Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: vazoem
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 17, 2014 om 11:58Defecte telefoon bij Vodafone[quote=vodafonewebcare schreef op donderdag 16 jan 2014, 11:45]Beste vazoem,
wat zonde dat uw telefoon zo snel leeg ging en mankementen vertoonde na anderhalf jaar!
In samenwerking met Dynafix willen we graag de toestellen repareren en als een klacht niet opgelost is na meerdere reparaties voor hetzelfde probleem, gaan we meestal over op vervanging van het toestel.
In uw geval is bij de laatste reparatie het moederbord vervangen. Helaas mocht dit ook niet baten, maar dit lijkt op een ontzettend ongelukkig toeval. Als dit moederbord onverhoopt ook gebreken vertoont, dient Dynafix dit eerst te onderzoeken om vast te stellen waardoor dit gebrek is ontstaan.
Er dient namelijk uitgesloten te worden dat het door gebruikersschade (val-, vocht-, druk- of stootschade) is ontstaan.
Als een defect aan eenzelfde toestel (met hetzelfde IMEI nummer en moederbord) 2 maal wordt vastgesteld, dan wordt er pas overgegaan tot een toestel-swap. Ikzelf ben geen monteur, maar ik hoop dat u begrijpt dat een onderdeel vervangen eerst wordt geprobeerd in plaats van nieuwe toestellen weg te geven bij een defect. Een nieuw moederbord is vrijwel altijd een geslaagde reparatie, helaas was dit bij u niet het geval en toonde ook dit moederbord gebreken.
Kunt u mij een e-mail sturen met uw klantgegevens? (Klantnummer, telefoonnummer, adres, geboortedatum, reparatienummer(s) en de laatste 4 cijfers van uw rekeningnummer).
Stuur deze, met als onderwerp Kassa || Vazoem | Lumia 800 naar webcare.nl@vodafone.com.
Vermeld daarin waarvan u geen gebruik hebt kunnen maken en voor hoelang. Ik kan u nog niks beloven maar ik wil graag kijken wat ik voor u kan betekenen mbt uw onbruikbare abonnement.
Met vriendelijke groet,
Mitch
Vodafone,
24/7 Web Crew
Zojuist is mij een coulance aanbod gedaan door Vodafone waarbij ik 1 maand 50% korting krijg plus een additionele 100mb voor die maand zodat ik alle applicaties weer kan downloaden. Jullie begrijpen dat 1 maand 50% korting een belachelijk aanbod is terwijl ik voor 92 dagen (ik heb het geteld) mijn telefoon al kwijt ben geweest, niet meegerekend de dagen dat ik thuis met een kapotte telefoon zat en nog niet hebben gebracht naar de winkel voor reparatie. En die 100mb is ook een stom aanbod want ik heb ondertussen al 4 keer al mijn applicaties opnieuw moeten downloaden in de tussentijd. Ik zou gek zijn als ik dit aanbod accepteer als een fatsoenlijke compensatie voor de overlasten.
Maar dat is niet de reden waarom ik een bericht hier heb geplaatst. Wat ik niet kan begrijpen is waarom een nieuw moederbord wordt aangezien als een nieuwe telefoon binnen Vodafone. Als ik het bovenstaande bericht begrijp dan zou een swap van moederbord 99% van de problemen oplossen. Ik denk dat zojuist is aangetoond dat mijn probleem in die 1% zit waarbij een moederbord wissel niet heeft geholpen. Waarom moet ik dan toch opnieuw terugkomen om mijn telefoon te laten repareren en waarom is mijn verzoek voor telefoonwissel desalniettemin afgewezen? Ik begin opnieuw in jullie ogen terwijl ik geen 100% nieuwe telefoon heb. De procedures en de beredeneringen kloppen niet in mijn ogen.
Ik ben benieuwd wat de andere leden van de kassa website hiervan vinden.
Groeten,
Vazoem -
Jan 16, 2014 om 16:39Exttra tv aansluiting bestaat niet[quote=zoekster schreef op donderdag 16 jan 2014, 16:34]Dit is de hoofdvestiging
Ziggo BV
Winschoterdiep 60
9723AB Groningen
anders via een mail via het contactformulier? KLIK
Dankjewel zoekster! Ik ga dit maar eens proberen want ik wordt al een half jaar aan het lijntje gehouden terwijl ik ga van het kastje naar de muur en sta nog steeds in de kou! Hoop nu een persoon te vinden die dit snel kan oplossen zonder al die bureaucratische rompslomp.
Mochten er andere mensen zijn met tips of plan van aanpak (bijvoorbeeld via de Geschillencommissie) dan hoor ik dit graag. -
Jan 16, 2014 om 16:03Exttra tv aansluiting bestaat niet[quote=zoekster schreef op donderdag 16 jan 2014, 15:18]Of het sneller gaat weet ik niet, maar je kunt altijd een klacht indienen bij de Geschilencommissie
klik HIER
Lees wel goed de brochure door. Ook kun je Ziggo schriftelijk (brief/mail) gaan mededelen dat als het binnen 10 dagen nog niet is opgelost, je een klacht gaat indienen bij de GC. Verzoek altijd om een schriftelijk antwoord binnen een bepaalde termijn bijv. 10 dagen.
Misschien zet dat er wat vaart achter.
Dank voor je reactie! Ik heb ook wel eens zitten denken om een brief te sturen maar kon op de website nergens een postadres vinden voor klachten. Weet ook niet welke afdeling dat dus heen moet en heb geen zin van kastje naar de muur verwezen te worden via de post.