Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: servicedesk
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 28, 2014 om 09:38Klacht vakantieveilingen / hotelpasGeachte heer/mevrouw Ocino,
Helaas moeten wij constateren dat u via dit forum incorrecte informatie verspreidt.
In onze voorwaarden staat vermeld:
‘6f. Opzegging is niet vereist indien het product gratis is verstrekt door een met uitgever samenwerkend bedrijf of indien bij aankoop via derden zoals veilingsites expliciet staat vermeld dat opzegging niet vereist is. Indien opzegging niet is vereist dan eindigt het abonnement na een jaar automatisch’.
En dit staat er duidelijk in de veiling vermeld:
- Abonnement stopt vanzelf
- De geldigheid van de kaart stopt automatisch na 1 jaar
Verder sluit de informatie op onze website naadloos aan bij de tekst van de veiling. Er is dus geen enkele sprake van misleiding of zoals u het noemt 'oplichterij' onzerzijds. Integendeel, wij zijn uiterst zorgvuldig in het verstrekken van informatie. Een tevreden klant is immers de voorbode van een langdurige relatie.
Alle noodzakelijke info had u zich voor aankoop eigen kunnen maken door de moeite te nemen om e.e.a. door te lezen. Onze website wordt namelijk diverse keren in de veilingtekst genoemd.
Dat een klant niet tevreden is kan altijd voorkomen. Gezamenlijk wordt er dan naar een oplossing gezocht. Uiteraard kan dit alleen als er correcte informatie door de consument wordt verstrekt.
Helaas verlaagt u zich met de door u genoemde bewoordingen tot een indecent niveau.
Mocht u op beschaafde wijze willen communiceren dan zijn wij graag bereid om u alsnog te helpen met een boeking waarbij wij u gegarandeerd voor de laagste prijs kunnen laten overnachten in een van onze 85.000 hotels. Er zijn talloze voorbeelden van tevreden klanten die regelmatig via onze website een hotel boeken met kortingen die oplopen tot 50% en zelfs meer. De reacties van deze klanten kunt u vinden op de boekingssite.
Voor verdere communicatie verzoek ik u om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice.
Met vriendelijke groeten,
Mevr. M. Westerduin
Directie -
Aug 18, 2014 om 10:47Klacht vakantieveilingen / hotelpasGeachte heer/mevrouw,
Wij vinden het vervelend voor u dat u niet de gewenste korting kunt vinden.
Indien u zich echter houdt aan de richtlijnen op onze website dan zijn wij ervan overtuigd dat wij u de beste prijs kunnen garanderen met kortingen die oplopen tot 50 % van de standaard kamerprijs. Met uw lidmaatschap boekt u uw hotelkamer tevens voor beduidend lagere prijzen dan bij alle overige boeking sites, waarbij u tevens recht heeft op onze laagste prijs terugbetaal garantie.
Onderstaand enkele willekeurige voorbeelden van recente reserveringen op 7/8 aug. j.l.
Wilt u een hotel reserveren in een andere plaats? Wij bieden onze leden 85.000 hotels in Nederland en overige landen waar wij u de laagste prijs garanderen.
Indien u hulp nodig heeft bij een reservering via onze website, stuurt u dan een mail naar klantenservice@hotelpas.com
Vermeld daarbij uw volledige naam, adres, telefoonnummer en uw klantnummer. Wij nemen dan z.s.m. contact met u op.
Aangezien wij dit forum niet regelmatig bezoeken verzoeken wij u vriendelijk om uw correspondentie rechtstreeks aan ons te richten. Vermeldt daarin uw naam, adres, telefoonnummer en klantnummer.
LONDON:
HILTON LONDON PADDINGTON ****
Twin room, 2 people, 7.-8. August.
Incl. breakfast
Hotelpas: 130.85 Euro *
Booking.com: 204 Euro * (save 36%)
ISTANBUL:
ROYAL HOTEL ****
Double room, 2 people, 7.-8. August.
Incl. free cancellation and breakfast.
Hotel Express: 79.76 Euro *
Booking.com: 135 Euro * (save 41%)
PARIS:
121 PARIS ***
Double room, 2 people, 7.-8. August.
Incl. free cancellation and breakfast.
Hotelpas: 116.01 Euro *
Booking.com: 200 Euro * (save 42%)
Met vriendelijke groet,
Hotelpas
Servicedesk -
Jul 25, 2014 om 19:38Klacht vakantieveilingen / hotelpasBeste mevrouw Rus,
U heeft inmiddels ook per mail gereageerd. Wij vinden het erg vervelend voor u dat u niet het gewenste hotel kunt boeken. Ik heb uw gegevens nagekeken en zie dat u bij de veiling heeft gekozen voor de korting hotels:
'5 daagse vakantie in Duitsland met een korting tot 50% op de normale prijs’.
U refereert echter aan een GRATIS hotel in Bollendorf.
Hoewel wij een aantal hotels met korting in de regio aanbieden staat dit hotel en de plaats Bollendorf niet bij onze korting hotels vermeld, doch alleen bij de gratis hotels. Hier heeft u echter niet op geboden.
Wel hebben wij u tijdens het activeren van uw gewonnen voucher de mogelijkheid geboden om ook de gratis hotels te kunnen boeken. Dit tegen een geringe bijbetaling.
Hier bent u niet op ingegaan. Mocht u dat alsnog willen dan kunt u inloggen in uw persoonlijke account en dit alsnog bestellen. Ik heb in uw account hierin voor u een uitzondering gemaakt.
Daarna kunt u het gewenste hotel alsnog boeken. Let wel op dat de reserveringen op basis van beschikbaarheid zijn. Ik hoop dat ik uw probleem op deze wijze naar tevredenheid heb opgelost.
Mocht u desondanks nog vragen hebben dan verzoek ik u om een mailbericht te sturen naar onze klantenservice omdat wij dit forum niet regelmatig bezoeken.
Met vriendelijke groet,
Petra Wijnen
klantenservice