Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: steink
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 27, 2015 om 17:32Klacht vakantieveilingen / hotelpas27-2-2015 krijg ik deze email, ik ben dom geweest en heb een euro ooit geboden op iets op vakantieveilingen. deze hotelpas.com stuurden mij een email en op de site stond onderstaand bericht. aller eerst de email. wordt nog steeds geadviseerd niet te betalen? want ik lees ook berichten van gedupeerden die jaarlijks voor honderden euro's worden opgelicht . ik heb mijn adres gegevens verwijderd voordat ik op ging zeggen, nooit heb ik geld overgemaakt naar hotelpas.com. alleen die 1 euro plus 5 euro veiling kosten bij vakantieveilingen, ik ga nooit meer via vakantie veilingen iets kopen en hoop de 24,92 niet te hoeven betalen maar dat doe ik liever dan dat er een deurwaarden komt naar mijn hopelijk op tijd verwijderde adres en naam.
Geachte hr/mv heer Koker,
Het afgelopen jaar heeft u gekozen voor een upgrade naar de Jaarkaart Premium. Uw Jaarkaart is tot opzegging voor onbepaalde tijd geldig. Aangezien het eerste jaar is verstreken betaalt u per maand 1/12 van het jaartarief van 299 euro. (24,92 euro).
U kunt echter ook kiezen voor een jaarbetaling in één keer. U ontvangt dan 50% korting op het jaartarief.
Ja, ik kies voor jaarbetaling in één keer en betaal slechts 149,50 euro i.p.v. 299 euro per jaar.
Klik hier
Opzeggen
Wilt u uw lidmaatschap opzeggen? Dit kan altijd met een opzegtermijn van een maand. Wilt u nu direct opzeggen? In dat geval bent u momenteel 1 maand lidmaatschap verschuldigd (24,92 euro). U dient dit bedrag middels onderstaande link te betalen. Uw betaling geldt dan tevens als opzegging. U hoeft dus geen opzegging meer te versturen.
Let op: indien u later dan na 14 dagen betaalt dient u 2/12 van het jaarabonnement = 49,84 euro te voldoen en 24,92 euro voor elke daarop volgende maand waarop geen betaling heeft plaatsgevonden.
Nu opzeggen en het verschuldigde bedrag van 24,92 euro betalen
Klik hier
Waarom moet u bij opzegging nog een bedrag betalen?
- U heeft uw abonnement niet tijdig opgezegd.
- Bij het upgraden naar de Jaarkaart Premium bent u met onderstaande voorwaarden akkoord gegaan:
Art. 6g. Indien opzegging i.v.m. de in art. 6f genoemde redenen zoals aankoop via veilingsites niet vereist is, doch men bij activatie kiest voor een upgrade naar de jaarkaart premium en daardoor een ander product aankoopt dan het oorspronkelijke product, loopt het lidmaatschap voor het tarief verlenging Jaarkaart zoals vermeld op het bestelformulier op www.hotelpas.com voor onbepaalde tijd door en is opzegging vereist.
- Bij het aangaan van de upgrade heeft u tevens kennis genomen van de door ons verstrekte informatie over het Premium abonnement waarna u geen gebruik heeft gemaakt van uw recht op retour.
Met vriendelijke groeten,
Mevrouw L. De Vries
Ledenadministratie Hotelpas.com
Postbus 4299
6202 WC
Maastricht
Conform de voorwaarden bent u gerechtigd om het abonnement op elk gewenst moment op te zeggen, met een opzegtermijn van een maand.
Momenteel bent u € 24,92 verschuldigd.
LET OP: indien het bij opzegging verschuldigde bedrag niet tijdig is voldaan dan wordt het bedrag maandelijks met € 24,92 verhoogd.
Kosten: € 24,92
Betalingsmethode: *
iDEAL
27-2-2015 krijg ik een email van hotelpas.com, er moet betaald worden of opgezegd worden. ik heb ooit per ongeluk een veiling gewonnen met vakantieveiligen. graag had ik de email en het bericht op de site aan uw laten zien. ik ben er erg van geschrokken er wordt gedreigd met het maandelijks te verhogen. wat moet ik doen? kan ik de email en het bericht sturen naar de consumentenbond, dit bericht mag maar 1500 tekens bevatten.
ze willen dat ik 24,92 betaal want dat ben ik ze verschuldigd na het opzeggen
help mij, en koop nooit meer iets via vakantieveilingen. betalen of niet betalen? -
Feb 27, 2015 om 17:29Klacht vakantieveilingen / hotelpasHelp ik krijg vandaag een email dat ik lid ben van hotelpas.com en of ik wil betalen of lidmaatschap beëindigen. ik klik op beëindigen, dan wilt hotelpas.com dat ik 24,92 betaal, en waarschuwt hotelpas.com dat het verdubbeld word als ik niet binnen 2 weken betaal. ik heb ooit me een euro per ongeluk via vakantieveilingen een veiling gewonnen. dit was op 10 december 2013. bij de veiling informatie stond dat het abonnement automatisch stopt na 1 jaar. Ik vind het dom van mij dat ik ooit dingen kocht via vakantieveilingen.nl maar voel mij misleid en hoop dat ik als dom consumenten schaap geholpen word en de 24,92 niet hoef te betalen. Aangezien ik niet de financiële middelen heb mijn recht te halen voeld betalen als enige optie.