Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: r.schonewille
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 5, 2014 om 10:53problemen met ProassistIedereen hartelijk dank voor de reacties.
Inmiddels heb ik mijn telefoon terug, dankzij de inspanningen van een jurist en T-Mobile. -
Jan 8, 2014 om 10:22problemen met Proassistswat1500,
Proassist laat de telefoon door eigen koeriers bij je thuis ophalen en verzameld de telefoons op een centraal punt. Daarna worden ze ter reparatie aangeboden aan het reparatiecentrum, kom er niet achter wie dan vervoert.
De koerier laat een bon achter waarop hij/zij eventuele beschadigingen moet vermelden. Bij mij duidelijk niet aan de orde. De koerier maakte juist de opmerking dat je wel kon zien dat ik zuinig op de telefoon was geweest. -
Jan 7, 2014 om 21:42problemen met Proassisttijger1, jazeker PUNTGAAF.
De batterij werd loeiheet en hij laadde niet meer op. Dus beslist geen cosmetisch probleem. Ik ben van de generatie die erg zuinig is op haar spullen. -
Jan 7, 2014 om 21:38problemen met Proassistmahadma, thanks.
Met de rechtsbijstandverzekering heb ik al contact maar het is een grote logge organisatie en dat gaat niet zo vlotjes. Eigenlijk wil ik gewoon dat er snel een oplossing komt zonder moeilijk te doen. Waarom procedure starten als het eenvoudig opgelost kan worden. Waar gaat dit eigenlijk over? Bij Proassist zijn ze behoorlijk de weg kwijt.
Tijdens een half uurtje googelen stuitte ik op honderden soortgelijke klachten over Proassist. T-Mobile doet al geen zaken meer met ze vanwege alle ellende. Je zou toch denken dat Proassist z'n leven een keer zal beteren.