Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: robbert29
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 12, 2014 om 13:01Hoe kan Bol.com zijn klanten zo slecht behandelen?[quote=boppe1943 schreef op maandag 12 mei 2014, 11:34]Ik vind dat Bol.com nog coulant is geweest toen u de bestelling annuleerde. Dat is namelijk bij de meeste webshops niet mogelijk. De reden hiervoor is dat een bestelling direct wordt opgenomen in het levertraject.
En al dat gedoe voor een prijsverschilletje van € 1,49 en een veronderstelde snellere levering wat Twizzo niet heeft waargemaakt. U kunt zich een hoop gedoe op de hals halen als u uw gelijk wilt halen, maar heeft u dat er echt voor over? In dat geval wens ik u succes.
Ik snap niet zo goed wat je er coulant aan vindt. Het gaat niet om 1,49, maar om een product dat verkeerd is geleverd. Ik heb uiteindelijk 8 GB geheugen gekregen in plaats van 16 GB. Lees eerst eens wat er staat en geef dan een oordeel. -
Nov 16, 2008 om 22:24Geen kosten melden voor 0909-nummerJa op televisie wordt het gemeld. Het beltegoed maakt mij niet zoveel uit.. Het valt me gewoon op, dat het niet telefonisch herhaald wordt.