Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: swimbeefloor
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 4, 2015 om 15:39Swimbee[quote=matc schreef op woensdag 4 nov 2015, 14:56][quote=rost3 schreef op maandag 14 jul 2014, 13:11]Voordat ik tot verdere actie overga, zou ik graag jullie mening hierover willen weten. Van Oktober 2012 tot mei 2014 heeft mijn dochter zwemles gehad bij Swimbee. Ik had een pakket afgenomen, met een garantie voor haar a diploma. Dit heeft zij behaald. Hierna moest ik haar uitschrijven. Ik had al meerdere malen gevraagd hoe dat in zijn werk ging, aangezien we wilden stoppen. Dit zou zich vanzelf wijzen, ik moest eerst maar eens zien dat ze af zou zwemmen. Meteen na het behalen van haar a diploma heb ik haar uitgeschreven aan de balie, door middel van een uitschrijf formulier. Op dit formulier stonden data per wanneer ze uitgeschreven zou zijn. De eerste datum was in juni. Ik zei het meisje achter de balie dat ik dit niet begreep: ik wilde graag per direct stoppen. "Tja, u krijgt er nog een maand bij!" zei ze vrolijk. Ze vinkte het eerste hokje aan. Vervolgens ben ik gaan bellen, maar kreeg geen normaal contact. Men kon mij niet verder helpen. Na anderhalve week kreeg ik twee rekeningen van Billink B.V. In totaal voor 100 euro (de eerste was voor een week, de tweede voor een maand; een periode is bij Swimbee 5 weken). Toen ik begon bij Swimbee waren de kosten voor een maand zwemles nog 60 euro, inmiddels is het 72 euro. Omdat ik een garantiepakket had gekocht, ben ik nooit op de hoogte gebracht hiervan. Ik ben ook nooit op de hoogte gebracht van een opzegtermijn. Na herhaaldelijk mailen verwees men mij keer op keer door naar de algemene voorwaarden, zonder deze uit te leggen. In deze algemene voorwaarden staan echter geen specificaties met betrekking tot het garantie pakket. Ik heb mijn dochter niet naar zwemles laten gaan en toen mij duidelijk was dat ik van hun moest betalen (gezien hun fantastische communicatie die pas na weken reageert) en het geen foutje was, waren de zwemlessen praktisch afgelopen.
Uiteindelijk heb ik een lange mail geschreven waarin ik de algemene voorwaarden puntsgewijs en mijn probleem met hun bespreek. Hierop kreeg ik een tegenvoorstel: mijn dochter mocht instromen in het B&C programma en dan zou ik nu alvast gaan betalen en dat zou van de pakket kosten afgehaald worden. Daarbij mocht ze een zwempak uitkiezen. Ik had nog een andere optie: wel betalen, maar dan werd de eerste factuur(a 20 euro) kwijtgescholden, de tweede moest ik wel betalen (72 euro). Ik wil helemaal niets betalen en voel me zwaar geschoffeerd. Daarbij vind ik de service tijdens de zwemlessen en de communicatie in geen verhouding tot de prijs staan, sterker nog, overal is het beter (en goedkoper!). Omdat ik niet in de problemen wil komen, financieel, hier nu mijn vraag. Wat moet ik doen: betalen of verder gaan? Is er een kans dat ik win en andere ouders hiervoor behoedt? Ik vind het namelijk onrechtvaardig dat je niet zelf de keuze hebt te stoppen met het afnemen van zwemlessen, maar dat je automatisch vijf weken doorgaat. Nu begrijp ik dat een maand opzegtermijn in de regel logisch is, maar het behalen van een diploma lijkt mij een afronding van een periode. Daarna is het aan de ouders en het kind om door te gaan. Daarbij: dit vindt plaats na ieder diploma. Daarnaast vind ik het bedrag exhorbitant hoog (de vioollessen van mijn dochter zijn goedkoper en die zijn prive!)
Ik hoop iets te horen! En NIET van de medewerkers van Swimbee zelf, want naspeuren op het internet leert dat zij telkenmale zelf reageren (en dan niet uit hoofde van de organisatie, maar als geinteresseerde), wat natuurlijk voor een vertroebeld beeld zorgt!
De kosten in 2015 waren 80 euro per 4 weken en 1500+ voor het A diploma garantiepakket.
Ik betaal nu bij het sportfondsenbad 10 euro per les (6 of 12 lessen vooruit) zonder opzegtermijn en per 12 lessen kan ik er 4 missen. Het garantiepakket vervalt bij swimbee al na 3 gemiste lessen over de hele periode (2 jaar +). Wat ben ik toch dom geweest om voor swimbee te kiezen.
Beste matc,
Bedankt voor uw reactie. U heeft halverwege het traject gekozen om de rest van de zwemlessen tot aan het A-diploma af te kopen voor een x-bedrag. Dit is dus in plaats van uw doorlopend lespakket, en niet naast uw doorlopend lespakket. Voor zover ik kan zien heeft u zelfs een actie tarief gekregen, en kloppen de bedragen niet zoals u deze nu heeft geschetst.
Daarnaast zijn de voorwaarden iets anders dan nu worden geschetst; kinderen mogen op jaarbasis 4 zwemlessen missen. Wanneer kinderen meer dan een maand (4 lessen dus, of meer) afwezig zijn bij de zwemlessen, wordt het lastiger om het traject op gestaag niveau voort te zetten. Bij ieder seizoen dat een kind zwemt, wordt de teller weer op 0 gezet en mag een kind weer 4 maal afwezig zijn gedurende het jaar. Wanneer een kind meer dan 4 lessen afwezig is, wordt het pakket omgezet naar een doorlopend lespakket. Hier is onze zwemschool overigens niet uniek in.
Voor meer informatie hierover verwijs ik u naar onze algemene voorwaarden. Tevens is SwimBee redelijk flexibel betreffende inhalen van lessen / dan wel dubbele lessen te draaien, maar dit moeten de andere zwemgroepjes qua aantal dan wel toelaten. Wanneer een groep namelijk meer dan 6 kinderen heeft, is het niet mogelijk om er een 7e kindje in te plannen daar wij garanderen dat er maximaal 6 kinderen per instructeur les krijgen.
Mochten er nog meer onduidelijkheden zijn betreffende de algemene voorwaarden, verwijs ik u graag door naar onze website waarop u alle algemene voorwaarden kan teruglezen: https://www.swimbee.nl/algemene-voorwaarden/
Wij staan altijd open om met u naar een oplossing te kijken die voor beide partijen fijn voelt! U kunt een telefonische afspraak inplannen via de volgende link: https://goo.gl/7OQHgK
Met sportieve groet,
Floor
Zwemschool SwimBee -
Nov 4, 2015 om 14:31Swimbee[quote=namareni schreef op dinsdag 3 nov 2015, 19:00]Beste Floor,
Normaliter zou ik zeggen dank voor je reactie maar ten eerste slaat je reactie nergens op en ten tweede is deze rijkelijk laat. Jouw uitleg over geen tijdsgarantie maar prijsgarantie heb ik tijdens de lessen meerdere malen gehoord. En die uitleg krijg je pas nadat je betaald hebt en gaat klagen. Bij de intake wordt duidelijk gezegd dat jullie garanderen dat je kind binnen een jaar het A diploma op zak heeft. Toen ik vroeg hoe je dat in vredesnaam kan garanderen als een kind bijvoorbeeld alleen krijsend aan de kant staat werd er gezegd dat jouw kind dan in aanmerking komt voor gratis privélessen maar ook dat bleek al gauw een groot leugen want ineens moest er 17,50 betaald worden voor een privéles. Kortom, mensen worden onder valse voorwendselen binnen gelokt en gaan vervolgens niet zo snel weg omdat ze een berg met geld hebben neergelegd waar ze iets voor terug verwachten. Mijn dochter moest na 15 maanden zwemles bij Swimbee vóórzwemmen bij een reguliere zwemschool en ze werd bijna uitgelachen. Ze moest gewoon in badje 1 beginnen want ze kon nagenoeg niks. Vervolgens had ze daar in 6 maanden haar A diploma in een zwemles met 12 kinderen. Het ergste was nog dat het zelfs een hele opgave was om bij jullie op te zeggen. Want dat moest aangetekend. Uiteindelijk is het me gelukt met wat dreigementen maar die hele zwemschool van jullie is een schande voor de zwembond! Als ik jou was zou ik me schamen dat ik bij zo'n zwemschool zou werken maar liefde maakt blijkbaar blind.
Telkens vraag ik me af hoe het in godsnaam mogelijk is dat jullie nog bestaan maar met een vooruitbetaling van 1000 euro per kind heb je ongetwijfeld wat reserves.
Succes verder!
Beste namareni,
Bedankt voor uw reactie. Fijn dat we met elkaar in contact kunnen komen. Het is namelijk zo dat wij inderdaad geen periodes kunnen garanderen, daar heeft u gelijk in. Ieder kind is uniek en heeft zijn/haar eigen tijd nodig om tot een diploma te komen. Daarom dat wij klanten enkel een doorlopend pakket of, in uw geval, een prijsgarantiepakket kunnen aanbieden waarmee het tarief voor de zwemlessen gebaseerd zijn op 12 maanden zwemles. Mocht het traject onverhoopt toch langer duren dan 12 maanden, zwemt uw kind verder op onze kosten. Dit is in uw situatie het geval geweest. Uw kind heeft na deze 12 maanden dus al 3 maanden op kosten van SwimBee gezwommen, en is enkel in uw financieel voordeel. Wellicht kunt u mij een e-mail sturen naar support@swimbee.com? Dan kan ik u namelijk uw inschrijfformulier toesturen waar dit alles keurig op vermeld staat.
Het is fijn om te lezen dat uw kind in zo'n korte periode elders 2 diploma's heeft behaald. Dit betekend dat uw kind een goede basis heeft gehad wat zwemles betreft, en dat is natuurlijk altijd fijn!
Ik zie uw e-mail graag tegemoet komen, zodat ik alle onduidelijkheden nader kan toelichten.
Met sportieve groet,
Floor
Zwemschool SwimBee -
Nov 3, 2015 om 16:43Swimbee[quote=d1975 schreef op donderdag 26 mrt 2015, 15:04]Ook ik ben bijzonder ontstemd over deze organisatie. Op alle manieren verloopt het contact altijd stroef en lijkt meedenken een onmogelijke opgave.
Ze annuleren lessen op voorhand, die zij wel in rekening brengen. Je mag inhalen maar de inhaalles mogelijkheden zijn zeer beperkt. (lessen zijn vrijdag of zaterdag tussen 16u en 18u).
De tarieven zijn bijzonder hoog.
Aan 'restitutie' doen ze niet (het vooraf afzeggen van lessen die later in rekening worden gebracht vinden ze daar ook onder vallen. Behalve met kerst, dan brengen die die les dan niet in rekening)
De minimale contract periode is een half jaar. (dat is erg lang als de lessen/organisatie toch niet bevallen)
De betaalperiode wordt gerekend over 4 weken, de opzegtermijn is 5 weken en moet op de laatste dag van de betaalperiode (of iets dergelijks)
De rij is eindeloos en ik ben moedeloos.
Ik sluit me aan bij het advies: NEEM NOOIT ZWEMLESSEN BIJ SWIMBEE!
Beste d1975,
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Zou u ons een e-mail met uw gegevens kunnen sturen? Dan kan ik kijken wat ik voor u kan betekenen! U kunt uw e-mail sturen naar support@swimbee.com. Ik zie het graag tegemoet komen.
Alvast bedankt!
Met sportieve groet,
Floor
Zwemschool SwimBee -
Nov 3, 2015 om 16:42Swimbee[quote=matc schreef op woensdag 7 okt 2015, 09:45]Mijn ervaringen met swimbee zijn ook zeer negatief. Mijn zoontje heeft nu al meer dan 2 jaar zwemles. Hij heeft het eerste jaar in het brons badje gezeten. Hij zit nu al meer dan 1 jaar in het zilver badje. Swimbee is hiermee dus 2x zo duur EN zwemles duurt 2x zo lang als bij andere zwemscholen. Alle communicatie hierover verloopt enorm moeizaam en ronduit slecht. Er is feitelijk geen sprake van een leerlingvolg systeem. Als ouder krijg je geen enkele feedback en zelf lijkt swimbee de voortgang ook nauwelijks in de gaten te houden. Als je de andere ouders spreekt in rotterdam hebben deze ook allemaal in meer of mindere mate dezelfde ervaring. Het enige unique selling point van swimbee is dat ze geen wachtlijsten hebben. Inmiddels weet ik wel hoe dat komt. De allerhoogste prijs voor de eindeloze en vrijwel nutteloze zwemlessen zonder enige terugkoppeling over voortgang en slechte communicatie. Ik sluit me graag aan bij gezamenlijke acties tegen swimbee.
Beste matc,
Bedankt voor uw berichtje! Zou u ons een e-mail met uw gegevens kunnen sturen? Dan kunnen wij u vanuit daar verder helpen! U kunt uw e-mail sturen naar support@swimbee.com
Met sportieve groet,
Floor
Zwemschool SwimBee -
Nov 3, 2015 om 16:28Swimbee[quote=rost3 schreef op maandag 14 jul 2014, 13:11]Voordat ik tot verdere actie overga, zou ik graag jullie mening hierover willen weten. Van Oktober 2012 tot mei 2014 heeft mijn dochter zwemles gehad bij Swimbee. Ik had een pakket afgenomen, met een garantie voor haar a diploma. Dit heeft zij behaald. Hierna moest ik haar uitschrijven. Ik had al meerdere malen gevraagd hoe dat in zijn werk ging, aangezien we wilden stoppen. Dit zou zich vanzelf wijzen, ik moest eerst maar eens zien dat ze af zou zwemmen. Meteen na het behalen van haar a diploma heb ik haar uitgeschreven aan de balie, door middel van een uitschrijf formulier. Op dit formulier stonden data per wanneer ze uitgeschreven zou zijn. De eerste datum was in juni. Ik zei het meisje achter de balie dat ik dit niet begreep: ik wilde graag per direct stoppen. "Tja, u krijgt er nog een maand bij!" zei ze vrolijk. Ze vinkte het eerste hokje aan. Vervolgens ben ik gaan bellen, maar kreeg geen normaal contact. Men kon mij niet verder helpen. Na anderhalve week kreeg ik twee rekeningen van Billink B.V. In totaal voor 100 euro (de eerste was voor een week, de tweede voor een maand; een periode is bij Swimbee 5 weken). Toen ik begon bij Swimbee waren de kosten voor een maand zwemles nog 60 euro, inmiddels is het 72 euro. Omdat ik een garantiepakket had gekocht, ben ik nooit op de hoogte gebracht hiervan. Ik ben ook nooit op de hoogte gebracht van een opzegtermijn. Na herhaaldelijk mailen verwees men mij keer op keer door naar de algemene voorwaarden, zonder deze uit te leggen. In deze algemene voorwaarden staan echter geen specificaties met betrekking tot het garantie pakket. Ik heb mijn dochter niet naar zwemles laten gaan en toen mij duidelijk was dat ik van hun moest betalen (gezien hun fantastische communicatie die pas na weken reageert) en het geen foutje was, waren de zwemlessen praktisch afgelopen.
Uiteindelijk heb ik een lange mail geschreven waarin ik de algemene voorwaarden puntsgewijs en mijn probleem met hun bespreek. Hierop kreeg ik een tegenvoorstel: mijn dochter mocht instromen in het B&C programma en dan zou ik nu alvast gaan betalen en dat zou van de pakket kosten afgehaald worden. Daarbij mocht ze een zwempak uitkiezen. Ik had nog een andere optie: wel betalen, maar dan werd de eerste factuur(a 20 euro) kwijtgescholden, de tweede moest ik wel betalen (72 euro). Ik wil helemaal niets betalen en voel me zwaar geschoffeerd. Daarbij vind ik de service tijdens de zwemlessen en de communicatie in geen verhouding tot de prijs staan, sterker nog, overal is het beter (en goedkoper!). Omdat ik niet in de problemen wil komen, financieel, hier nu mijn vraag. Wat moet ik doen: betalen of verder gaan? Is er een kans dat ik win en andere ouders hiervoor behoedt? Ik vind het namelijk onrechtvaardig dat je niet zelf de keuze hebt te stoppen met het afnemen van zwemlessen, maar dat je automatisch vijf weken doorgaat. Nu begrijp ik dat een maand opzegtermijn in de regel logisch is, maar het behalen van een diploma lijkt mij een afronding van een periode. Daarna is het aan de ouders en het kind om door te gaan. Daarbij: dit vindt plaats na ieder diploma. Daarnaast vind ik het bedrag exhorbitant hoog (de vioollessen van mijn dochter zijn goedkoper en die zijn prive!)
Ik hoop iets te horen! En NIET van de medewerkers van Swimbee zelf, want naspeuren op het internet leert dat zij telkenmale zelf reageren (en dan niet uit hoofde van de organisatie, maar als geinteresseerde), wat natuurlijk voor een vertroebeld beeld zorgt!
Beste Rost3,
Ondanks dat u heeft aangegeven geen reactie vanuit onze organisatie wenst te ontvangen, wil ik toch graag reageren op uw bericht om samen te kijken naar oplossingen. Wat vervelend om te lezen dat de gang van zaken niet volgens wenst verlopen. Wellicht kunt u mij een e-mail sturen met uw gegevens? Dan kan ik het voor u uitzoeken. U kunt mij bereiken via support@swimbee.com
Via dit bericht zal ik alvast zoveel mogelijk vragen/onduidelijkheden proberen te beantwoorden:
U geeft aan dat u uw dochter na het behalen van het A-diploma moest uitschrijven. Kunt u aangeven waarom u haar moest uitschrijven? In principe is het namelijk de intentie van SwimBee om alle kinderen veilig tot aan het C-diploma lessen te geven. Ik kan mij daarom moeilijk indenken dat u haar moest uitschrijven.
In uw bericht lees ik dat u gebruik heeft gemaakt van een prijsgarantiepakket tot aan het A-diploma. Bij het prijsgarantiepakket schrijft u zich in voor zwemlessen bij zwemschool SwimBee en kiest u er voor om de zwemlessen voor het eerste traject (het A-diploma) tot aan het diploma af te kopen. Na het behalen van het A-diploma, worden de lessen op normale betaling voortgezet mits u kiest voor een nieuwe prijsgarantie pakket voor het B en C diploma. Het is immers zo dat kinderen pas veilig zijn bij het C diploma, en gaan er derhalve van uit dat kinderen tot aan het C-diploma bij ons zwemmen. Mocht u tussentijds willen uitschrijven is dit mogelijk middels een uitschrijfformulier welke u kunt opvragen op zowel de locatie als via de e-mail en onze website. De overeenkomst kan worden opgezegd tegen het einde van een betaalperiode en met inachtneming van een betaalperiode.
Verder in uw bericht geeft u aan dat de kosten per maand eerst €60,00 waren, en later €72,00. Het is inderdaad voorgekomen dat er een prijswijziging is geweest, echter geschieden de betalingen voor de zwemlessen per 4 weken, en zijn nimmer €60,00 per 4 weken geweest. De prijswijziging is ook conform de algemene voorwaarden, geschiedt na afloop van de zomervakantie en is geldig in de regio waarin de zwemlessen gegeven worden. Voor meer informatie hierover verwijs ik u naar de algemene voorwaarden welke u kunt vinden op zowel onze website als op uw inschrijfformulier.
Ik begrijp dat u niet op de hoogte bent geweest van een opzegtermijn. U geeft aan zich in oktober 2012 te hebben ingeschreven voor de zwemlessen van uw dochter en in mei 2014 heeft uw dochter kunnen afzwemmen voor het A-diploma. Doordat dit traject aanzienlijk langer heeft geduurd dan wij hebben ingeschat, kan ik mij voorstellen dat u het inschrijfformulier niet meer helder op uw netvlies heeft staan. Echter is dit wel degelijk vermeld op ieder inschrijfformulier van SwimBee; " Na het behalen van het diploma, behorende bij het pakket, wordt uw prijsgarantie-pakket omgezet naar een vier wekelijkse betaling voor de vervolglessen, tenzij u kiest voor een vervolgpakket". Tevens wordt dit in zowel de uitnodigings e-mail voor het proefzwemmen als uitnodigings e-mail voor het afzwemmen vermeldt. Ook wordt u in diezelfde e-mail gewezen op mogelijkheden tot eventuele opzegging.
Uit uw bericht begrijp ik dat u niet tevreden bent geweest over ons voorstel om het B-C diploma verder voort te zetten en de reest openstaande facturen daarop in mindering te brengen + het uitzoeken van een gratis badpak. Dat is jammer om te lezen. Helaas kan ik niet uit uw bericht opmaken tot welke oplossing u wel wenst te komen, waarbij beide partijen zich houden aan de gemaakte afspraken.
Ik hoop dat met bovenstaande het een en ander al iets duidelijker is geworden, en zie uw reactie dan ook graag tegemoet komen! Wanneer u mij een e-mail kunt sturen naar support@swimbee.com, zou ik dit erg op prijs stellen. Dan weet ik namelijk ook om welk kind het gaat en de reeds lopende communicatie teruglezen! Wellicht dat we dit verhaal dan alsnog met een positief gevoel voor beide partijen kunnen afronden.
Met sportieve groet,
Floor
Zwemschool SwimBee -
Nov 3, 2015 om 15:51Swimbee[quote=namareni schreef op donderdag 5 mrt 2015, 09:45]Ook hier dramatische ervaringen met Swimbee. Het garantiepakket van 1 jaar is gebakken lucht. Als je klaagt wordt er gezegd dat er sprake is van prijsgarantie en niet van tijdsgarantie.
Wij zijn na 15 maanden zelf weggegaan!! Hebben gelukkig een deel van de kosten teruggekregen van de rechtsbijstandverzekering en moesten elders weer helemaal van voor af aan beginnen.
Gelukkig daar in 9 maanden alsnog A en B gehaald!
Het zou goed zijn als deze malafide organisatie een halt wordt toegeroepen!! Kost bakken met geld en kinderen leren niks. Ongelofelijk dat dit soort praktijken in Nederland zijn toegestaan!
Beste Namareni,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat u niet tevreden bent over de onze zwemschool. Wat vervelend om te lezen! Dit zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn, daar wij proberen de zwemlessen plezierig in te zetten waarbij kinderen veilig leren worden in het water.
Het is fijn om te lezen dat uw kind inmiddels het A en B diploma heeft behaald!
U geeft aan een garantiepakket af te hebben afgesloten en daar niet tevreden over bent geweest. U heeft zich na 15 maanden uitgeschreven zonder dat er een diploma behaald is. Graag wil ik u dit uitleggen:
Een prijsgarantiepakket hanteert inderdaad een prijsgarantie, en geen tijdsgarantie. Met het prijsgarantiepakket wat u afsluit, betaald u gegarandeerd niet meer geld (m.u.v. de diplomakosten) totdat het diploma is behaald. Gemiddeld doen kinderen er 12 maanden daadwerkelijke les bij zwemschool SwimBee over om een A-diploma te behalen. De prijs voor onze prijsgarantiepakketten zijn dan ook gebasseerd op 12 maanden zwemles. U kunt zich voorstellen dat, als kinderen meermaals afwezig zijn of als er een bepaalde angst is, de duur van het traject kan uitlopen. U geeft aan 15 maanden met het traject bezig te zijn geweest. Het blijkt dat uw kind meer les nodig heeft gehad dan onze instructeurs hebben ingeschat. Dit betekend dat uw kind reeds 3 maanden op kosten van onze zwemschool zwemlessen heeft gevolgd. Ik begrijp dat u de duur van het traject wellicht aan de lange kant vindt, maar financieel gezien is het afgesloten pakket enkel in uw voordeel geweest.
Nogmaals ben ik blij te lezen dat uw kind inmiddels een goede zwembasis heeft door het A en B diploma te behalen! Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van u. Dagelijks ben ik bereikbaar op 0900 - 794 6233 (tot 14.00 uur) en via de e-mail: support@swimbee.com
Met sportieve groet,
Floor
Zwemschool SwimBee -
Nov 3, 2015 om 15:35Swimbee[quote=tijger1 schreef op dinsdag 3 nov 2015, 15:30][quote=swimbee^floor schreef op dinsdag 3 nov 2015, 15:26][quote=tijger1 schreef op dinsdag 3 nov 2015, 15:21]@swimbee floor
"Gelijk mee asn de slag"? Na een jaar? Lekker vlot.
Beste Tijger,
Bedankt voor uw reactie. Ja zeker! Zoals je wellicht kunt zien, heb ik mijn account vandaag aangemaakt. Kan ik u toevallig ook ergens mee helpen?
Met sportieve groet,
Floor
Zwemschool SwimBee
Nee, u kunt mij nergens mee helpen, maar ik vind het nogal wonderlijk dat ern organisatie na een jaar hier zijn blazoen aan het oppoetsen is.
Beste Tijger,
Dat kan ik mij voorstellen inderdaad, maar beter laat dan nooit, zeggen ze wel eens ;-)
Met sportieve groet,
Floor
Zwemschool SwimBee -
Nov 3, 2015 om 15:27Swimbee[quote=aecatz schreef op donderdag 27 aug 2015, 15:56]Ik heb inmiddels positief contact met Swimbee gehad. En Swimbee is met ons bezig om tot een oplossing te komen. Ze zeggen dat het nooit hun intensie is geweest om ons met zo'n nare ervaring
te laten zitten. Ik kreeg naderhand een mail of ik een beoordeling wilde geven, dit heb ik dan ook gedaan en uiteraard erg negatief. Hier zijn zij erg van geschrokken en naar aanleiding van de beoordeling hebben ze dan ook contact met ons gezocht om dit op te lossen en ons tegemoet te komen. Ik was zeer verrast überhaupt nog iets van Swimbee te horen maar de gesprekken tot nu toe zijn zeer positief en lijkt Swimbee het zich erg aan te trekken dat wij een slechte ervaring hebben gehad.
Ook de berichten hier op kassa zijn besproken. Ik kreeg ook te horen dat de meeste personen die in dit forum bericht hebben geplaatst al nader contact met Swimbee hebben gehad en dat inmiddels het al opgelost is. Jammer dat niemand de moeite heeft genomen om tevens dit te posten zodat enkel de negatieve berichten hier blijven staan. Verwijderen schijnt niet tot de opties van dit forum te zijn. Na meerdere malen kassa te hebben gemaild nog steeds geen bericht terug.
Vandaar dan hier maar een positief bericht over deze organisatie Swimbee. De spoedcursus is ons slecht bevallen en naar ons inziens is er veel mis gegaan. Swimbee heeft te kennen gegeven ons hierin tegemoet te komen en zelfs hebben zij vermeld dat ook zij leren uit feedback van ouders zodat zij hun lessen/organisatie kunnen verbeteren en bij volgende cursussen het anders gaan aanpakken. En dat zij ook zeker bereid lijken te zijn dit te doen.
Beste aecatz,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat fijn om te lezen dat de klacht inmiddels is opgelost. Wij hopen dat de zwemlessen bij zwemschool SwimBee op leuke wijze worden voortgezet en uw dochter mooie voortgang maakt richting het A-diploma!
Met sportieve groet,
Floor
Zwemschool SwimBee -
Nov 3, 2015 om 15:26Swimbee[quote=tijger1 schreef op dinsdag 3 nov 2015, 15:21]@swimbee floor
"Gelijk mee asn de slag"? Na een jaar? Lekker vlot.
Beste Tijger,
Bedankt voor uw reactie. Ja zeker! Zoals je wellicht kunt zien, heb ik mijn account vandaag aangemaakt. Kan ik u toevallig ook ergens mee helpen?
Met sportieve groet,
Floor
Zwemschool SwimBee -
Nov 3, 2015 om 15:24Swimbee[quote=roosje34 schreef op woensdag 4 mrt 2015, 17:57]Wilde ook nog even kwijt, sommige van deze oprichters van deze zwemschool zitten inderdaad veel op forums, zijn erg slim in het internetverkeer. Het valt mij op dat er heel weinig "klachten" te vinden zijn over deze zwemschool op het internet terwijl deze wel degelijk aanwezig zijn.
Heb het nu niet over de zwemjuffen/zwemmeesters maar de mensen waarmee je vaak in contact komt, 'de bazen' van de zwemschool.
Beste Roosje,
Hartelijk dank voor je bericht. Het inderdaad kloppen dat wij op fora zitten, en dat je nu rechtstreeks in contact bent met "een van de bazen" van de zwemschool. Echter zien wij ons niet echt als bazen, maar meer als oprichters van de zwemschool. Een baas-collega verhouding vinden wij namelijk niet prettig en we bevinden ons op het zelfde niveau als de instructeurs. Zoals je zelf weet, proberen we er altijd met veel plezier een gezellig team van te maken. Ook d.m.v. leuke bedrijfsuitjes, cursussen en andere activiteiten (zwarte pieten tijdens de zwemlessen bijvoorbeeld) om zo te werken aan teambuilding.
In een eerder bericht geef je aan bij ons te hebben gewerkt en niet tevreden bent over de gang van zaken bij onze zwemschool. Wellicht kun je aangeven wie je bent en op welke locatie je hebt gewerkt? Dan kan ik kijken of ik misschien iets voor je kan betekenen.
Ik zie je reactie graag tegemoet komen!
Met sportieve groet,
Floor
Zwemschool SwimBee