters: Het is inderdaad geen oplossing voor het vervangen van een lens, het is alleen de bedoeling hiermee kunstzinnig te experimenteren (met een laag budget) zoals Bokeh enz.
Bedankt Mahadma voor het steunen dat is precies wat ik ermee wil.
Maar dat beantwoord nog steeds niet mijn vraag of er nog meer slachtoffers zijn van deze webwinkel??? -
Apr 26, 2012 om 16:58Philips Broodbakmachine[quote=tenormin schreef op donderdag 26 apr 2012, 15:36]@pietero, omdat ik een ander merk broodmachine heb en uiteraard niet het antwoord van trappist wilde geven (want het ene is een goudrenet en de andere een kiwi) zou ik, als die radiostilte zo lang blijft, maar weer eens aan de bel trekken. Een heel nieuw apparaat zou een mogelijkheid kunnen zijn ware het niet dat dit al zo vaak heeft plaatsgevonden (dus niet het maandagmorgenprodukt). Dus, aan de (be)slag maar weer met "zeuren".
Bedankt tenormin,
Ik ga zeker zeuren, bedankt. -
Apr 26, 2012 om 16:57Philips Broodbakmachine[quote=marly18 schreef op donderdag 26 apr 2012, 15:44]Als je een Twitter- of Facebookaccount hebt, raad ik je aan om Philips langs die weg te benaderen.
Bij Twitter: Richt je tweet aan @PhilipsNL, en zet er iets van #klacht ofzo in. Doorgaans reageert Philips vrij snel op dit soort tweets!
Met Facebook heb ik geen ervaring - misschien kan iemand anders je daarmee verder helpen?
Als je het via Twitter/Facebook hebt geprobeerd, maar het helpt niet, mail je klacht dan naar de Consumentenbond. Bijvoorbeeld naar stekeligheden@consumentenbond.nl. Of zet je ervaring op hun forum.
Hallo Marly,
Dank je wel dat je de moeite hebt genomen mij te antwoorden, ik ga hiermee aan de slag. -
Apr 26, 2012 om 15:03Philips Broodbakmachine[quote=tenormin schreef op donderdag 26 apr 2012, 14:46]Viel dat vierde broodbakblik onder de garantie? Neem aan dat het apparaat zelf nog ruim in de garantie ligt en dat de bakblikken via Philips door een andere leverancier worden gemaakt. Is er een alternatief voor dit bakblik via de Philips service dienst?
Beste tenormin,
Bedankt voor het snelle antwoord, Ja alle bakblikken vielen onder de garantie, maar het is toch niet de bedoeling dat elke 4 weken een nieuw bakblik moet worden gebruikt.
Het is inderdaad zo dat het apparaat in China gemaakt wordt en dat ook de bakblikken daar vandaan komen, ik heb van Philips als antwoord gekregen dat zij dit goed zouden onderzoeken maar al een hele poos radiostilte.
Dus daar heb ik ook niks aan, en hoop op antwoord van de Kassa leden.
-
Apr 26, 2012 om 14:59Philips Broodbakmachine[quote=trappist schreef op donderdag 26 apr 2012, 14:22]Onze Funai/Ergo FAB-1800 is al zeker 15 jaar oud en doet het nog steeds,
Philips is niet meer wat het vroeger was, dat is algemeen bekend,
mijn advies: zodra er kosten aan deze Philips bakker komen, internet afstruinen naar ervaringen met andere merken en dan een nieuwe kopen...
Beste Trappist.
Jammer genoeg heb ik niets aan dit antwoord. -
Apr 26, 2012 om 14:57Philips BroodbakmachineBedankt voor het snelle antwoord, Ja alle bakblikken vielen onder de garantie, maar het is toch niet de bedoeling dat elke 4 weken een nieuw bakblik moet worden gebruikt.