Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: tijgers1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 24, 2014 om 19:59deurspion.eu[quote=raydave schreef op vrijdag 24 jan 2014, 15:30]Op 15 januari 2014 deurspion besteld via dit bedrijf, Nive Services (deurspion.eu). Bedrag 95,90 euro betaald met IDEAL. Direct na aankoop ontving ik bericht per e-mail (Geachte heer Op dit moment zijn wij niet in staat aan de grote vraag te voldoen.
Mijn excuses voor dit late bericht. Als u uw gegevens doorgeeft zullen
wij het door u betaalde bedrag netjes terugstorten.
Excuses voor het ongemak en de slechte bereikbaarheid,
Nick
Deurspion.eu
Ik heb mijn rekeningnummer doorgegeven maar het geld nooit ontvangen. Ik heb diverse telefoontjes gepleegd, 1 x Nick Verver gesproken, diverse e-mailtjes verzonden en een aantal keren via sms contact gehad met Nick Verver. Iedere keer zegt hij het bedrag over te zullen boeken. En nu geeft hij zelfs aan dat hij dit allang heeft gedaan. Heb aangifte gedaan Politie van Internetoplichting en mijn bank geïnformeerd.
Beste Raydave. Ik wens u veel succes. Tot op heden ben ik mijn geld kwijt en blijf ik mensen waarschuwen om te iets te bestellen bij deurspion.eu. Hartelijk dank dat u aangifte heeft gedaan. Hopelijk wordt dit bedrijf eindelijk als onbetrouwbaar geregistreerd op mijnpolitie.nl -
Jan 24, 2014 om 19:54deurspion.eu[quote=raydave schreef op vrijdag 24 jan 2014, 15:30]Op 15 januari 2014 deurspion besteld via dit bedrijf, Nive Services (deurspion.eu). Bedrag 95,90 euro betaald met IDEAL. Direct na aankoop ontving ik bericht per e-mail (Geachte heer Op dit moment zijn wij niet in staat aan de grote vraag te voldoen.
Mijn excuses voor dit late bericht. Als u uw gegevens doorgeeft zullen
wij het door u betaalde bedrag netjes terugstorten.
Excuses voor het ongemak en de slechte bereikbaarheid,
Nick
Deurspion.eu
Ik heb mijn rekeningnummer doorgegeven maar het geld nooit ontvangen. Ik heb diverse telefoontjes gepleegd, 1 x Nick Verver gesproken, diverse e-mailtjes verzonden en een aantal keren via sms contact gehad met Nick Verver. Iedere keer zegt hij het bedrag over te zullen boeken. En nu geeft hij zelfs aan dat hij dit allang heeft gedaan. Heb aangifte gedaan Politie van Internetoplichting en mijn bank geïnformeerd. -
Jul 17, 2013 om 19:07Motorongeluk, schade te laag getaxeerd en letselschadewimmi20
prima dat u verwijst naar bureau slachtofferhulp. fijn dat ze u konden helpen. Ik heb daar helaas andere ervaringen mee, maar dat terzijde. Het is onjuiste te stellen, dat u altijd voor een letselschade advocaat moet betalen, als die niet via slachtofferhulp is toegewezen. Dit is grote onzin en ja ook ik praat uit ervaring en betaal niets aan mijn letselschade-advocaat, die niet via of dankzij slachtofferhulp is ingeschakeld. Niemand werkt gratis, echter de meeste gerespecteerde letselschade advocaten laten zich door de verzekeraars betalen, hierdoor lijkt de advocaat wellicht gratis, omdat u niets hoeft te betalen. Het is dus altijd van groot belang te vragen hou de advocaat betaald wordt. Ga niet akkoord met een tarief of percentage van het schade bedrag, maar zoek er een die zijn kosten declareert bij de verzekeraars.
Vaak is het mogelijk bij de verzekeraar van de tegenpartij om een contra-expertise aan te vragen, bij een expert naar eigen keuze. Bij toestemming wordt die zelf ingeschakelde expert (de contra-expert) volledig door de verzekeraar van de tegenpartij vergoed. Maar wel altijd eerst toesemming vragen. Makkelijker is juridische bijstand bij een letselschade-advocaat, al dan niet via bureau slachtofferhulp, aan te vragen. Een goede letselschade advocaat helpt met het verhalen van alle geleden schade, zowel de materiele als de immateriele (smartegeld) schade. -
Jul 17, 2013 om 11:09Motorongeluk, schade te laag getaxeerd en letselschadeindien u ook niet meer zelfstandig met het openbaar vervoer kunt, zou u bij uw gemeente een beroep moeten kunnen doen op de WMO voor de regiotaxi. hiermee kunt u uw vrienden weer bezoeken. Overigens is het echt aan te raden een letselschade jurist in te schakelen. Let goed op de voorwaarden. de mijne wordt betaald door de diverse verzekeraars, die belang hebben bij mijn letselschade, dus ook door de tegenpartij en mijn eigen verzekeraars. mij kost zijn bemiddeling dus geen geld! alle zorgkosten, die ik niet vergoed heb gekregen heb ik via mijn letselschade advocaat alsnog verhaald op de tegenpartij. Ook de eigen bijdrage voor de zorgtaxi en de regiotaxi, zelfs de fooi aan de taxichauffeur bleek verhaalbaar te zijn. ik heb de eerste maanden in de rolstoel gezeten en de fysio therapeut gevraagd naar mij toe te komen. wellicht is dat voor u ook een optie. heel veel sterkte en beterschap.
-
Jun 27, 2013 om 19:38deurspion.eu[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 27 jun 2013, 14:56]Heb je ook al contact opgenomen met de eigenaar van deurspion.eu?
uiteraard, 4x per mail naar juiste mailadres info@deurspion.eu want kreeg telefonisch geen gehoor -
Jun 27, 2013 om 07:57weekendcompanievolgens http://www.weekendcompany.nl/info.php is de curator inmiddels bekend, te weten: Mr. W.W. Korteweg. Aanemelijk lijkt mij dat het hier gaat om Wouter Korteweg zie http://www.daanlegal.nl/medewerker/index/index
het kan geen kwaad dit aldaar na te vragen. de contactgegevens zijn: Contactgegevens daanlegaal
De EnkTivolilaan 2056824 BV Arnhem 088 - 3226 000. sterkte en succes -
Jun 27, 2013 om 07:26Als ik op mijn pc mijn emails binnen haal, verdwijnen de emails van mijn tabletweet alleen een omweg voor u, mits u android besturing gebruikt. weet niet of onderstaande ook geldt voor ios. u kunt op uw tablet meerdere email accounts aan. ga als u in uw inbox op uw tablet zit naar instellingen en voeg dan een account als gmail of yahoo toe deze gaan niet via een pop3 server. stuur de mailberichten die u op uw tablet wenst te bewaren door naar uw gmail of yahoo account. ook kunt u de mails die u wenst te bewaren opslaan op uw tablet als tekst bestand. succes
-
Jun 27, 2013 om 07:09deurspion.eucorrectie: uiteraard melding gedaan bij de bank van deurspion.eu ipv opgelicht.nl
-
Jun 26, 2013 om 20:56deurspion.eu[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 26 jun 2013, 20:41]Wat heeft er precies plaatsgevonden?
ik wilde graag een digitale deurspion met fotofunctie bestellen. op google stond deurspion.eu bovenaan. bedrijf gecheckt op mijn politie.nl stond als veilig op forum van kassa en radar stond niets en op forum opgelicht stond alleen een vraag van maart 2013 of iemand ervaringen heeft met dit bedrijf. daarop leek niemand gereageerd te hebben dus op 15-5-2013 toch mijn bestelling geplaatst en via ideal betaald. ontvangstbevestiging bestelling ontvangen maar abusievelijk niet bewaard. volgens site zou binnen 24 uur na betaling bestelling verzonden worden. na 1 week niets ontvangen en mail gezonden naar adres dat op voorpagina van deurspion.eu staat, te weten info@deurspion.nl dag later gebeld door de eigenaar van deurspion.nl dat deurspion.eu ten onrechte zijn email adres op de site heeft staan. hij heeft alleen maar klachten van mensen die al half jaar zouden wachten op bestelling maar nog niets hebben en geld kwijt zijn. hij adviseerde mij direct aangifte te doen. ik heb via mijn eigen inbox en contact op de site van deurspion.eu het juiste mailadres achterhaald want kreeg bedrijf telefonisch niet te pakken. daarop gemaild naar info@ deurspion.eu met vermelding bovenstaande en opzegging vertrouwen en verzoek restitutie op bezorging voor 1-6-2013 anders doe ik aangifte. uiteraard geen reactie ontvangen en op 4-6-2013 aangifte gedaan dit ook permail bevestigd aan deurspion.eu en opgelicht.nl een cc aangifte gezonden alsook naar de bank van opgelicht.nl. nu is de 30 dagen termijn ruim verstreken nog geen levering of restitutie dus tijd om Nederland te waarschuwen. -
Jun 26, 2013 om 20:13deurspion.eu[quote=tijger1 schreef op woensdag 26 jun 2013, 20:07]Op een I-pad werkt Tos radar ook. heb een Android tablet helaas geen ipad. is mij niet gelukt terwijl radar testpannel wel werkt. maar twitter account is inmiddels aangemaakt. bedankt en fijne avond