Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wenmali
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 2, 2014 om 22:10Artikel Bol.com niet leverbaarZojuist een mail gekregen van Bol.com. Ze gaven aan onze klacht serieus te nemen, en begrepen ook dat we deze gang van zaken niet correct vonden. Daarom hebben ze ons een cadeaubon aangeboden van 20 euro, zodat we de game voor de oorspronkelijke prijs kunnen bestellen.
We zijn natuurlijk erg blij met deze oplossing, en vinden de snelle reactie en afhandeling top.
Iedereen hier bedankt voor het meedenken! -
Oct 2, 2014 om 12:25Artikel Bol.com niet leverbaarDank u wel, ik had al gezien dat de site was aangepast.
En natuurlijk kan ik 'm ergens anders kopen, maar niet voor 54,99...
Ik blijf het raar en niet klantvriendelijk vinden ;-) -
Oct 2, 2014 om 11:42Artikel Bol.com niet leverbaarDat snap ik, maar als ik een week geleden een artikel bestel en betaal bij Bol, (levertijd 7-8 dagen) en dat zelfde artikel staat nu nog op de site maar dan 20 euro duurder, dan is het dus gewoon leverbaar. Ik als consument bestel bij Bol, niet bij een andere leverancier. Als die toevallig wel via Bol verkopen, prima, maar dan is het toch heel raar dat het opeens 20 euro duurder is? Dan had bij mijn bestelling al uitverkocht moeten staan. Dan was het logisch geweest.