Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: treco-star
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 13, 2011 om 16:17seniorenalarmBeste Grootvader,
U heeft gelijk dat het systeem dat U beschrijft valt of staat met de betrouwbaarheid van de ontvangstcentrale en ook heeft U gelijk dat deze centrales veelal onbetrouwbaar zijn, en dat er doden vallen.
Het doet mij dan ook genoegen U Grootvader te kunnen melden dat ons systeem niet werkt met een centrale, de gebelde nummers zijn mensen uit de eigen sociale circel zoals kinderen, buren, thuishulp etc.
Daar zit hem de kneep.
Met vriendelijke groet,
Paul.
-
Nov 13, 2011 om 15:36seniorenalarmBeste Tenormin,
De mensen die het Seniorenalarm gebruiken zijn een zeer kwetsbare groep vaak zijn het alleenstaande ouderen of zwaar gehandicapte kinderen die d.m.v. ons alarm zelfstandig kunnen wonen omdat de hulphond die zij hebben ons systeem kan activeren.
Omwille van deze gebruikers nemen wij geen enkel risico en kan het systeem niet worden uitgeprobeerd.
Kijkt U eens op de site en klik de button Hulphond aan dan ziet U een voorbeeld van hoe kwetsbaar onze groep gebruikers is, dit filmpje is gemaakt door een jong gezin waarvan de vrouw acute epileptische aanvallen heeft en direct neervalt. De hulphond Flame activeerd het alarm d.m..v. een druk op de speciale knop waardoor de geprogrammeerde nummers worden gebelt en men zo weet dat hulp nodig is. Dit systeem heb ik speciaal en met veel plezier voor deze familie gemaakt en werkt sinds 2 jaar zonder problemen.
Het uiteindelijke ontwerp heb ik in China laten maken, hier heb ik een prachtige anekdote van maar dat gaat nu te ver dus als u daar in geinteresseerd bent mailt u maar even.
Als een klant wil uitproberen dan moeten we daar maar iets anders op vinden zoals het opsturen van een z.g. test-set o.i.d. de vraag is dan of de klant bereid is om hiervoor te betalen?
Met vriendelijke groet,
Paul. -
Nov 13, 2011 om 12:49seniorenalarmBeste Grootvader,
Uit Uw reactie maak ik op dat ik het niet goed doe, jammer als je eerlijk bent en je niet verschuilt achter nietszeggende keurmerken, onbereikbaar bent of niet reageert. Dit is de eerste en de laatste keer dat ik het doe,U beschuldigd eerst iemand die een vraag over ons product stelt dat die door ons zou zijn gesteld om sluikreclame te maken, vervolgens wordt ik beschuldigd dat ik de forumregels overtreedt, iets waar ik overigens niets vanaf weet en tot slot noemt U ons een onbehoorlijk bedrijf dat met argwaan moet worden bekeken.
Het antwoord op Uw vraag mag het systeem worden uitgeprbeert en dan worden teruggestuurd staat duidelijk vermeld op de site en is dus nee. Elke klant krijgt een z.g. VIRGIN systeem d.w.z. dat het nieuw en ongebruikt is als een systeem namelijk is gebruikt kunnen wij het niet meer als 100% betrouwbaar beschouwen en aangezien het hier om een (mogelijk) levensreddend systeem gaat nemen wij geen enkel risico. Wij zijn hier dan ook eerlijk in naar de klant zoals wij ook als een van de weinigen op de betaalpagina vermelden dat de klant het recht heeft om het systeem binnen 7 werkdagen retour te sturen - mits ongebruikt!
U heeft mij wel op het idee gebracht om toch meer eens een z.g. klantenreactie pagina aan te maken waar gebruikers hun ervaringen kunnen vermelden.
Als u daar misschien een goed idee over heeft dan hoor ik dat graag van U.
Met vriendelijke groet,
Paul -
Nov 12, 2011 om 17:53seniorenalarmBeste Tenormin en Freya,
Met de term NIET BEVALT kan echt niemand uit de voeten, omgekeerd , kunt u aangeven wanneer iets wel BEVALT.
Dat is ook de reden dat wij op een gewoon vast nummer gebelt kunnen worden om vragen van mensen te beantwoorden, dit kan leiden dat wij adviseren om het systeem niet aan te schaffen omdat het niet beantwoord aan de behoefte van de klant.
Men moet dan wel even bellen maar blijkbaar is dit voor sommigen van ons niet mogelijk.
Mijn reactie is geen reclame boodschap ik wilde slechts netjes reageren op de gestelde vragen.
Met vriendelijke groet,
Paul. -
Nov 12, 2011 om 16:44seniorenalarmHier een reactie van Paul, eigenaar van Treco-Star:
Het Seniorenalarm van Treco-Star wordt sinds 2004 op de Europese markt gebracht door ons, vanwege de betrouwbaarheid van o.a. de waterdichte zenders en de goede ontvangst wordt het alarm ook gebruikt bij bedrijven zoals banken.
Als enige ter wereld hebben wij een speciaal (betaalbaar) model op de markt gebracht dat zelfs een hond kan laten bellen in geval van nood.
Aan dit model zijn geen extra kosten verbonden gezien de speciale gebruikersgroep. ( zwaar lichamelijk gehandicapten)
Kijk maar eens op de homepage en klik op de button Hulphond.
Teruggave van het geld is vanzelfsprekend indien dit binnen de gestelde tijd gebeurt ( 7 werkdagen).
De gestelde opmerking dat Treco-Star ook afvalpersen verkoopt en dus geen specialist zou kunnen zijn is onjuist.
Treco-Star is een onderdeel van AFA Econology en houdt zich bezig met o.a. energiebesparende producten, het zelf ontwikkelen en verbeteren van producten en machines die voor iedereen voordeel hebben, vandaar de afkorting AFA deze staat voor Advantage For All .
Groet,
Paul.