Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: sjois1987
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 1, 2014 om 14:34Netwerk KPN/HiLaatste update; na mijn verzoek voor een adres om een aangetekende brief te versturen ben ik eindelijk geholpen! Mijn abonnement wordt beëindigd en ik kan óf een toestel met 4G en een 4G abo afsluiten of ik kan natuurlijk naar een andere provider. Gisteren is iemand bij mij op bezoek geweest die toevallig 4G van Hi had en die had behoorlijk goed netwerk met een snelheid van 20 MB/s.
Nu kan ik dus op mijn gemak gaan uitvinden wat mijn volgende toestel en abo wordt. Bedankt voor de adviezen! -
Jul 29, 2014 om 13:16Netwerk KPN/HiDat was mijn antwoord ook ;-)
Mijn klacht is nog steeds niet officieel afgewezen. Ik heb zojuist een aangetekende brief op de post gedaan met daarin mijn klacht en, inderdaad, het verzoek om het abonnementsgeld te verlagen. Ze hebben na ontvangst 2 weken om te reageren. Als ik dan een definitieve afwijzing krijg ga ik met mijn hele communicatie en voorstellen en verzoeken naar de GC. Bedankt voor de reactie! -
Jul 29, 2014 om 10:49Netwerk KPN/HiUpdate voor de geïnteresseerden: er zijn de afgelopen tijd een aantal mensen op bezoek geweest welke inderdaad kpn of hi als provider hadden en inderdaad; geen 3G netwerk en slecht bereik. Deze nummers genoteerd en naar Hi verzonden zoals ze gevraagd hadden. Nu komen ze weer met de volgende voorwaarde; deze mensen moeten ook weer een klacht indienen en vervolgens wordt weer aan hen gevraagd om meer nummers te verzamelen. Al met al worden we zo allemaal aan het lijntje gehouden en van het kastje naar de muur gestuurd. Dit lijkt op een spelletje "de aanhouder wint".
Ik heb ze nog éénmaal verzocht om binnen 1 week met een passende oplossing te komen en anders onderneem ik andere stappen want als we zo doorgaan is het december 2015 en is mijn abonnement afgelopen.
Ze waren overigens niet erg blij met mijn post hier... -
Jul 14, 2014 om 18:31Netwerk KPN/HiMijn bereik was in het begin met de iPhone 5 hetzelfde als met mijn vorige toestel. Niet optimaal maar wel acceptabel. Dat valt denk ik te wijten aan het dorp waar ik woon. Met de simkaart in een samsung galaxy werd het ook niet beter. Ik geloof zeer zeker dat het een combinatie van is hoor...
Ik was absoluut niet van plan 4g te nemen. Ik wil gewoon graag krijgen waarvoor ik betaal en dat is 3G en ik wil niet meer gaan betalen omdat ze dat niet kunnen leveren.
Ik zal eerst eens een aangetekende brief gaan versturen, kijken of ik daarmee wellicht verder kom. Vaak is 't bij zulk soort bedrijven ook een kwestie van volhouden. -
Jul 14, 2014 om 16:32Netwerk KPN/HiYes, ik weet het. Maar buiten mijn woonplaats heb ik perfect bereik. KPN/hi heeft gewoon géén 3G dekking in mijn woonplaats. Wel 4G, maar daar heb ik niets aan...tenzij ik bereid ben nóg meer te gaan betalen.
-
Jul 14, 2014 om 16:05Netwerk KPN/HiBedankt gompy2, hier kan ik iets mee! Ben overgestapt op een Iphone 5 maar daar heb ik ook nog redelijk goed bereik mee gehad. Ik woon in een klein dorp dus het bereik is nooit optimaal geweest maar in ieder geval 3G.
Het lijkt me dat ik verder ook niet verplicht ben tot het aanleveren van telefoonnummers zodat zij nog eens een (voor mij) onnodig onderzoek gaan doen? -
Jul 14, 2014 om 15:46Netwerk KPN/Hi[quote=pieterwolters schreef op maandag 14 jul 2014, 15:43]Heb je je SIM al eens in een ander toestel geprobeerd zodat je toestelproblemen kunt uitsluiten? Ja pieterwolters, op 3 verschillende manieren uitgeprobeerd. Werkt niet helaas.
-
Jul 14, 2014 om 15:01Netwerk KPN/HiBeste damaster,
Bedankt voor je antwoord; maar ik kan niet verwisselen van provider aangezien ik nog tot december 2015 vast zit aan mijn abonnement. Ik heb mijn simkaart in een totaal ander toestel gedaan en dat werkte niet. Heb ook een andere hi simkaart in mijn toestel gedaan; geen verbetering. Ten slotte nog een T-Mobile simkaart in mijn toestel; ook niet veel beter.
Ik wil graag, voor de resterende looptijd, met Hi tot een fatsoenlijke oplossing komen. Mijn vraag is of ik hier wel recht op heb of dat ik het moet doen met het antwoord van Hi; maak maar gebruik van 2G en betaal maar voor 3G. En hoe kan ik dit het beste aanpakken? Webcare en telefonische klantenservice werken niet mee.