Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sergemeijer
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 29, 2014 om 16:55rekening vodafoneOm het wat duidelijker te maken.
Ik had op 1 rekening 2 nummers van Vodafone. 1 van die nummers is sinds oktober 2013 niet meer in gebruik en voor de andere heb ik een rekening te laat betaald waardoor uitgaande gesprekken niet meer mogelijk waren. Als dat hersteld moet worden door Vodafone, rekenen ze daar iets van 25,00 euro voor. Dus die rekening werd incl deblokkeer kosten betaald nadat ik wederom was geblokkeerd voor uitgaande gesprekken (terecht)
Maar bij een telefonisch gesprek over de betaling en opzegging heb ik aangegeven niet meer her aangesloten wenste te worden dus geen extra kosten voor een nummer wat al een paar weken niet meer in gebruik was door een overstap naar andere aanbieder. Dit was akkoord. Maar ik kreeg een rekening voor de rest van het abonnement (terecht) en 2 keer kosten voor deblokkeren. Vandaag bleek dat ik moet betalen voor 2 nummers deblokkeren omdat het nummer nog op naam staat zonder verder abonnement. Maar omdat ik echt eerst heb aangegeven niet gedeblokkeerd wenste te worden en daarna een i-deal link heb ontvangen en betaald mag ik er van uitgaan dat de fout bij vodafone zit.
Zo wat duidelijker -
Apr 29, 2014 om 15:48VodafoneVerzoek aan dedactie dit topic te verwijderen. Ik heb het juiste gevonden.. sorry
-
Apr 29, 2014 om 15:44rekening vodafoneMiranda
Hartelijk dank voor het geduld. Ik ben sinds enige dagen weer in de lucht nadat ik mijn laptop van tafel had laten vallen.. Dank alvast voor de ongetwijfeld passende oplossing -
Apr 14, 2014 om 13:27rekening vodafone[quote=lekkerisdat schreef op zaterdag 12 apr 2014, 15:20]Probeer het verhaal nog eens uit te leggen, nu is het totaal niet duidelijk. Schrijf korte zinnen in logische volgorde (laat dus al het overbodige gewoon weg), wie weet kunnen we je dan wel helpen.
Ja sorry. was erg boos... komt inderdaad niet erg duidelijk over zo. -
Apr 14, 2014 om 13:26rekening vodafoneDank dat je in elk geval wil kijken. Dat is meer dan ik telefonisch te horen kreeg..
Wil even meegeven dat ik voor dat ik een betaaldlink (iDeal) kreeg ik duidelijk heb aangegeven niet meer aangesloten te willen worden. Rest mail ik naar webcare