Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: r.groot
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 31, 2014 om 21:50GasfornuisWe maken de pitjes elke dag schoon na gebruik alle gaatje na gelopen en zijn goed.
De winkel is gewoon gesloten omdat niet goed meer liep.
Heb vandaag Etna gebeld en kreeg te horen dat geen garantie had op die reparatie omdat ik daar niet voor betaald heb.
Het gaat elke x na reparatie paar maanden goed en dan begint het weer van vooraf aan denk zelf dat fabriek fout is.
Maar vind jammer dat zo groot bedrijf hun klanten laten zitten niet echt goede reclame.
Weet ook echt niet wat ik hier mee aan moet. Heb geen geld voor nieuwe of reparatie.
Zou me rechtsbijstand verzekering iets kunnen doen? -
Mar 31, 2014 om 20:49GasfornuisAls aan willen doen gaat hij steeds uit en als je hem eindelijk aan hebt valt hij ook soms uit niks uit dus best gevaarlijk
Helaas is de winkel waar ik hem gekocht heb dicht gegaan