Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wesleyvanrieke
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 15, 2012 om 16:23Heli kapot door fabricagefout[quote=dcourbois schreef op woensdag 30 nov 2011, 15:57]Beste Edwin,
Ook ik heb in een opwelling een heli gekocht bij Sylvia's Webshop.
Helaas heb ik 3 weken moeten wachten voor ik hem binnen heb gekregen.
Ik heb hun meerdere malen gebeld, gemaild, noem maar op.
Tot ik de inschrijving heb gedownload en al hun gegevens heb ik gekregen heb ik ze een ingebreke stelling gestuurd.
Stom genoeg kreeg ik een half uur later een mail dat hij verzonden was wat fouten gehad bij tnt ( de bekende smoesjes )
Nu heb ik de helicopter binnen, nu is hij kapot geleverd, ik zie gewoon zonder hem uitelkaar te halen dat er een tandwiel kapot is.
Ik wacht ook nog op een reactie van hun.
Als je hun adres gegevens wil om ze een aangetekende brief te sturen laat het even weten. Dan mail ik je AL hun gegevens door.
Met vriendelijke groet
Dennis
zou ik die gevens mogen ..ik heb hetzelfde als jou. -
Mar 15, 2012 om 16:20Heli kapot door fabricagefoutIk heb dus een Syma-S107 bestelt op deze webshop, alleen wordt deze niet verzonden .. wat kan ik nu doen ? er wordt niet meer gereageert op e-mails.