Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: polleke2014
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 17, 2014 om 11:50Koffieautomaat SiemensOk, jullie hebben gelijk!
Ik verheug me nu al op het moment dat ik in de cafetaria 10,-Euro moet afrekenen voor een frikandel om vervolgens 8,-Euro via internet terug te krijgen bij vertrekking van mijn bankgegevens en adres etc...
En als het om garantie gaat... op een frikandel zit momenteel ook garantie want als hij niet goed is, breng ik heb gewoon terug en krijg ik een nieuwe. (of geld terug)
:-)
Succes allemaal! -
Dec 17, 2014 om 11:06Koffieautomaat Siemens[quote=carola.83 schreef op woensdag 17 dec 2014, 08:45]@polleke2014: natuurlijk mag dat. Cashback acties bestaan al jaren en jaren.
Wel benieuwd wat jij belangrijker vindt: je privacy of die 30,- euro. Oftewel: heb je de gevraagde gegevens verstrekt.
Mijn gegevens heb ik verstrekt en ik hoop 30,- euro terug te krijgen. Ik ga er hierbij vanuit dat mijn gegevens vertrouwelijk behandeld worden. Echter ik ben als de dood dat ik in de toekomst ergens gegevens verstrek die niet vertrouwelijk behandeld worden en dan bij kassa in het publiek zit en waar half Nederland denkt: "Hoe stom kan je zijn om je gegevens te verstrekken..." -
Dec 17, 2014 om 09:34Koffieautomaat Siemens[quote=pieterwolters schreef op woensdag 17 dec 2014, 08:52][quote=polleke2014 schreef op dinsdag 16 dec 2014, 23:25]Bedankt voor de reacties. Waardeloze actie inderdaad. Meer betalen om vervolgens je geld weer terug zien te krijgen.. De logica ontbreekt hier mijns inziens...
Zo onlogisch is het niet. Een retailer heeft een procentuele marge over alles wat wordt verkocht. Wordt de verkoopprijs lager, dan daalt de marge. Door een cashback actie verandert er voor de retailer niets. Die houdt gewoon z'n marge terwijl de klant wel een voordeeltje heeft. Op kosten van de importeur.
Het voordeel voor de importeur of fabrikant is dat ze veel makkelijker kortingsacties kunnen doen zonder met alle retailers te gaan onderhandelen.
Bedrijfskundig briljant maar daar gaat het mij nogmaals niet om..
De klant die zijn gegevens aan de importeur / fabrikant geeft heeft een voordeeltje...
Die logica ontbreekt me.. -
Dec 17, 2014 om 09:27Koffieautomaat Siemens>>>>terwijl de klant wel een voordeeltje heeft.
-
Dec 17, 2014 om 08:39Koffieautomaat SiemensBent u principieel dan vult u niets in en krijgt ook geen €30,00, zo simpel is het.
U beschrijft mijn probleem uitstekend! En mijn vraag was of dit mag.
Blijkbaar wel, ik weet genoeg.
Van de ene kant word je overal gewaarschuwd voor het geven van persoonlijke info. Van de andere kant wordt het geven van deze info in ruil voor geld, aan een koffieautomaat fabrikant (!) als normaal ervaren... -
Dec 16, 2014 om 23:25Koffieautomaat SiemensBedankt voor de reacties. Waardeloze actie inderdaad. Meer betalen om vervolgens je geld weer terug zien te krijgen.. De logica ontbreekt hier mijns inziens...
-
Dec 16, 2014 om 23:06Koffieautomaat Siemens@tijger1: wat mij betreft slaat u een vraag over namelijk: wat moet een koffieautomaat producent met mijn gegevens zoals bankrekeningnummer adres etc. ongeacht wat hij er mee kan? Waarom niet gewoon €419,- betalen in de MM en laat de MM de €30,- terug zien te krijgen...?