Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ralphn
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 21, 2012 om 16:30MSI support[quote=habitual schreef op maandag 21 mei 2012, 16:16]mijn laptop is inmiddels bijna een maand al terug bij MSI. krijg nog steeds geen reactie op mijn emails....
ik hoop dat ze terminste met een fatsoeneljk oplossing komen. inmiddels is de laptop nu een stuk minder waard (meer dan 100 euro in prijs gedaald in de 6 maanden zinds ik het gekocht heb) en ook een stuk minder up-to-date (technologsiche gesproken). En dat allemaal terwijl ik er nauwelijks gebruik van heb kunnen maken.
Heb je bij MSI een contactpersoon of net zoals ik verbonden aan de support afdeling? Ik kan inmiddels wel vertellen dat ik nog nooit zo'n triest bedrijf heb meegemaakt in hun service. -
May 21, 2012 om 16:04MSI supportKomplett doet hierin dus ook helemaal niets.
Zij kunnen niks voor ons doen zolang de laptop bij MSI ligt.
Heb vorige week een voorstel gekregen.
Ik kan mijn kapotte laptop(halve dag oud) ruilen tegen een zelfde laptop maar die is al gebruikt!?!?
Hoe bedenken ze het daar uberhaupt bij MSI. Goh dit is een nieuwe laptop... laten we die laptop nou eens omwisselen met een oude gebruikte. Erg professioneel!
Inmiddels maar aan MSI laten weten dat we ons geld terug willen en nooit meer een product van MSI zullen aanschaffen. Maar ook daar al 5 dagen geen reactie op gehad.
The story continues... -
May 18, 2012 om 10:14MSI supportNee heb de laptop gekocht bij Komplett.nl. Na overleg met MSI en Komplett werd besloten deze op te sturen naar MSI voor RMA. Als MSI had gezegd dat deze direct DOA was dan had ik deze kunnen omruilen bij Komplett. MSI wilde de laptop als RMA en dus begon daar het hele gedoe.
-
May 18, 2012 om 09:46MSI supportMijn verhaal loopt inmiddels nog steeds door.
De laptop die ik 5,5 week geleden heb gekocht was natuurlijk helemaal nieuw.
Ik krijg nu echter van MSI een gerenoveerd toestel aangeboden. In de mail die zij mij sturen staat letterlijk dat waar krasjes hebben gezeten ze deze weggewerkt hebben met nieuwe kapjes.
Hoe schandalig! Ze willen mij een tweedehands laptop geven i.p.v. mijn nieuwe.
Natuurlijk zijn we hier niet meer akkoord gegaan.