Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: roell24
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 22, 2014 om 17:57Batterij laadt niet volledig op S3[quote=gompy2 schreef op vrijdag 22 aug 2014, 17:54]Heb je toen het updaten van Android ook laten stoppen?
Wat is zo gelezen heb is dat na de laatste update van Android al die problemen zijn begonnen, vandaar.
Anders maar op weg vaan de Samsung service
Nee, de updates heb ik altijd vrolijk geïnstalleerd. Dit omdat ik van gedachten ben dat een update altijd een verbetering is. Yes, inderdaad eens kijken wat ze bij de Service zeggen. Zal zeker niet de eerste zijn die ze daar tegenkomen met dit probleem. -
Aug 22, 2014 om 17:13Batterij laadt niet volledig op S3[quote=gompy2 schreef op vrijdag 22 aug 2014, 13:20]Maak is een goede back-up van al je gegevens en zet het apparaat dan eens terug in de fabrieksinstellingen.
Je komt dan terug in de originele Android versie en probeer het dan weer eens met je nieuwe batterij.
Bedankt voor je reactie! Dit heb ik enkele maanden terug al geprobeerd. Het probleem is echter weer teruggekomen. Vandaar dat ik mijn probleem op dit forum vermeld heb. -
Aug 22, 2014 om 12:58Batterij laadt niet volledig op S3Ik heb inmiddels een nieuwe batterij, deze laadt gewoon zoals het hoort op tot 100%. Echter blijft het probleem van het langzaam opladen zich voordoen. Het probleem ligt dus deels bij de oude batterij, maar ook bij de S3. Deze functioneert namelijk niet meer zoals het hoort. Ik zal dus alsnog dienen af te reizen naar een Samsung Service Punt om de fout te kunnen achterhalen, helaas...
-
Aug 19, 2014 om 14:42Batterij laadt niet volledig op S3Ik heb zojuist een nieuwe batterij besteld, deze komt morgen binnen. Als alles goed is zullen jullie niks meer van mij horen ;)
Iedereen bedankt voor de hulp ! -
Aug 19, 2014 om 13:53Batterij laadt niet volledig op S3[quote=gompy2 schreef op dinsdag 19 aug 2014, 13:41]Schijnt vaker voor te komen naar het schijnt.
Lees dit topic eens door.
Klik-> Vraag: Samsung Galaxy S3; Batterij leven gaat hard achteruit
Lees door tot onderaan toe.
Kortom, een nieuwe batterij zou het probleem in een keer oplossen? Ik heb zojuist een live chat gevoerd met iemand van Samsung, deze geeft aan dat het niet aan de batterij ligt en dat ik met mijn toestel naar een Samsung Service Punt zou moeten gaan, dit is echter 40km verderop... Ik kom pas over 2 weken in de buurt, daarom wil ik liever een "luie" oplossing. -
Aug 19, 2014 om 13:37Batterij laadt niet volledig op S3[quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 19 aug 2014, 13:25]Stand-by tijd is ook daadwerkelijk afgenomen? Waar heb je hem/haar gekocht?
Heeft ruim meer dan 12 uur aaneengesloten in de lader gezeten. Geeft vervolgens een groen licht en het signaal 100% opgeladen, haal ik hem uit de lader dan geeft ie nog maar 83% aan.
Destijds heb ik hem gekocht bij de MediaMarkt.