Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: silli
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 25, 2015 om 10:42Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"Het blijft te zot voor woorden . Ondanks mijn zeer negatieve ervaring vorig jaar ( en helaas ben ik niet onder de betaling uitgekomen door allerlei redenen ) had deze firma het lef om me weer te benaderen , eerst per mail, en toen ik daar niet op reageerde telefonisch, en de meneer aan de telefoon bleef bij hoog en laag volhouden dat men met mij nog nooit eerder contact had gehad, ik moest mij vergissen want het was echt niet zo . Op mijn ; en waarom stuurt u dan een rekening was het antwoord "ik bel u nog terug "en werd de hoorn erop gelegd.
-
Jan 23, 2015 om 21:49Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"hallo jeanette B
ik ben ermee gestopt, krijg nergens een poot tussen de deur, iedereen wil helpen maar iedereen loopt ergens vast. Ook ik heb alles per mail gekregen , bij mij wilde alles wel openen en toen pas zagen we dat we voor het gesprek moesten betalen . Het opmaken van een offerte ( en dat is precies waar we onze handtekening voor hebben gezet ) kost met bijbehorend gesprek gewoon 295 euro wat iedereen ( ahum 1 iemand die , kan bijna niet anders, voor deze bende werkt )ook zegt betalen zul je echt moeten . Heb werkelijk overal aangeklopt maar iedereen loopt vast . Echt tranen in de ogen van onmacht want je kunt er gewoon echt niets tegen doen . Mocht ik die heel erg vriendelijke meneer die bijna vader werd van zijn eerste kind en ontzettend zenuwachtig was omdat zijnv vrouw bijna moest bevallen () lees; omdat hij ons ging oplichten ) tegenkomen dan weet ik niet helemaal zeker of ik me nog kan beheersen -
Jan 22, 2015 om 22:53Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"aan koosw
zodra er een offerte is aangevraagd ( en ja daar moet je dus je handtekening voor zetten ) ben je 295 euro kwijt. Dit staat in de papieren die je krijgt samen met je offerte en .....als je heel erg diep in de website gaat kijken .
In overleg met onze advocaat en bevriende deurwaarder dan toch maar betaald,je komt er n.l echt niet onderuit . Ook al dien je later een klacht in , betalen zul je toch eerst moeten
heer marcow , mooi financieel verhaal, helaas werkt het niet zo . Je kunt bij gfh geen offerte aanvragen zonder te hoeven betalen ( u mag hier overigens best op reageren maar met u ga ik geen enkele discussie aan ) -
Sep 21, 2014 om 11:53Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"beste gverwaal
geloof het niet, ga met hen in zee en wees dan de enige die er profijt van heeft. De rest van ons heeft niets dan klachten
( en helaas is mijn tussenpersoon overleden dus ik neem direct aan dat daar ergens iets fout is gegaan, niets meer aan te doen behalve een klacht in dienen en mensen waarschuwen )
einde discussie met gverwaal wat mij betreft -
Sep 20, 2014 om 22:48Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"@tijger1
omdat kifid iets langzamer werkt dan de deurwaarder van de gfh kregen we het advies om toch eerst te betalen en daarna maatregelen te nemen van zowel de advocaat als van de kifid
hoe ze aan ons adres kwamen ? Dat heeft de meneer ons wel haarfijn uitgelegd. Ze kopen adresssen op .... -
Sep 20, 2014 om 21:49Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"@marcow
Voor wat betreft die stemmingmakerij over € 295 heb ik me nogmaals ingelezen hier.
Alleen mensen die ervoor gekozen hebben om hun huidige product om te zetten naar een alternatief product ontvangen een rekening.
Dat is ook logisch en volledig volgens de regelgeving.
Heel prettig dat u zich heeft ingelezen , heeft onze advocaat ook en helaas moesten we toch echt betalen, wat niet inhoud dat we geen klacht in dienen en iedereen op diverse manieren waarschuwen .
Heel prettig dat u zich goed voelt bij deze manier van "zaken doen " . Wij houden er niet zo van om een wolf in schaapskleren in huis te halen , nog minder houden wij ervan dat mensen recht in ons gezicht liegen .
Die 295 euro is wettelijk geregeld, dat betaal je voor dit gesprek, helaas is het ook wettelijk geregeld dat men dat van te voren moet horen en dat het aan de klant is om te bewijzen dat zij dit niet van te voren wisten
voor mij zijn en blijven het oplichters hoe u ze ook de hand boven het hoofd probeert te houden -
Sep 20, 2014 om 00:26Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"beste gverwaal
U heeft net als wij een prettig gesprek gehad, en net als wij heeft het u aan het denken gezet. Dit denken gaat u overigens wel 295 euro kosten, ik hoop dat u dat wel weet ( wij wisten het niet ) -
Jul 1, 2014 om 10:42Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"inmiddels zijn we zover dat we een klacht indienen ( officieel ) en dat we een advocaat de stukken hebben laten bekijken . Die vond nog wat dingen die niet klopten in de offerte die door hen gemaakt is .
Wie is inmiddels verder dan een klacht indienen ? -
Jun 5, 2014 om 22:04Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"@sharon13
omdat wij niet eens wisten dat we een polis hadden ( we kregen offertes toegestuurd ...niks rekening , niks polis ) maar dat pas lazen toen we flink gingen zoeken op internet is het bij ons niet binnen 48 uur ontbonden .
Ik heb deze meneer niet uitgenodigd en die meneer heeft ons niet verteld dat wij hem moesten betalen dus ik ga dit ook niet betalen .
Ik heb een mail gestuurd dat ik niet van plan ben om te betalen en mochten ze ons verder lastig blijven vallen dat ze dan met onze advocaat verder mogen gaan .
Zit er zelfs sterk aan te denken om HEN een rekening te sturen . Gedorven inkomsten , ik kon tenslotte niet werken toen die man hier zat of toen ik alles voor en over hen aan het uitzoeken was ....en uiteraard de kopjes koffie die de meneer genuttigd heeft ....kost allemaal geld. Ik bel helemaal niets, ik mail, ik wil alles op papier , heb ik overal bewijs van ( o.k mail ook goed ) -
Jun 5, 2014 om 15:09Hersteladvies "Verzekeren is vooruitzien.nl"@sharon13
ik ook een mail hoor .....en of we die niet gaan betalen !!!
Onder valse voorwendselen van alles aangesmeerd bah , wat een vreselijk stelletje