Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: verbeek12
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 13, 2014 om 23:26Provea schrijft, zonder dat ik ooit contact gehad heb met het bedrijf, bedragen af van mijn rekeningEdwin Vos, zie eerder bericht van mij, hierin vermeld ik het telefoonnummer van Provea
-
Feb 4, 2014 om 07:32Provea schrijft, zonder dat ik ooit contact gehad heb met het bedrijf, bedragen af van mijn rekeningBij jou dus ook wuissie. Het is toch belachelijk!!! Heb ze vorige week kopieeen gemaild van de afschrijvingen en gevraagd om uitleg, maar tot op heden niets van gehoord. Ik heb ze ook laten blokkeren bij de ING.
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed hoe ze hiermee wegkomen, met zoveel klachten. -
Jan 29, 2014 om 11:38Provea schrijft, zonder dat ik ooit contact gehad heb met het bedrijf, bedragen af van mijn rekeningVandaag ben ik er achter gekomen dat het bedrijf Provea Tono Socks al sinds oktober 2013 bedragen incasseert van mijn vaders rekening. Twee recente bedragen heb ik meteen laten storneren en voor de andere heb ik een verzoek ingediend bij de bank daar het termijn om dit zelf te doen was verstreken.
Mijn vader heeft nóóit een pakketje gekregen, bestelling geplaatst of machtiging gegeven.
Heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice van Provea. Had daarvoor gebeld, zoals voorgesteld door droeve-deen, met Direct Mail, maar de dame die ik aan de lijn kreeg gaf mij al heel snel het nummer van Provea zelf.
0297-282 373.
Volgens klantenservice Provea is er iets misgegaan bij de boekhouding, waarop ik antwoordde dat het dan wel goed mis is gegaan daar ik niet de enige ben. Ik moest maar kopieën maken van de afschriften en deze toe mailen.
Kan, maar zoveel moeite ga ik niet doen. Ik laat Provea gewoon blokkeren bij de bank, zodat zij niets zomaar kunnen afschrijven.