Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: swift76
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 20, 2014 om 17:06Royement verzekeringenBeste Interpolis,
Fijn dat via dit forum er wel een directe reactie komt vanuit Interpolis. Namelijk op geen enkele manier krijg ik contact met jullie. Telefonisch word ik doorverbonden naar de Rabobank, ook als ik voor een andere optie ga, zodra bekend is dat ik via de Rabobank alles heb lopen...doorverbinden!
Klacht indienen via klachtenformulier op jullie site geeft hetzelfde resultaat.
Op dit moment is dit verhaal als het goed is vandaag geescaleerd naar een teamleider binnen de Rabobank en deze zou dit opnemen met een casemanager van jullie kant. Ik wacht de uitkomst hiervan even af. -
Oct 16, 2014 om 20:57Royement verzekeringenBedankt voor de tips. Ik zal Interpolis inderdaad bellen ja maar dat heeft de bank vandaag al vele malen gedaan. De reactie van de bank c.q. Interpolis is dat ik mijn achterstand niet heb voldaan en dat ik nog een maand achterstand heb (wat niet juist is, ik heb mijn afschrijvingen gecontroleerd) en dit maakt ook dat Interpolis niet bereid is mij te helpen, ook niet uit coulance. Feit blijft dat Interpolis in tegenstrijd met haar eigen schrijven handelt en de 14de al de verzekeringen heeft geroyeerd.
Hierover heb ik overigens tot op vandaag geen schrijven of enig bericht over ontvangen. Maar goed, niet geschoten is mis.