Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: schouten88
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 24, 2010 om 09:41Dubbel betalenhallo,
U kunt het beste proberen dit allereerst met de sportschool zelf op te lossen en er naar toe te gaan!
En bij intrum justitia zijn ze verplicht om naar de opdrachtgever te luisteren . Ik zou u dan ook aanraden als u de betalingsbewijzen heeft en u zeker weet dat er niet te vorderen valt door fit all day de zaak dan maar voor te laten komen!
Het is dan wel een moeite maar IJ zal niet de vordering stop kunnen zetten zolang zij opdracht blijven krijgen hem door te zetten! Overigens bent u niet verplicht de kosten van dit bureau te betalen. Want deze kosten zijn nog niet wettelijk bepaald alleen conform staffel. Het is wel zo dat als er een deurwaarder aan te pas zal komen en u niet in het recht staat u wel alle kosten zal moeten betalen!
Maar al met al lijkt het mij verstandig om eerst bij de sportschool zelf langs te gaan met de bewijzen en het zo op te gaan lossen want zij zullen de vordering stop moeten zetten. -
Nov 24, 2010 om 09:32Abbonementen (stilzwijgende verlenging)hallo,
Het is inderdaad zo dat als in hun voorwaarden staat dat je 61 dagen opzegtermijn heb dat je je hieraan zou moeten houden mij is vorig jaar hetzelfde gebeurd en toen heb ik ook informatie gezocht over stilzwijgende verlenging en de nieuwe wet die dit zou verbieden en deze is tevens nog niet van kracht op alle abonnementen zo ook niet op die van de sportschool dus helaas kun je er echt niets aan doen
wat ik je wel kan aanraden is gewoon nu alvast opzeggen en de bevestiging hiervan goed bewaren dat heb ik ook gedaan in februari dit jaar maar hij loopt pas in februari2011 af maar dan weet ik zeker dat ik optijd ben
succes -
Nov 18, 2010 om 11:41tandartspraktijkendat begrijp ik ook nog maar als je na 5 jaar na de tandarts gaat mag je verwachten dat alles gewoon gebeurd en natuurlijk krijgen ze betaald naar wat ze doen maar dat is geen reden om de helft niet et doen en de andere dingen half. en vervolgens niet aanspreekbaar zijn voor klachten dat zegt voor mij al genoeg want in de praktijk hadden ze de vraag klacht ook wel even in behandeling kunnen nemen in plaats van zeggen sorry maar wij willen hier niet op ingaan en wij wensen u succes bij uw nieuwe tandarts.
-
Nov 18, 2010 om 11:30tandartspraktijkenja dat klopt en ik zeg ook niet over het feit dat ik bij de andere tandarts moest komen want des tijds was ik blij dat ik (geholpen werd)
En sorry maar ik snap het stukje van spontane gaatjes niet helemaal mij lijkt het gewoon onwaarschijnlijk dat er 8 gaatjes in 2 weken ineens zijn ontstaan. terwijl er wel foto´s zijn gemaakt en die verstandkiezen zijn ook niet in 2 weken volgroeid denk ik. Dus vandaar dat ik zeer ontevreden ben. -
Nov 18, 2010 om 11:24Jurkje met gat gekocht bij de Vera Moda / Onlybeste jolise,
De winkel waarin u dit heeft gekocht is volgens de regels van het hoofdkantoor bestseller verplicht binnen 30 dagen uw klacht in behandeling te nemen ook al is het geen verborgen gebrek! Alles vero moda's en only winkels lopen franchise onder besteller en de klachten regeling zou dus overal hetzelfde gehanteerd moeten worden.
Ook al zijn de kaartjes eraf als er zeker voor het dragen een gat in zit mag u ruilen of retouren dit is zelfs verplicht mocht de des betreffende winkel hier niets mee doen kunt u contact opnemen met het hoofdkantoor voor telnum even kijken op bestsellet.nl of .com.
Met vriendelijke groet. -
Nov 18, 2010 om 11:15tandartspraktijkenJa een andere arts in de zelfde praktijk omdat meneer de tandarts geen tijd had! en spontane gaatjes oke maar 8 in 2 weken tijd lijkt me heel stug denk ik zomaar.
-
Nov 18, 2010 om 11:04tandartspraktijkendus al met al GOED lezen marcel er zijn maar 2 tandartsen in het hele verhaal 1 die zijn werk verre van goed heeft gedaan en 1 bij wie ik nu in behandeling ben die mij kon vertellen wat er allemaal had moeten gebeurd
-
Nov 18, 2010 om 11:02tandartspraktijken@marcel75,
zal het je even uitleggen!
Ik voor het eerst naar de tandarts die doet een wortelkanaalbehandeling die deze tijdelijk vult vanwege tijdgebrek. VErvolgens kan ik de volgende dag terug omdat het niet goed gevuld was en eten tussen was gekomen!
Nog steeds naar dezelfde tandarts terug gegaan die foto's maakt en zegt dat er alleen 1 gaatje nog zit en die de volgende keer gevuld wordt samen met de wortel kanaal behandeling afmaakt. De 4de keer zelfde tandarts zou alles nu goed zijn en over een half jaar zou ik weer op controle moeten.En dan laat ik alle rare dingen en gezegden van deze tandarts weg.
Na 2 weken heb ik nog steeds pijn en besluit ik ga eens naar een andere tandarts om te kijken wat die ervan vind en of dit normaal is. En wat blijkt
er zitten nog 8 gaatjes in me gebit de wortel is nog steeds ontstoken en de vulling zit niet goed. En bovendien heeft u ook nog 2 verstandskiezen die er uit moeten!
lijkt me niet heel moeilijk om te begrijpen dat tandarts 1 ver in gebreke is gebleven en zijn werk heel slecht gedaan heeft! En vervolgens is de praktijk niet eens bereid om het er over te hebben. Duidelijk? -
Nov 18, 2010 om 09:22tandartspraktijken@ kiran,
Beste heer/mevrouw,
Waarom ik dit oplichting noem is omdat ik wel de rekening van €160 op mijn deurmat heb gekregen en ook betaald heb.
En omdat mijn huidige tandarts op het moment bezig is met de behandeling en al 1 verstandskies is uitgesneden bij de kaakchirug en zij heeft mij oook aangegeven dat de wortel nog steeds ontstoken is en het gaatje dat gevuld zou zijn nog open plekjes heeft waardoor al het eten en drinken erin kan en onwijs veel pijn doet.
Teven geeft deze praktijk aan dat zij aangesloten zijn bij de NMT maar deze organisatie geeft aan dat de praktijk helemaal niet bekend is bij hen en ik dat mij zal moeten richten tot het regionale tuchtcollege.
ik vind het dan ook zeer kwalijk dat de tandarts dit n iet zelf met mij wil bespreken en ook nog valse informatie verschaft daarom vind ik dit oplichting en nalatigheid.
met vriendelijke groet -
Nov 18, 2010 om 09:16tandartspraktijkenen tevens gaf de tandarts zelf aan dat er een tijdelijke vulling in mo est omdat de volgende patient zat te wachten en de volgende dag kon ik terug met alle pijn die ik had en moest hij opnieuw uitgespoeld worden.