Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: vliegtickets
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 2, 2013 om 18:41Holiday Cars failliet, reeds betaald[quote=sil versteeg schreef op zaterdag 29 dec 2012, 09:31]In februari 2013 heb ik in Lissabon voor 2 weken een auto gehuurd via vliegtickets.nl en zij doen dit via holiday cars. Ik heb bewust in een goedkope maand geboekt en ruim op tijd, beiden om de kosten te drukken. Vandaag kreeg ik een mail van holiday cars, dat er hoogstwaarschijnlijk een faillissement volgt en ik dus in lissabon niet kan rekenen op deze auto en opnieuw moet betalen. Maar welk bedrag? Het blijkt dus dat in deze crisistijden een contract niets waard is, maar hoe bescherm ik me tegen verdere oplichterij? Ik heb intussen het genoemde mailadres van advocaten gemaild. Wat kan ik verder nog doen? Ik vind het heel erg voor onze vakantie en weet even niet meer wat verder nog te doen. Hebben jullie verdere info of tips hoe hiermee om te gaan? Ik heb holiday cars ook al geprobeerd te bellen, maar krijg een bandje met dezelfde tekst als de informatiemail.