Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: stevievl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 22, 2015 om 21:58vodafone geen bellen in t buitenlandAls eerste iedereen bedankt voor uw reactie hou jullie op de hoogte wat er verder nog te wachten staat vanuit vodafone snap ze nog echt niet hier op dit adres 5 abbo bij vodafone en gewoon laten barsten dom dom
-
Jun 22, 2015 om 13:03vodafone geen bellen in t buitenland[quote=edrick3 schreef op maandag 22 jun 2015, 12:45]@stevievl.
.....graag zou ik dan het emailadres ontvangen waar wij alles heen kunnen sturen....
Klik eens hier.
.....geloof niet dat iemand ons nog kan helpen bij vodafone .....
Niet geschoten is altijd mis.
Met vr.gr.
nou heb al vele malen"" geschoten"bij vodafone niemand wil of kan ons daar helpen feedback reeds meerdere malen ingevuld maar geen oplossing -
Jun 22, 2015 om 13:00vodafone geen bellen in t buitenlandheb reeds ook weer het feedback formulier ingevuld van vodafone weer mijn klacht omschreven ook een vergoeding geeist voor alle tijd dei hier ingestoken is
ook heb ik net de consuwijzer gebeld voor advies word ik morgen over terug gebeld
deze keer laat ik dit niet voorbij gaan
zal maar iets gebeuren als dochter in buitenland is (wat regelmatig ) is
ge;loof me dan heeft vodafone pas echt een probleem dan ga ik persoonlijk de schuldige zoeken
abbo duurt nog min 1 jaar dus nog telang om nu weg te kunnen gaan -
Jun 22, 2015 om 12:15vodafone geen bellen in t buitenland[quote=vodafonewebcare schreef op maandag 22 jun 2015, 08:46]Beste stievel,
Wij kunnen zonder gegevens niet achterhalen wat er precies besproken is tijdens het gesprek.
De verbinding zomaar verbreken is natuurlijk niet iets wat wij goedkeuren. Daarvoor bied ik dan ook excuses aan namens Vodafone.
Ik zou graag willen nakijken wat er precies aan de hand is.
Laat uw dochter dan wel zelf even contact opnemen met ons per mail.
Gebruik als onderwerpveld: kassa | stievel | zaterdag 20 jun 2015 | vodafone geen bellen in t buitenland
We hebben de volgende nodig ivm de verificatie
- mobiel nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van haar rekeningnumm,er
Met vriendelijke groet, Rowie
Vodafone 24/7 Web Crew
graag zou ik dan het emailadres ontvangen waar wij alles heen kunnen sturen geloofniet dat iemand ons nog kan helpen bij vodafone
sta zelfs op het punt om alle abbo`s 5 in totaal weg te halen bij vodafone zo slecht denk ik nu over vodafone -
Jun 22, 2015 om 12:12vodafone geen bellen in t buitenland[quote=vodafonewebcare schreef op maandag 22 jun 2015, 08:46]Beste stievel,
Wij kunnen zonder gegevens niet achterhalen wat er precies besproken is tijdens het gesprek.
De verbinding zomaar verbreken is natuurlijk niet iets wat wij goedkeuren. Daarvoor bied ik dan ook excuses aan namens Vodafone.
Ik zou graag willen nakijken wat er precies aan de hand is.
Laat uw dochter dan wel zelf even contact opnemen met ons per mail.
Gebruik als onderwerpveld: kassa | stievel | zaterdag 20 jun 2015 | vodafone geen bellen in t buitenland
We hebben de volgende nodig ivm de verificatie
- mobiel nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van haar rekeningnumm,er
Met vriendelijke groet, Rowie
Vodafone 24/7 Web Crew