Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: telefefoon
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 27, 2015 om 03:33Hoge rekening KPN door 09091900 nummerWonderlijk, (evenals teleurstellend en dom) dat een gebaar om te helpen middels een verzoek tot contact op zoveel aannames stuit van mensen die er feitelijk geen enkel idee van hebben. Ik vind het ook buitengewoon aanmatigend om iemand zwart te maken zonder enige kennis of achtergrond maar enkel door heel primair - lekker makkelijk - uit de losse pols te gaan schieten op iemand! Een tendentieuze sfeer die de vraagsteller vervolgens dusdanig weet te beïnvloeden om mee te gaan met die gedachten. Het vervelendste vind ik echter nog dat het juist deze reacties zijn die zorgen dat een oplossing voor de vraagsteller eerder veel verder weg als dichterbij zal komen. Ik kan deze oplossing mogelijk wel bieden zeg ik met enige overtuiging maar vind een openbaar forum absoluut geen geschikte plek voor dit individuele probleem, mede omdat ik ook mijn inbreng wil doen. Ik heb NIET gevraagd om gegevens (hoef dat ook niet), maar om in een direct contact te komen zal toch op zijn minst een mailadres nodig zijn! Het is aan de vraagsteller of hij dat wil. Wil hij dat niet, oké prima even goede vrienden hoor, maar ga mij dan niet met compleet uit de lucht gegrepen uitspraken (dat ik gegevens wil hebben e.d.) hier een potje zwart lopen te maken en enkel omdat "IK" NB zelf mijn maildres geef! Voor de helderheid, ik ben geen vaste bezoeker van dit forum en heb speciaal een profiel aangemaakt n.a.v. wat ik hier las in de absolute overtuiging dat ik kan helpen. Ik had ook best mijn telefoonnummer willen geven maar niet op een openbare plek. En juist wél omdat dit een serieuze kwestie is (@Valeruis-2) doe je dat niet op een plek waar de hele wereld kan meelezen... Je kunt natuurlijk lang babbelen op een forum maar een oplossing is hier nog niet vandaan gekomen. Het is aan de vraagsteller en anders trek ik mijn aanbod in, het is graag of niet.