Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: vliegtuig.2014
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 7, 2014 om 14:10vliegtickets betaald maar geen vluchtNu wij dit zelf meegemaakt hebben, komen wij veel dezelfde ervaringen met Ryanair tegen. Maat tot nu toe niet een verhaal met goede afloop voor de gedupeerden??
-
Sep 7, 2014 om 11:31vliegtickets betaald maar geen vlucht[quote=1953 schreef op zondag 7 sep 2014, 03:18][quote=vliegtuig.2014 schreef op zaterdag 6 sep 2014, 23:11]Hallo,
30 augustus 2014 zouden wij 3 volwassenen 1 kind van 7 van Alicante naar vliegveld Weeze vliegen met Ryanair. Ruim op tijd waren wij op vliegveld Alicante, er waren vier balie's bemand van Ryanair. Het was een complete chaos en de rijen kwamen nauwelijks vooruit. Na anderhalf uur in de rij gestaan te hebben konden wij eindelijk de koffers inchecken, toen nog door de handbagage controle wat ook niet al te snel ging vanwege de drukte en hollend naar de gate. Bij de gate aangekomen zagen wij nog dat er twee mensen werden doorgelaten. Echter de medewerkster van Ryanair kwam ons wapperend met haar handen en no no no roepend zeer onsympathiek tegemoet. Wij werden kwaad en zeiden dat het niet onze schuld was dat wij anderhalf uur in de rij hadden gestaan. Hier had zij geen boodschap aan en beweerde dat het onze eigen schuld was. Er kwam nog een collega bij die kon zien dat de koffers om 9:20 waren ingecheckt wij kwamen om 9:40 bij de gate aan, volgens hem hadden wij er in tien minuten kunnen zijn, op ons antwoord dat wij vanaf de handbagage controle in een stuk naar de gate waren gerend maakte hij ons voor leugenaars uit. Er werd verteld waar we de koffers konden halen ze draaiden zich om en daar stonden wij. Wij zijn ervan overtuigd dat onze koffers niet eens in het vliegtuig hebben gestaan qua tijdsbestek was dit onmogelijk. We hielden een andere medewerkster aan van Ryanair deze vertelde ons dat wij niet meer in het vliegtuig konden anders werd het vliegtuig te zwaar dit zou te gevaarlijk zijn. Er werd geen enkele hulp meer geboden. Uiteindelijk zijn wij vier dagen later met Transavia naar Amsterdam gevlogen terwijl onze auto op vliegveld Weeze geparkeerd stond. Wij hebben contact opgenomen met EUclaim deze nemen echter deze zaak van Ryanair niet eens meer in behandeling. Je staat met je rug tegen de muur. Het is niet normaal hoe je behandeld word door het personeel van Ryanair. Wij laten deze zaak zeker niet rusten.
Er zal wel beknibbeld zijn op de brandstof(inname)! -
Sep 6, 2014 om 23:11vliegtickets betaald maar geen vluchtHallo,
30 augustus 2014 zouden wij 3 volwassenen 1 kind van 7 van Alicante naar vliegveld Weeze vliegen met Ryanair. Ruim op tijd waren wij op vliegveld Alicante, er waren vier balie's bemand van Ryanair. Het was een complete chaos en de rijen kwamen nauwelijks vooruit. Na anderhalf uur in de rij gestaan te hebben konden wij eindelijk de koffers inchecken, toen nog door de handbagage controle wat ook niet al te snel ging vanwege de drukte en hollend naar de gate. Bij de gate aangekomen zagen wij nog dat er twee mensen werden doorgelaten. Echter de medewerkster van Ryanair kwam ons wapperend met haar handen en no no no roepend zeer onsympathiek tegemoet. Wij werden kwaad en zeiden dat het niet onze schuld was dat wij anderhalf uur in de rij hadden gestaan. Hier had zij geen boodschap aan en beweerde dat het onze eigen schuld was. Er kwam nog een collega bij die kon zien dat de koffers om 9:20 waren ingecheckt wij kwamen om 9:40 bij de gate aan, volgens hem hadden wij er in tien minuten kunnen zijn, op ons antwoord dat wij vanaf de handbagage controle in een stuk naar de gate waren gerend maakte hij ons voor leugenaars uit. Er werd verteld waar we de koffers konden halen ze draaiden zich om en daar stonden wij. Wij zijn ervan overtuigd dat onze koffers niet eens in het vliegtuig hebben gestaan qua tijdsbestek was dit onmogelijk. We hielden een andere medewerkster aan van Ryanair deze vertelde ons dat wij niet meer in het vliegtuig konden anders werd het vliegtuig te zwaar dit zou te gevaarlijk zijn. Er werd geen enkele hulp meer geboden. Uiteindelijk zijn wij vier dagen later met Transavia naar Amsterdam gevlogen terwijl onze auto op vliegveld Weeze geparkeerd stond. Wij hebben contact opgenomen met EUclaim deze nemen echter deze zaak van Ryanair niet eens meer in behandeling. Je staat met je rug tegen de muur. Het is niet normaal hoe je behandeld word door het personeel van Ryanair. Wij laten deze zaak zeker niet rusten.