Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: verzekeruzelf
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 17, 2015 om 11:41Verzekeruzelf(niet) vervolgBeste Tijger,
U heeft gelijk, we hebben op zowel Radar als Kassa gereageerd. Het Radar forum vindt u hier: https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=31&t=156663.
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl -
Jun 17, 2015 om 11:26Verzekeruzelf(niet) vervolgBeste meneer, mevrouw,
Op 29 mei 2015 hebben wij in het andere Radar forum uitgelegd waarom uw schade niet vergoed wordt. U vindt onze reactie hier: (http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/verzekeruzelf-niet/?vHash=c749c73j).
We begrijpen uit uw reactie dat u het hier niet mee eens bent. U kunt daarom een klacht indienen bij Kifid (http://www.kifid.nl). Dit is een onafhankelijke instantie die uw klacht opnieuw beoordeelt.
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl -
Jun 1, 2015 om 14:18Verzekeruzelf (niet)Beste meneer [edit - redactie]
We begrijpen dat het erg vervelend is dat uw schade niet vergoed wordt. Via het chatgesprek is u inderdaad verteld dat u de ruit mocht vervangen bij Carglass en er een eigen risico was van € 67,50.
Omdat uw verzekering pas een paar dagen voor de schade was afgesloten, controleren wij de schade eerst voordat we uitbetalen. Carglass hoort een zogenaamd “dekkingsverzoek” bij ons neer te leggen die wij vervolgens goedkeuren.
In uw geval is uw ruit al vervangen voordat wij het dekkingsverzoek hadden goedgekeurd. Om die reden hebben wij een schade expert naar foto’s van de oude ruit laten kijken. Uit dat onderzoek blijkt dat de ruit al beschadigd was voordat u de verzekering bij ons had afgesloten. Dat betekent dat de schade niet gedekt is via uw verzekering bij ons.
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl -
Apr 13, 2015 om 15:25Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nlBeste greatpear,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht u ooit hulp nodig hebben bij het melden van een schade, dan helpen wij u natuurlijk graag verder. En wist u dat we voor korte vragen doordeweeks ook bereikbaar zijn via chat (https://verzekeruzelf.nl/contact)?
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl -
Sep 30, 2014 om 12:32Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nlBeste bnbnbn,
We begrijpen dat dit een erg vervelende en ongebruikelijke situatie is. Zojuist hebben we telefonisch contact met u opgenomen. Uw schade is nu gemeld. We gaan er vanuit dat uw probleem opgelost is. Maar heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op!
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl
-
Sep 26, 2014 om 16:02VerzekerUZelf.nl Misleiding ?!Beste mein33,
De huidige autoverzekering van fabster kunnen wij niet meer verlengen. Gelukkig kunnen we een alternatief bieden. In combinatie met die nieuwe autoverzekering en twee andere verzekeringen, kunnen wij een laagste prijsgarantie bieden. De oude autoverzekering kunnen wij helaas in geen enkel geval verlengen. Wij begrijpen dat u, fabster, misschien nog vragen heeft. Die beantwoorden we graag via klantenservice@verzekeruzelf.nl.
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl -
Sep 25, 2014 om 09:16VerzekerUZelf.nl Misleiding ?!Beste Fabster,
Wij begrijpen dat een premieverhoging erg vervelend is. Helaas is gebleken dat er op uw autoverzekering veel meer aan schade wordt uitbetaald dan er aan premie binnenkomt. Daardoor mogen wij uw verzekering niet meer verlengen. Om te voorkomen dat u zonder autoverzekering komt te zitten, hebben wij uw autoverzekering omgezet naar de Triple A verzekering. Wij hebben voor deze autoverzekering gekozen, omdat Triple A dezelfde of betere voorwaarden heeft dan uw vorige autoverzekering. Toch is het mogelijk dat een andere verzekering voordeliger is voor uw auto. Op onze website bieden wij meerdere autoverzekeringen aan. U kunt zelf heel eenvoudig alle autoverzekeringen vergelijken en een andere afsluiten.
Natuurlijk willen we het voor u zo aantrekkelijk mogelijk maken om bij ons verzekerd te zijn. Daarom hebben wij u een laagste prijsgarantie aangeboden. Deze prijsgarantie kunnen wij alleen garanderen voor uw autoverzekering in combinatie met minimaal twee andere woonverzekeringen. Meer informatie hierover vindt u in de mail.
Zoals we in de mail uitleggen, bent u natuurlijk nergens toe verplicht. Heeft u nog vragen? Stuur dan gerust een mail naar klantenservice@verzekeruzelf.nl.
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl
p.s.: Verzekeruzelf.nl is geen onderdeel van Meeus, maar behoort tot de Intrasurance Group (www.intrasurance.nl). -
Sep 11, 2014 om 09:55Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nlBeste meneer van Leyden,
Wij doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat een klant ontevreden is. Ook in die gevallen gaan wij het gesprek altijd aan. Komen wij er echt niet uit met de klant? Dan kunnen ze de klacht naar Kifid sturen. Dit is een onpartijdige hulp bij financiële geschillen.
Op 7 december 2011 en 9 januari 2014 hebben wij u al eens uitgenodigd om een kijkje te nemen in ons kantoor. Uiteraard bent u nog steeds van harte welkom om langs te komen. Wij laten u ons bedrijf graag zien. Zo kunt u met eigen ogen zien dat wij altijd het beste voor hebben met onze klanten.
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl -
Sep 9, 2014 om 08:54Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nlBeste brigschuts,
Wij hebben je zojuist een mail met uitleg gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl -
Sep 8, 2014 om 13:10Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nlBeste brigschuts,
Schadevrije jaren staan inderdaad niet gelijk aan Bonus/Malus treden. We nemen hier graag (telefonisch) contact met jou over op. Dan kunnen we de situatie nog een keer bekijken. Kan je jouw persoonlijke gegevens naar ons mailen?
Met vriendelijke groet,
Verzekeruzelf.nl