Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: tonia24
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 20, 2015 om 12:01Vodafone en Castle.nl geven elkaar de schuld[quote=vodafonewebcare schreef op vrijdag 20 feb 2015, 11:53]Beste Tonia24,
Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp:
'kassa | Tonia24 | 16-2-2015 | Vodafone en Castle.nl geven elkaar de schuld.'
Gegevens:
- naammobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer.
Met vriendelijke groet, Eric
Goedemiddag Eric,
Dankjewel, ik heb de mail verstuurd.
Mvg.
Vodafone 24/7 Web Crew -
Feb 18, 2015 om 13:52Vodafone en Castle.nl geven elkaar de schuld[quote=vodafonewebcare schreef op woensdag 18 feb 2015, 08:37]Beste tonia24,
Uit het bericht maak ik op dat het desbetreffende verkooppunt dit verzoek momenteel voor je in behandeling heeft. Ik begrijp namelijk dat zij een annuleringsverzoek bij ons hebben ingediend. In dit geval wil ik je verzoeken de verwerking hiervan af te wachten. Voor de tussentijdse status kun je tevens bij hen informeren.
Met vriendelijke groet,
Paria
Vodafone 24/7 Web crew
Inderdaad dat begrijpt u heel goed, zij hebben inderdaad een annuleringsverzoek bij jullie ingeleverd, dit was 5 maanden geleden en daar is tot nu toe nog niks aan gedaan!! Leest u het wel goed? Voor de tussentijdse status zoals u dat noemt hoef ik ook niet meer aan te kloppen bij Castle, zij hebben aangegeven dat zij mij niet meer verder kunnen helpen! -
Feb 17, 2015 om 12:05Vodafone en Castle.nl geven elkaar de schuld[quote=zoekster schreef op dinsdag 17 feb 2015, 11:12]Zet uw klacht overal neer. Als de 'gewone' manier niet helpt, dan moet het met publiekelijk druk zetten. Het probleem lijkt bij Vodafone te liggen. Dus een klacht op:
klachtenkompas.nl
klacht.nl
trustpilot
radarforum
Misschien heeft u een twitter of facebookaccount, dan kunt u daar ook nog Vodafone aanspreken.
Het is gebleken dat mensen die het hardst klagen het eerst worden geholpen. Bescheidenheid loont (helaas) niet. Dat is de mores van tegenwoordig.
Dankuwel, dan ga ik dit maar doen. Het is inderdaad zo dat de gewone manier echt niet blijkt te helpen. -
Feb 17, 2015 om 11:04Vodafone en Castle.nl geven elkaar de schuldEr kan toch iemand van Vodafone bellen naar Castle en gegevens opvragen, hoe moeilijk kan dit probleem zijn. Ik vindt het zo belachelijk.
-
Feb 17, 2015 om 11:02Vodafone en Castle.nl geven elkaar de schuldBeste Linda,
Zoals u hierboven kan lezen heb ik al meerdere keren contact gehad met Castle, al 5 maanden lang en zij zeggen dat het probleem bij Vodafone ligt. Hier heb ik ook emails van!
Dit is wat zij zeggen:
Goedendag a.h. Bisschops,
Ik zie op de andere order dat wij de order geannuleerd hebben bij Vodafone, ze hadden toen net "activatiecodes".
Dat is een code die bij de verlenging staat en sinds kort ingevuld moet worden bij een annulering.
Toen we deze terugkoppeling kregen moesten we bij Vodafone een escalatiefile indienen, dit hebben we een maand terug gedaan.
Helaas heeft Vodafone behoorlijke achterstanden met escalatiefiles.
Ik heb uw melding doorgezet naar de juiste afdeling die Vodafone achter de broek aan zal zitten wanneer er nou eindelijk geannuleerd zal worden.
het abonnement is aangesloten met een Red D 2 jaar en u wil nu een Red F 2 jaar.
Ik zal tevens vragen of een wijziging van abonnementsvorm niet sneller geregeld kan worden.
Met vriendelijke groet,
Team Castle.nl
Ticket: https://support.castle.nl/helpdesk/tickets/1226