Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: t-mobilewebcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 7, 2013 om 15:02T-mobile abonnement@lindavaals
Vervelend dat het zo gelopen is,mag ik je vriendelijk vragen om je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je eigen naam en naam van je moeder
- het adresvan je moeder;
- het 06-nummer van je moeder;
- je gebruikersnaam van dit forum;
Met vriendelijke groet,
Dennis
T-Mobile Webcare -
Jan 23, 2013 om 10:30dagvoordeelbundel schieten er doorheen en toch op wifi@filmfreak
Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare -
Jan 23, 2013 om 10:21Diefstal T-Mobile@henkrut
Heel erg vervelend om te lezen dat hun 30 euro aan beltegoed is vervallen. Zoals door oa dirck wordt aangegeven, dien je je PrePaid telefoon minimaal 1 keer in een half jaar te gebruiken, zodat dit niet gebeurd. Dit staat ook omschreven in onze PrePaid voorwaarden.
Wil je je klacht plaatsen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en kijken of we toch iets voor je kunnen betekenen. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare -
Jan 23, 2013 om 10:10Slechte behandeling klantenservice T-mobile@casperenfuzzy
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over onze service. Ik wil graag voor je nakijken wat de oorzaak van deze wijziging is. Ik heb echter wel je persoonlijke gegevens daarbij nodig.
Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare -
Nov 28, 2012 om 14:42Hele hoge datarekening t-mobile@tanjax11
Dat is erg vreemd. Ik wil het graag voor je moeder nakijken, maar dan heb ik wel haar gegevens nodig.
Wilt je moeder haar vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij haar gegevens en voor haar nakijken wat er aan de hand is. Als ze een forumaccount aanmaakt, dan is deze automatisch gekoppeld aan haar My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot haar gegevens en kunnen je moeder daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare -
Nov 13, 2012 om 13:49My T-Mobile ongevraagd aangepast@ron542
Erg vervelend om te lezen dat je gegevens zijn gewijzigd zonder dat je hiervoor goedkeuring hebt gegeven. Ik vind dit zelf ook erg vreemd en wil dit graag voor je uitzoeken.
Mijn verzoek aan jou is om je vraag te stellen op het T-Mobile Forum. We kunnen dan bij je gegevens om alles na te kijken en het voor je oplossen. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare -
Oct 23, 2012 om 14:43T-Mobile@ cjbreet
erg vervelend dat je meerdere antwoorden krijgt en daardoor niet meer weet hoe het nu echt zit.
Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Dennis
T-Mobile Webcare -
Sep 6, 2012 om 10:28contractsverlenging t-mobile@purmer12
Erg vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over de geboden service en vooral dat je je opgespaarde beltegoed kwijt bent geraakt. Ik wil dit graag voor je nakijken, maar heb dan wel je gegevens nodig.
Wil je je klacht op het T-Mobile Forum plaatsen? We kunnen dan bij je gegevens. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare -
Jul 31, 2012 om 14:23Netwerk registreet niet@mr-blackwell
Is het inmiddels gelukt verbinding te maken met het netwerk in Oostenrijk?
Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij je gegevens inzien en het probleem voor je nakijken.
Met vriendelijke groet,
Eline van Tilborg
T-Mobile Webcare -
Jul 11, 2012 om 15:36T-mobile stuurt dubbele facturen en de klantenservice faalt.@h70
Heb je inmiddels je simkaart ontvangen? Ik heb de kortingen nagekeken en ze zijn verwerkt in het systeem. Op de volgende factuur zullen deze korting zichtbaar zijn.
Ik heb je hiervan ook per mail op de hoogte gebracht. Indien je nog vragen hebt, dan zie ik je mail verschijnen.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare