Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rinus1993
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 21, 2016 om 11:42Wanneer is iets misleidende reclame?bleek om een miscommunicatie te gaan, heb alle korting naar ratio gewoon gehad en het stond dus volledig los van de tariefswijziging
-
Sep 10, 2015 om 08:15data verbruik in het buitenland[quote=gwp schreef op woensdag 9 sep 2015, 23:06]Beste kweker
U herhaalt en bevestigt mijn "loze" stelling die u tegelijk onjuist noemt. Inderdaad kan er geen contact met Internet gemaakt worden als Mobiele Data uit staat, zoals ik ook aangaf. Geeft een toestelteller dit toch aan, dan is het het toestel dat dit foutief doet.
Ik beweer niets over uw situatie die ik niet ken, noch doe ik een uitspraak over of er een fout bij een provider ligt of bij een gebruiker. Ik stel een vraag aan de TS over waar hij zijn verbruik gezien heeft; in zijn toestel of op zijn rekening. Op uw situatie ben ik niet ingegaan en dat ben ik ook niet (meer) van plan.
Aangaande het zich onthouden van beweringen raad ik u aan een beetje aan zelfreflectie te doen en uw frustratie niet de overhand te laten nemen. Daar is op dit forum niemand mee geholpen en de TS al helemaal niet.
Of ja, ik werk niet bij Ben........ (zou wel interessant zijn overigens...)
Ik wens u een prettige avond verder!
ik zie niet hoe dit in relatie staat tot mijn vraag, ja ik snap dat het mss het toestel is of dat het de provider is daarom vraag of meerdere mensen hetzelfde hebben ervaren.... op die manier is het makkelijker om uit te vissen of het mijn toestel is of dat de provider het op de een of andere manier ontfutselt, anyway ik zag het pas op de rekening een maand later omdat ik er van overtuigt was(wat overigens ook op elk van de providers hun site staat) dat alleen data roaming uitzetten voldoende is om internetgebruik in het buitenland tegen te gaan. Dit blijkt dus geheel foutief, beetje jammer dat je dan wel gelijk je hele bundel moet betalen, ik zou het wat klantvriendelijker en helemaal logischer vinden als je provider zo'n miniem verbruik simpelweg weggooit want honestly 1 cent of even bellen van hé hoe kan het dat je dat verbruikt heb en een dialoog aan te gaan. Ik weet dat dit natuurlijk verre van realiteit is maar ik geloof nog wel dusdanig in klantenservice dat ik dit toch geen heel erg raar idee vind. -
Sep 8, 2015 om 16:08data verbruik in het buitenland[quote=costnix schreef op dinsdag 8 sep 2015, 15:36]Ik vindt een gebruik van 0,014 millibit erg weinig.
daar ben ik het mee eens maar helaas wordt er wel betaling voor verwacht en bij databundels kan dit meer dan 1 cent zijn. -
Sep 8, 2015 om 11:09data verbruik in het buitenland[quote=ron530 schreef op dinsdag 8 sep 2015, 10:45]Het data gebruik is 0,014 Mb dat komt neer op 14 Kb als de Motorola die als data detecteert kan het maar zo zijn dat die data is gebruikt om de provider in het land waar u verblijft te laten weten dat de gsm uitgeschakeld is voor mobiele data diensten.
dat klinkt idd wel aannemelijk, daar maken ze dan wel goed misbruik van binnen mijn abonnement aangezien ik een bundel heb die 2 euro per dag kost voor datagebruik, is het wel raar dat mijn mobiel dit over 3 dagen verspreid heeft uitgestuurd(want de desbetreffende provider zei dat ik 3 dagen 14 kb had uitgestuurd en mijn GSM was niet uitgeweest of wat dan ook, dus dat zou betekenen dat hij per dag pollt). -
Sep 8, 2015 om 10:26data verbruik in het buitenland[quote=jorisw schreef op dinsdag 8 sep 2015, 09:17]Als er al sprake is van naaierij is dat door een bug in de telefoon. Als het toestel geen data gebruikt, gebruikt het geen data en wordt het niet in rekening gebracht ook. Wat geeft de data counter in je telefoon aan?
hij geeft niet zo veel details weer over het verbruik, alleen per mb dus ik zou het niet weten. -
Sep 8, 2015 om 08:13Vodafone, wanneer bieden jullie nu echt snelle service?UPDATE:
Inmiddels is het opgelost na zelf bellen, het valt deze keer mee.