Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: supreme_one
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 14, 2010 om 15:39vodafoneIk heb tot dusver deze maand geen extra kosten gemaakt, ik denk dat ik er van af ben nu, wat ik gedaan heb is keer op keer op een agressieve toon wat mailtjes gestuurd naar helpdesknl@waat.com en naar amir@twistbox.com ( hij was degene die contact met mij had opgenomen na de 1ste mail die ik naar helpdesknl@waat.com had gestuurd waarna ik niks meer van had gehoord). Ik weet niet of het nu nog zin heeft voor mij om te gaan aanmelden bij de geschillencommissie, ik kan uiteraard mijn geld terug krijgen, maar als ik dan toch nog 4 tot 7 maanden moet wachten, weet ik niet of het nog zin heeft.
Dus helpdesknl@waat.com op een agressieve wijze (zeggen dat je juridische stappen gaat ondernemen) mailen en kijken of je op je volgende rekening geen content kosten meer ziet. -
Jan 7, 2010 om 12:28vodafoneKosten voor een geschil aanmelding is 50 euro en het duurt 4 tot 7 maanden bij de afdeling telecommunicatie voor een uitspraak... is het wel allemaal wel waard. Ik kijk nu naar mijn rekening en zie dat er per 1-1-2010 geen extra kosten meer in rekening zijn gebracht.. het bedrag dat ik eventueel terug zou moeten krijgen bedraagt in totaal iets van 140 euro
-
Jan 6, 2010 om 20:51vodafone[quote=tdehond schreef op woensdag 6 jan 2010, 16:59]@ Kiran
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Het zou leuk zijn als 1 van de mensen met dit probleem Consuwijzer zouden bellen. Ik ben benieuwd wat zij hiervan vinden.
Er zal inderdaad, een fax lijkt mij de meest eenvoudige methode om contact te leggen.
Ik heb contact gehad met consuwijzer ze hebben me doorverwezen naar de geschillencomissie -
Jan 4, 2010 om 22:59WAAT MEDIA BV CONTENT VODAFONE 20€ p/m[quote=kiran schreef op maandag 4 jan 2010, 22:49]@supreme_one
Ook ik vraag me af wat je voor die €20,00 terug krijgt.
Je hebt m.i. nog wel een paar opties om na te lopen.
(hopelijk zonder hoofdpijn)
1) bellen/mailen levert niets op, schrijf een brief. Bij voorkeur: aangetekend.
(geschillencommissie?) klik
2) probeer eens met een mail te sturen naar:
vodafonewebrelations.nl@vodafone.com
3)kom je er niet uit, mail of bel Consuwijzer
Consuwijzer
Ik zal het eens proberen, bedankt voor de informatie! -
Jan 4, 2010 om 22:51WAAT MEDIA BV CONTENT VODAFONE 20€ p/mIk heb een Nokia 5800
Ik raad je aan om deze topics ff door te nemen:
http://www.smsafmelden.info/forum/bericht1708.html
http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/waat-media-bv/cpagina/0/?vHash=c749c73j -
Jan 4, 2010 om 22:42WAAT MEDIA BV CONTENT VODAFONE 20€ p/mNee dat is het nou juist, ik ontvang helemaal niks, nooit iets ontvangen. Niemand die mij heeft gebeld voor een product. Ik heb zelf nooit een sms gestuurd voor een ringtone of dergelijke.
-
Jan 4, 2010 om 22:21vodafoneIk ben er al sinds mei 2009 mee bezig, ik krijg elke maand gewoon steeds 20 euro aan content kosten, ik heb meerdere malen e-mails gestuurd naar helpdesknl@waat.com, de allereerste keer dacht ik dat ik geholpen werd door een of andere medewerker met een andere e-mail adres dan helpdesknl@waat.com, maar later heb ik dus geen reactie meer ontvangen van die man. Ik ben echt ontzettend kwaad nu ik dit allemaal type, iedere keer als ik er aan denk krijg ik gewoon hoofdpijn. Is er nou geen oplossing voor dit probleem?? Ik heb echt zoveel contact gehad met Vodafone maar ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat iedereen daar werkt gewoon simpelweg dom is en ik meer verstand heb.
Ik heb meerdere malen aan die mensen van Vodafone gezegd dat het niet gaat om een smsdienst of iets anders, dat ik me nooit heb aangemeld voor deze dienst en dat ze maar eens moeten bewijzen, dit hebben ze echter nooit gedaan. Telkens hebben ze gezegd dat ik me moest afmelden bij smsdienstfilter, terwijl ik keer op keer heb gezegd dat het probleem anders was.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen? Ik heb laatst wanhopig dezelfde e-mails die ik paar maanden geleden heb gestuurd weer naar helpdesknl@waat.com gestuurd dit keer helemaal niks meer teruggekregen.
Ik heb dus al 7 maanden lang elke maand 20 euro (140 euro) Vodafone gesponsord.. Is er iemand op deze site die mij nog kan helpen, als ik op Google Waat Media afmelden type zie ik echt dat meer mensen hiermee zitten.
De mensen die problemen hebben gehad paar maanden geleden hebben zij allemaal het probleem opgelost, het is dan toch vreemd om dan als je het probleem hebt opgelost niet meer terug te keren naar deze site, we zijn toch hier om elkaar te helpen??