Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: shanvs
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 29, 2014 om 20:17Ontzettend slechte aftersales mediamarkt[quote=lekkerisdat schreef op maandag 29 sep 2014, 20:11]Je had beter even vooraf op ervaringen kunnen zoeken.
Verder mag ik toch hopen dat je van de software serienummers gekregen hebt zodat je het zelf opnieuw kunt installeren?
Laptop ondertussen wel gerepareerd?
Ja, maar onder tussen lopen de abonnementen door. Alle abonnementen (microsoft office en virus scanner) zijn voor een bepaalde tijd afgesloten. Ik kan daar nu dus geen gebruik van maken en de einddatum staat vast.
Laptop nog steeds niet ontvangen (week 4). De klantenservice zei dat dit maximaal 5 weken zou duren, dus ik wacht nog steeds. Ik zelf heb de laptop 2/3 weken in mijn bezit gehad, belachelijk! -
Jul 29, 2014 om 13:10Extreem hoge internetkosten vodafone[quote=mahadma schreef op dinsdag 29 jul 2014, 12:59]Daarnaast kon zij mij geen specificatie geven, omdat dit in strijd was met de privacy wet.
Dit klopt.
Welke telefoon gebruik je? En weet je 100% zeker dat je telefoon alleen en uitsluitend door jezelf gebruikt is? Je kan alleen zien op je nota wanneer er data gebruikt is. Misschien geeft dit helderheid.
Ik gebruik een sony xperia z1. -
Jul 29, 2014 om 13:08Extreem hoge internetkosten vodafoneIk neem aan dat ik zelf wel moet kunnen inzien hoe mijn rekening tot 265 euro is gekomen? En ik ben de enige die mijn telefoon heeft gebruikt.
Ja, dat limiet is ook van toepassing op mijn abonnement. Als ik inlog op my.vodafone staat er ook dat er een limiet van 60.50 op staat en dat ik dit eventueel zou kunnen ophogen als ik dat wil.