Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rubbor
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 21, 2014 om 12:242x betalen voor internetabonnement KPN?Oké nog meer toelichting (dank voor de reactie).
Zij had al een abonnement bij KPN. In januari 2012 werd hier glasvezel aangelegd. Zij kozen voor overstap naar UPC, een totaalpakket. Met overstapservice, enz. Bij installatie moest de monteur echter constateren dat – zonder ingrijpende aanpassingen in de woning (afbreken marmerplaat van de schouw) – de glasvezelaanleg niet mogelijk was. Er was niets anders mogelijk dan het terugdraaien naar de oude situatie, terug naar KPN.
Na telefonisch overleg met de KPN bleek alles niet zo eenvoudig. Alles was stopgezet. Alles moest opnieuw aangevraagd worden. Het oude vertrouwde telefoonnummer kon zelfs niet behouden blijven. Ook niet na telefonisch aandringen voor deze decennia trouwe klant. Het telefoonabonnement werd opnieuw aangevraagd (met nieuw nummer) evenals een nieuw internetabonnement, nu met een “PC veilig” pakket. Hierbij werd een nieuw e-mailadres aangemaakt / gekozen (xxx@kpnmail.nl). Het oude adres bij ‘hetnet.nl’ zou weg zijn.
De eerste betaling start op 27 maart 2012. -
Jul 21, 2014 om 11:072x betalen voor internetabonnement KPN?In mijn vraag geef ik aan dat dit is ontstaan door omstandigheden, waarvan een toelichting te uitvoerig is. Nu toch wel enige toelichting. Ik onderzoek dit probleem voor mijn 86 jarige buurvrouw. Twee jaar geleden is het ziekbed van haar man begonnen. Een halfjaar geleden is hij overleden. De buurvrouw heeft géén kinderen. Nu heeft ze mij onlangs gevraagd eens mee te kijken met allerlei financiële zaken.
Ik kwam dit toen tegen. Vandaar.