Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: robbertdeh
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 7, 2014 om 18:36Opzegging Online.nl abonnement bij verhuizingBeste Tijger1: Het gaat maar liefst om EURO 384,- voor iets wat door een verhuizing logischerwijs niet wordt gebruikt. Een betere reden om geldig tussentijds op te zeggen weet ik niet. Gebeurt natuurlijk ook relatief weinig op een heel groot klantenbestand. Zal gaan om procenten van zo een bestand. Heb zelf nog nooit meegemaakt of van gehoord dat een leverancier van gas, elektriciteit of water je dwingt om een contract, zelfs wanneer voor bepaalde tijd, af te betalen. Anyways, nogmaals hartelijk bedankt voor de reacties.
-
Oct 7, 2014 om 18:24Opzegging Online.nl abonnement bij verhuizingWe dwalen wat af in de vergelijkingen. Goed, hartelijk dank voor enkele verstandige tips (voor de volgende keer). Ik ga er verder mee aan de slag en zal Online.nl in ieder geval vermijden. Ps. Contract met de electriciteitsleverancier was voor bepaalde tijd.
-
Oct 7, 2014 om 18:18Opzegging Online.nl abonnement bij verhuizingNog een korte aanvulling ter verduidelijking. Betreft gewoon recente, lopende contracten met elektriciteit, gas, en water leveranciers. Keurige eindafrekening en geen boete en zo heb ik dat in het verleden ook meegemaakt. Extra applaus dus voor deze bedrijven die wat mij betreft gewoon weten hoe het hoort. Voor hun geldt dat ik ze zeker ga overwegen en zelfs voorkeur geef bij het volgend keuzemoment. Dat geldt zeker niet voor Online.nl.
Het abonnement van mijn vriendin op nieuwe adres is trouwens afgestemd op een heel gezin inclusief TV en bellen bovendien is er geen reden om dit op te zeggen. Mijn Online.nl internet abonnement was gekoppeld aan de woonsituatie op mijn vorige adres en die bestaat eenvoudigweg niet meer. Wordt ongetwijfeld vervolgd -
Oct 7, 2014 om 17:43Opzegging Online.nl abonnement bij verhuizingHartelijk dank voor jullie snelle reacties! Mijn vraag betreft vooral de klantonvriendelijke houding van Online.nl in vergelijking tot de leveranciers van gas, water, elektriciteit waarmee ook contracten waren afgesloten. Ik ben in mijn leven enkele malen verhuisd en nog nooit ben ik tegengekomen dat een leverancier voet bij stuk houdt wanneer duidelijk is dat er al een contract is met een leverancier op het nieuwe adres waardoor ik met dubbele kosten wordt opgezadeld terwijl overduidelijk is dat ik logischerwijs geen gebruik zal maken van hun diensten. Wat mij dus vooral bevreemd is dat op mijn oude adres ook contracten waren afgesloten met leveranciers van gas, water, en elektriciteit en dat ik door hen direct en op een buitengewoon klantvriendelijke manier ben geholpen. Applaus! Het kan dus wel ... Nog meer tips hoe Online.nl verder te benaderen?