Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: service iwvmaa
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 2, 2017 om 12:08Kan ik wil van mijn auto niet verboden wordenBeste Skiopy,
Bedankt dat je de moeite neemt om hier je kritiek te uiten. Als ik je bericht lees dan ben je volgens mij ook behoorlijk teleurgesteld in onze dienstverlening. Mijn excuus daarvoor. Wanneer je jouw gegevens mailt naar klantenservice@ikwilvanmijnautoaf.nl dan ga ik kijken of ik nog wat voor je kan doen.
Natuurlijk reageer ik ook graag inhoudelijk even op je bericht. Je geeft aan dat er een groot aantal civiele zaken lopen echter voeren we gelukkig nooit een civiele zaak. We zijn ook heel trots op ons Trustpilot cijfer en ik denk dat je uitspraak uit frustratie is gebeurd maar op dit cijfer hebben we alleen invloed door ons best te doen en een goede service te leveren.
Onze werkwijze is heel duidelijk: ieder bod dat via onze site gedaan wordt door een van de 11.000 aangesloten bedrijven, is gegarandeerd. Als de auto zo is als omschreven mag de koper hier ook absoluut geen wijziging in doen. Helaas heeft een voertuig af en toe een gebrek dat soms zelfs niet bij de verkoper bekend is. Mocht dit een gebrek zijn waardoor de koper extra kosten moet maken om het voertuig in de staat te krijgen waarin hij hem had gekocht, dan mag hij hiervoor een aanpassing in de prijs voorstellen. Jij als verkoper bent niet verplicht om hier mee akkoord te gaan en kunt in dat geval kosteloos van de verkoop afzien.
Mocht je verdere vragen hebben of kan ik wat voor je doen dan hoor ik graag van je.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice -
Jul 30, 2015 om 16:14Annuleringskosten ik wil van mijn auto af.Beste Liessie61,
Zoals ik ook reeds telefonisch heb aangegeven spijt het me dat je mijn gesprek als intimiderend hebt ervaren. Dat was zeker niet de bedoeling.
Altijd probeer ik alle problemen snel en goed op te lossen. Ook al hebben wij geen fouten gemaakt, toch zal ik altijd zoeken naar een oplossing. Natuurlijk maken wij ook fouten en die lossen we ook op. Inhoudelijk reageren doe ik in de regel niet omdat dat vaak ook niet in het belang is van de klager. In dit geval voel ik me toch genoodzaakt een aantal dingen op te helderen. Je heb je me zelf verteld dat je waarschijnlijk 2 bedrijven door elkaar haalt en dat wij helemaal de fouten niet gemaakt hebben. Natuurlijk verwacht ik dan ook van je dat je je onjuiste beweringen verwijderd.
Je hebt de bieding die je via onze site hebt gekregen 3x bekeken en daar zonder overleg met ons akkoord voor gegeven. Dit kan niet met een druk op de knop maar hiervoor geeft je eerst akkoord voor de voorwaarden en de verkoopprijs, daarna vul je je gegevens in en dien je nogmaals akkoord te geven op beide punten. Aan de hand van deze transactie heb je toen een overeenkomst gekregen waarin duidelijk staat dat de auto bij je gehaald zal worden. De verzending van deze overeenkomst is ook per SMS bevestigd. Deze mail heb je zeker gezien want de bijlage heb je in dit topic geplaatst. In overleg heb je dan samen met de koper drie weken de tijd om een datum voor het afhalen in te plannen. Echter heb je binnen 3 dagen de auto reeds aan een andere koper geleverd. Daarna hebben we nog meermaals telefonisch contact met je gezocht en per mail verzocht om contact op te nemen. Echter toen we na 16 dagen nog geen contact hebben gehad konden we niet anders dan de transactie annuleren.
Al met al een zowel voor jou als voor ons een vervelende situatie.
Met vriendelijke groet
Jeroen
Klantenservice -
Jul 28, 2015 om 10:27Annuleringskosten ik wil van mijn auto af.Onze bemiddeling. Ook toen hebben we je per mail en telefonisch vele malen tevergeefs geprobeerd je te bereiken.Omdat we geen contact met je kregen zijn we er op 23 juli maar vanuit gegaan dat je je niet aan de gemaakte afspraken wenste te houden.
Nog steeds willen we graag met je in contact komen om te kijken naar een oplossing. We zijn hiervoor iedere dag bereikbaar van 8 tot 22 uur op 053-7600027.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice -
Jul 28, 2015 om 10:21Annuleringskosten ik wil van mijn auto af.Beste Liessie61,
Dank voor je bericht op dit forum. Dit geeft me de gelegenheid om toch even met je in contact te komen.
Wanneer je je auto op onze site aanmeldt probeert één van onze medewerkers telefonisch contact met je op te nemen om het voertuig met je door te nemen. In jouw geval heb je je auto op 6 juli aangeboden en die dag hebben we ook je voicemail ingesproken. Ook zonder bemiddeling van onze makelaars kun je akkoord gaan op een bieding. Je krijgt namelijk altijd na 24 uur een bod per mail. Hier heb jij op 7 juli voor gekozen. Je hebt het bod bekeken en je bent akkoord gegaan met de verkoopprijs. Hiervoor moet je 2 x akkoord gaan. Eerst accepteer je de verkoopprijs waarna je je gegevens dient aan te vullen. Hierna moet je nogmaals je akkoord verzenden. Zoals in het grootste deel van de bij ons verkochte voertuigen zou ook jouw auto door de koper worden opgehaald. Zoals in de mail vermeld neemt de koper binnen 5 dagen contact met je op om een afspraak voor het afhalen te maken. Echter kon ook hij je niet bereiken.
Op 10 juli heb jij besloten om je voertuig aan iemand anders te verkopen ondanks dat je akkoord was gegaan met de bindende verkoopovereenkomst via o -
Jun 30, 2015 om 11:07Annuleringskosten ik wil van mijn auto af.Beste Molinda,
Het aanbieden en verkopen van je auto is volledig gratis. Als jij biedingen krijgt waar je niet tevreden over bent is er niets aan de hand. Je gaat gewoon niet akkoord met het bod. Op het moment dat je wel tevreden bent over de geboden verkoopprijs, kun je akkoord gaan. Als je daadwerkelijk akkoord gaat dan ga je een bindende overeenkomst aan. We gaan er dan ook van uit dat je je aan die afspraak houdt. Mocht je dan de overeenkomst éénzijdig opzeggen, dan mag dat, maar dan is wel de consequentie dat je de kosten voor de annulering accepteert.
De verkoopprijs is een gegarandeerde prijs. Natuurlijk mag de koper wel controleren of het voertuig dat hij gekocht heeft conform de omschrijving is. Als hij dan mankementen constateert die niet gemeld waren, heeft hij het recht om hier rekening mee te houden, en een gewijzigde bieding te doen. Omdat we er op voorhand vanuit gaan dat iedere verkoper te goeder trouw is en het gebrek niet bij hem bekend was, mag hij de aangepaste verkoopprijs weigeren. Hij hoeft dus niet akkoord te gaan. Op dat moment zullen er nooit kosten berekend worden en wordt de verkoop kosteloos ontbonden.
Mocht je verdere vragen hebben kun je ons iedere dag van 8 tot 22 ur bereiken op 053-7600027.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice -
Jun 29, 2015 om 12:58Annuleringskosten ik wil van mijn auto af.Beste Molinda,
Bedankt voor je bericht.
Indien de koper je een gewijzigd bod doet, omdat de auto niet is als omschreven, dan ben je niet verplicht om daar mee akkoord te gaan. Je kunt dan zonder kosten de koop ontbinden. Indien de indruk is gewekt dat dat wel zo is dan spijt mij dat. Graag zou ik dan ook per mail op klantenservice@ikwilivanmijnautoaf.nl je gegevens krijgen zodat ik dat kan checken en er intern maatregelen tegen kan nemen.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice -
Apr 24, 2015 om 22:08telefonische bemiddeling bij verkoopBeste Heilineke,
Bedankt voor je bericht op deze site.
Erg vervelend voor je dat je auto kapot is gegaan. Wel goed om te horen dat je tevreden bent over onze bemiddeling. Natuurlijk kunnen we dit probleem ook snel oplossen. Mail alsjeblieft even je gegevens naar klantenservice@ikwilvanmijnautoaf.nl Ik neem dan snel contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice -
Aug 5, 2014 om 16:48misbruik logo keurmerk webshopBeste Kalincka,
Bedankt voor je bericht. Ik zie nu dat we nog niet heb gereageerd op je opmerking voor wat betreft het gebruik van het keurmerk. We hebben ervoor gekozen de samenwerking met dit keurmerk te beëindigen, het logo was echter nog op een bepaalde pagina blijven staan. Dit is inmiddels al lang verwijderd. Het was nooit onze intentie de schijn te wekken hier nog bij aangesloten te zijn. We zullen binnenkort overstappen op een ander keurmerk. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.
Met vriendelijke groet
Team Klantenservice - ikwilvanmijnautoaf.nl -
Aug 5, 2014 om 15:59misbruik logo keurmerk webshopBeste Kalincka,
Uit oogpunt van verdere verbetering en professionalisering van onze dienstverlening willen we toch nog graag reageren op de door jou gestelde vragen.
De door jou, en door meerdere mensen die hebben gereageerd, genoemde bedenktijden zijn van toepassing wanneer je iets koopt op het internet. Via de bemiddeling van ikwilvanmijnautoaf.nl koopt je echter geen auto, maar verkoop je je auto. Het spreekt voor zich dat er bij verkoop nooit sprake kan zijn van bedenktijd. De koper moet er immers vanuit kunnen gaan dat hij de gekochte auto ook daadwerkelijk krijgt geleverd.
Wat ik uit je reactie ook opmaak is dat we niet goed hebben gecommuniceerd. Dat spijt me om te horen. In de afgelopen periode hebben we veel geïnvesteerd om onze service te verbeteren. We gaan er ook vanuit dat dat probleem verholpen is. We zijn iedere dag tot 22 uur bereikbaar voor onze klanten op 053-7600027.
Met vriendelijke groet
Team Klantenservice - ikwilvanmijnautoaf.nl -
Aug 5, 2014 om 15:23iwvmaa.nlBeste zucht 13,
Het spijt me te horen dat je geen vertrouwen hebt in de overeenkomst die je via ikwilvanmijnautoaf.nl hebt afgesloten.
Het aanbieden van je auto op onze site is kosteloos en vrijblijvend. Wel is het zo dat wanneer je akkoord gaat met een bod, er een bindende overeenkomst ontstaat. In deze overeenkomst staan de rechten en plichten van zowel de verkoper als ook de koper. Natuurlijk dienen ook beide partijen zich hieraan te houden. In de praktijk houdt dat in dat de verkoper verplicht is de auto aan de koper te leveren en de koper dient de afgesproken koopsom te betalen. Deze koopsom dient hij ook per direct te voldoen. Afhankelijk van de hoogte van het bedrag zal het zijn via directe overboeking of contant. Het spreekt voor zich dat de koper mag controleren of de staat van de auto zo is als door de verkoper omschreven. Is hij van mening dat de auto niet is als omschreven, mag hij hiervoor zijn bieding aanpassen. Het is dan geheel aan de verkoper om hier wel of niet mee akkoord te gaan. In de meeste gevallen komen koper en verkoper er samen wel uit. Is dat niet zo dan vervalt de overeenkomst en zijn er geen kosten voor de verkoper. Wij zullen dan onze uiterste best doen om je auto, voor een vergelijkbaar bod aan een andere koper te verkopen. Op basis van de gewijzigde omschrijving.
Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben, of ruggespraak willen houden tijdens de overdracht, we zijn iedere dag tot 22 uur bereikbaar op 053-7600027. We helpen je graag!
Met vriendelijke groet
Team Klantenservice - ikwilvanmijnautoaf.nl