Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: trivago
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 14, 2014 om 10:57betrouwbaarheid goedkope aanbiedersWat vervelend dat u een slechte ervaring had. Een dubbele afschrijving is uiteraard niet de bedoeling.
Ik snap het probleem echter niet helemaal. Het is namelijk niet mogelijk om bij trivago te boeken. trivago is een vergelijkingssite en zal zelf nooit boekingen verzorgen. trivago vergelijkt prijzen en geeft gebruikers vervolgens de keuze waar ze willen boeken. De meest logische keuze is daarbij de goedkoopste aanbieder.
Als u echter problemen heeft kunt u altijd even een ticket aanmaken om uw probleem uit te leggen. Contact
@gompy2 @boppe1943 trivago werkt volledig onafhankelijk van expedia. trivago is een schaap met spierballen. -
Sep 2, 2013 om 15:31faillissement clever hotelsVoor alle trivago gebruikers die dit forum raadplegen, en een probleem hebben met clever-hotels.
trivago heeft een veel gestelde vragen sectie samengesteld voor mensen die nog niet geholpen zijn, of niet weten wat ze kunnen doen.
U kunt ook altijd contact opnemen via de trivago helpdesk. -
Aug 26, 2013 om 20:43faillissement clever hotelsBeste, lexestrex, gertjeadam en andere pesonen met hetzelfde probleem.
trivago vindt het oprecht zeer betreurenswaardig dat uw boeking door het faillissement van Clever-hotels.com is geannuleerd.
Wij zijn totaal verrast door het faillissement. Clever-hotels heeft een langdurige samenwerking achter de rug met Hotelbeds, de leverancier van de Clever-hotels inventaris en een lid van TUI Travel PLC, een van de grootste leveranciers voor hotelinventarissen ter wereld. trivago betreurt het ten zeerste dat u, als onze gebruiker, een negatieve ervaring heeft met onze website door toedoen van deze situatie.
Echter, aangezien trivago een onafhankelijke hotelzoekmachine is, die prijzen vergelijkt van meer dan 180 boekingssites, zijn wij nooit betrokken in het daadwerkelijke boekingsproces tussen u en het reisagentschap, of tussen u en het hotel. Om deze reden, alsook om privacy redenen, heeft trivago geen toegang tot uw persoonlijke gegevens of persoonsgebonden boekingsinformatie. Vandaar dat wij u aanraden om met Clever-hotels of Hotelbeds contact op te nemen, aangezien zij in bezit zijn van uw reservering en alle informatie die daarbij hoort. Zij kunnen u dus beter helpen.
Desondanks zijn wij bereid om u te assisteren indien u verdere informatie wenst, of indien u niet in staat bent om via Clever-hotels of Hotelbeds tot een oplossing te komen. Aarzelt u in dat geval niet om contact met ons op te nemen. Voor contact met onze helpdesk kunt u gebruik maken van de volgende link: http://www.trivago.nl/company.php?pagetype=customer en vervolgens het formulier invullen.
trivago betreurt het ten zeerste dat u het gebruik van trivago als negatief hebt ervaren. We hopen dat deze situatie uw beslissing om trivago in de toekomst opnieuw te gebruik niet zal beïnvloeden. trivago is continue bezig om haar gebruikers een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van de reisagentschappen en de hotels die op onze site te vinden zijn. Mocht u contact met ons zoeken, in ieder geval erg bedankt voor de moeite, wij stellen uw reactie erg op prijs.
Hoogachtend,
Het team van trivago.nl