Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: vonnie46
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 26, 2014 om 11:53Tele2 Abonnement Galaxy Samsuns S3[quote=crewmember schreef op woensdag 26 nov 2014, 11:44]Ik begrijp niet heel veel van je verhaal, behalve dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Eventueel zouden paragrafen helpen.
Maar wat ik begrijp is dat je een s3 hebt waarvan de accu snel leegloopt en het niet aan de accu ligt.
Deze heb je opgestuurd ter reparatie, en ter tijdelijke vervanging heb je een hele simpele samsung prepaid gekregen.
Echter heb je ook nog een 2e abbo afgesloten met telefoon.??
Hoogstwaarschijnlijk is er gewoon een probleem met een app die aan blijft staan op je telefoon waardoor hij snel leegloopt. Als je deze er zelf op heb gezet valt dit niet onder de garantie.
Ik heb helemaal niks aan staan op die telefoon heb juist alles er al af gegooid.Probleem ligt idd niet aan de accu maar aan de connector. Maar dat kan je 100x uitleggen aan tele2 en nog wordt je niet correct geholpen. Nu heb ik geprobeerd om het klachtenformelier in te vullen maar die doet helemaal niks. Hoopte eigenlijk dat hier iemand was die dit probleem herkent en of dit te maken is en of men weet wat het dan ongeveer gaat kosten. -
Nov 26, 2014 om 11:50Tele2 Abonnement Galaxy Samsuns S3[quote=crewmember schreef op woensdag 26 nov 2014, 11:44]Ik begrijp niet heel veel van je verhaal, behalve dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Eventueel zouden paragrafen helpen.
Maar wat ik begrijp is dat je een s3 hebt waarvan de accu snel leegloopt en het niet aan de accu ligt.
Deze heb je opgestuurd ter reparatie, en ter tijdelijke vervanging heb je een hele simpele samsung prepaid gekregen.
Echter heb je ook nog een 2e abbo afgesloten met telefoon.??
Hoogstwaarschijnlijk is er gewoon een probleem met een app die aan blijft staan op je telefoon waardoor hij snel leegloopt. Als je deze er zelf op heb gezet valt dit niet onder de garantie.