Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: roosleander
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 10, 2014 om 12:56telefoontjes MicrosoftIk spreek ineens geen woord Engels, ga er mijn best ook niet voor doen en word ook niet weer gebeld. Ik doe het op m'n werk en zou het privé ook doen, maar ja, dan bellen ze natuurlijk niet.
-
Aug 27, 2014 om 12:46microsoftAls ik zulke lui aan de telefoon krijg, ben ik ineens al mijn kennis van de Engelse taal vergeten en geef ze antwoord in het Nederlands. Dat zijn ze heel erg gauw zat, hangen op en bellen niet meer terug. Als je je best doet en ze fatsoenlijk in het Engels te woord probeert te staan, blijven ze terugbellen.
-
Aug 10, 2012 om 16:52parkiet heeft ei (eren) gelegdAls het eitje bevrucht is en ze broedt er brad op, raad ik toch aan om ze lekker met rust te laten, dan kan ze een eitje best uitbroeden. Als het om een grasspriet gaat is nestmateriaal overbodig, het zijn eigenlijk holtebroeders, die geen nestmateriaal gebruiken. Als het een agapornis is, die gebruikt wel nestmateriaal, maar had dan de krant in reepjes gescheurd. Ik zou ook opletten of één van de andere parkietjes haar af en toe voert, dan is de kans ook groter dat het ei bevrucht is. Als er ergens anders nog eitjes liggen, kun je ze bij elkaar leggen, je weet maar nooit. Maar ja voor hetzelfde geld zijn ze onbevrucht, dan zou ik ze met een dag of 21-23 weghalen, dat is ongeveer hoe lang het duurt voordat ze uitkomen.en als de jongen er zijn, is het inderdaad slim om wat eivoer te geven, met een beetje in melk geweekt brood en eventueel een scheutje roosvicé, werkt als een speer.
-
Jul 24, 2012 om 16:51WAT TE DOENOok ik heb het abonnement geannuleerd, krijg ik een berichtje waarin staat dat het abonnement is opgezegd, niets over het retourneren van de gemaakte kosten, wat wel mondeling werd toegezegd. En natuurlijk met een no-replay mailtje. Ik wacht nog even af, maar ik denk dat die muisje nog wel een staartje zal krijgen, want ik ga echt niet betalen voor gebakken lucht. Ze hebben niet geleverd wat ze beloofd hebben, dus heb ik recht op mijn geld terug. Ben alleen bang dat het een heel lang wellus niets spelletje gaat worden. Maar misschien dat Kassa ons wel wil helpen in deze? Ik denk dat er genoeg mensen boos zijn op Simpel om hier iets mee te doen, een studio vullen kunnen we vast wel.
-
Jul 20, 2012 om 15:59WAT TE DOENHeel fijn dat je het voor Simpel op wilt nemen, maar blijft toch dat het probleem al langer bekend is, maar dat ze "gewoon" nieuwe klanten aannemen en die zitten vervolgens zonder telefoonverbinding. Er wordt ook nergens een melding gemaakt op de site, pas als je verder gaat spitten kom je meer te weten. En als je dan in je naïviteit hoe lang de storing al aan de gang is krijg je als antwoord: dat weet ik niet, dat is nog niet eens politiek, maar gewoon dom, want iedereen weet dat een storing een bepaalde tijd aan de gang is en dit duurt gewoon veel te lang. Als ik dat 0800 nummer bel, wordt er overigens gewoon gezegd dat ik een bestaande klant ben en het 0900 nummer moet bellen, kost niet veel, weet ik ook wel, maar wel irritant. Als ik een brief thuis krijg dat ik de 19de gebruik kan maken van Simpel, dan wil ik dat ook op die dag, kan dat niet, dan leveren ze een wanprestatie, dat is pas simpel.En aan een al dan vriendelijk lid van het serviceteam, die zijn gesprekstechnieken op mij uitoefent heb ik al helemaal niks.
-
Jul 20, 2012 om 14:03WAT TE DOENNou, ik heb gebeld en het zou vanaf kwart over 12 moeten werken, of niet, het kan ook wel langer duren, eventueel. En ik mag een brief schrijven waarin ik compensatie vraag. Maar ik heb gezegd, dat als ik morgen nog geen gebruik van de kaart kan maken, een prepaid ga kopen en de kosten hiervan bij Simpel in rekening ga brengen, (€ 5,00 bij de Hema en je bent in ieder geval bereikbaar) en heb ook gezegd dat ik dat voor ging stellen bij mijn mede-gedupeerden. Bij deze dus. Ik denk dat iedereen wel € 5,00 kan missen voor een kaart, zodat je bereikbaar bent voor mensen waarvoor het echt nodig is. In ons geval, kunnen we dan onze puberzoon bereiken. Wat een miskoop zeg dat Simpel. Heb spijt als haren op m'n hoofd dat ik met die dievenbende in zee ben gegaan........
-
Jul 20, 2012 om 12:42WAT TE DOENNou, ik weet niet, maar toen ik gisteren zei dat ik het abonnement wilde annuleren werd er wel heel moeilijk gedaan door Simpel, maar als gezegd, ik wist écht niets van de problemen, maar nu wel, en ik heb ook gelezen dat ze er coulant mee om zouden gaan als mensen hun abo op willen zeggen, maar goed, ik geef ze nog een kansje tot na het weekend .......
-
Jul 20, 2012 om 12:12WAT TE DOENNou, die problemen zijn dus nog niet opgelost. Wij wisten van niks en onze zoon had een abonnement afgesloten, dat gisteren in zou gaan. Er gebeurde niks. Maar eens even met de klantenservice gebeld en die doen net of hun neus bloed, zeggen gewoon dat ze niet weten hoe lang het nog duurt, maar ook niet hoe lang het al aan de gang is, wat een verschrikkelijke service is dat zeg. Maar goed (puber)zoon is mooi voorlopig niet bereikbaar. ik denk dat ik maar een prepaid kaart ergens ga kopen en de kosten bij Simpel probeer de verhalen, want als ik het hier zo lees kan het nog wel een poosje duren. En ik wil toch mijn zoon kunnen bereiken. Voorlopig ga ik vanmiddag, gewapend met mijn nieuwe kennis, nog maar eens een keertje telefoneren.
-
Jul 18, 2012 om 14:12aardbeiplantWeggooien van stekjes is zeker zonde en bijzonder dom. Een oude aardbeienplant gaat steeds minder en ook kleinere vruchtjes geven. Het beste is om om het jaar de oude (of de helft ervan) planten weg te gooien en te vervangen door de vele stekjes die aan de moederplant groeien. Dat geeft het beste resultaat. En het is inderdaad beter om via een kweker of tuincentrum (alhoewel die ook vaak niet de beste plantjes hebben) plantjes aan te schaffen.
-
Jun 8, 2011 om 11:13HuurverschillenEen huurovereenkomst is een overeenkomst tussen huurder en verhuurder. Als je als huurder tekent en dus akkoord gaat met de prijs, is dat de prijs die je moet betalen. Wat de verhuurder met andere bewoners afspreekt, maakt verder niet uit, want dat is een overeenkomst tussen twee andere partijen. Als het een woning betreft van een woningbouwvereniging, dan zijn er wel marges waarbinnen ze moeten blijven, maar dat heeft dan vaak meer betrekking op de bovengrens en niet op de ondergrens.