Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: winniedepoohh
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 24, 2014 om 16:22NhaMijn oplossing was, het cursus pakket opnieuw opsturen aangetekend en dat ik dan gewoon het maand bedrag ga betalen.
Nu willen ze dit doen maar ik moet een betaal regeling met het incasso buro gaan proberen te maken en ik moet de incasso kosten betalen.
Ik heb ze verzocht om de overeenkomst te ontbinden.
ze hebben niet geleverd , en ik ga echt geen incasso kosten betalen. -
Apr 17, 2014 om 15:34Nha[quote=zoekster schreef op donderdag 17 apr 2014, 11:11]
Zoals ik uw verhaal lees heeft u het cursuspakket en ook de tablet niet ontvangen?
heb idd beide niet ontvangen, maar die tablet vind ik het minst erg, is toch een simpel ding waar je niet veel mee kan, maar het cursus pakket vind ik wel heel vervelend, vooral omdat hun vinden dat ik het ontvangen zou moeten hebben -
Apr 17, 2014 om 15:32Nha[quote=edrick3 schreef op donderdag 17 apr 2014, 11:13].....Daarna heb ik het op zijn beloop gelaten .....
Tja, dat is vragen om moeilijkheden.
tja als je dochter in het ziekenhuis ligt die vecht voor haar leven, dan is dit wel het minst belangrijk -
Jan 14, 2012 om 19:31moet ik het heele bedrag betalen voor een geboekte en weer geannuleerde vakantie in december 2011 betalenWij hebben een soort gelijk akkefietje
Ik had een vakantie geboekt via bungalow.nl daar staat dat je of bij het park moet betalen of dat je een factuur krijgt, dit krijg je pas bij de bevestiging te zien en dan zit je er dus aan vast.
Ik wist dat ik het geld in december had en heb eind november geboekt met de gedacht of het eind december te betalen of bij aankomst park.
we gingen pas in januari,
we kregen dus de bevestiging dat ik gelijk moest betalen ik heb toen gelijk aangeven dat dit pas per eind december betaald kon worden, toen kreeg ik een brief dat het geannuleerd was en of ik 80 euro wilde betalen voor het annuleren.
Aangezien we toch in januari er een weekend heen wilde heb ik weer contact op genomen en toen werd doorgegeven dat ik dan maar opnieuw moest boeken
dus dat heb ik gedaan en we hebben een goed weekend gehad, tot dat we thuis kwamen en ik als nog die 80 euro annulering moest betalen ondanks dat we op het park geweest en daar ook flink wat geld hebben uitgegeven.
we willen om de paar maanden een weekend naar het wolfsven omdat we dan daar toch in de buurt zijn , maar goed nu ga ik een ander park zoeken in de buurt van eindhoven want hier zien ze me niet meer -
Jan 3, 2012 om 14:26FamedZo even een update, nadat ik weer een email kreeg dat ik niet betaald had en dat de regeling stop gezet is en dat ik het maar uit moest zoeken met het incasso buro ben ik door het lint gegaan, ben met laptop en al naar de tandarts gegaan en daar laten zien dat ik wel degelijk betaald had.
Ze hebben famed gebeld en die zei nog steeds, mevr heeft het misschien wel zelf overgemaakt, maar ook weer terug geboekt.
nou ieder wel denkend mens weer dat dit niet mogelijk is.
Maaar goed ik kwam een email adres van een bestuurs lid tegen die heb ik het hele verhaal gemailt, en ook als ze zo door gaan ik mijn auto bij hun binnen parkeer want werd er goed gek van.
Binnen een paar dagen was alles opgelost, doordat ze van rekening nr zijn veranderd is mijn betaling een zwevende betaling geworden
al met al ben ik bijna 3 maanden bezig geweest om alles in orde te krijgen, ik ben al die tijd gewoon doorgaan met betalen .
Het enige jammere vind ik wel dat een een behoorlijk excuus nog steeds op zich laat wachten maar goed , ik betaal nog 3 maanden en dan is het betaald -
Dec 5, 2011 om 13:23Famed[quote=tdehond schreef op maandag 5 dec 2011, 13:19][quote=winniedepoohh schreef op maandag 5 dec 2011, 12:59]ik heb tig emails als bewijs, heb deze vanmorgen ook doorgestuurd naar het tandheel kundig centrum, alleen die vinden dat ik maar weer contact moet opnemen met famed, wat ik gelukkig al gedaan heb.
Maar goed ze krijgen van mij nu elke dag een email, net zo lang tot het opgelost is.
en elke keer zit daar het betalingsbewijs bij , en klant nr etc.
zo maar eens proberen een oplossing te vinden
ik bewaar alles, het zou wel humor zijn als ze me dagvaarden en ik kom met hele stapels emails binnen, want natuurlijk ga ik er dan heen.
ik betaal ook gewoon iedere maand netjes die 54 euro, zodat mij nooit verweten kan worden dat ik me niet aan de regels hou
Mijn mondhygienist heeft wel contact opgenomen toen Post NL een rekening elders bezorgd had.
Ik denk dat het zou helpen als tandheelkundig centrum Famed zou verzoeken om uw probleem op te lossen en hun administratie op orde te brengen.
BTW
Het dagelijks zenden van een e-mail naar provider heeft destijds niet geholpen, maar hopelijk heeft u meer succes.
Het is al vast wel leuk mocht u naar de rechter stappen. Ik zie de stapel afdrukken van de emails voor mij. Vergeet niet de ontvangstbevestigingen van Famed ook te bewaren en zo nodig af te drukken.
Ik had destijds een aparte mail map gemaakt waar ik alle emails aan en van provider bewaarde. -
Dec 5, 2011 om 13:20Famed[quote=swat1500 schreef op maandag 5 dec 2011, 13:11]U weet zeker dat het (zogenaamd) niet ontvangen bedrag na de afschrijving destijds niet is teruggestort wegens een (tijdelijk) saldotekort? Heb dat zelf ook wel eens meegemaakt. Bedrag was afgeschreven maar enige dagen later teruggehaald door de bank omdat ik (tijdelijk) saldotekort had en dat het teruggestort was was mij niet opgevallen tot ik een aanmaning kreeg.
het bedrag wat u zogenaamd noemt is gewoon overgemaakt , daarom ben ik ook zo woest, was het niet betaald had ik het aan mezelf te danken allemaal en moet ik de extra kosten gewoon betalen,
Hier bij mij in de buurt zit een advocaat die een gratis inloop spreekuur heeft, denk dat ik die maar eens ga bezoeken, neem ik mijn laptop mee, alle brieven kunnen ze mijn rekening ook nog controleren als ze dat willen, ik heb betaald en dat wordt tot de bodem uitgezocht -
Dec 5, 2011 om 13:16Famedverkeerde rekening nr kan ook niet, bank heeft gecontroleerd of het rekening nr wat ik gebruik van famed is, en ook dat klopt
dus famed is 54 euro kwijt en echt wordt er doodziek. -
Dec 5, 2011 om 13:12Famedja dat weet ik zeker, en ben bij de bank geweest en die heeft het nog extra gecontroleerd
-
Dec 5, 2011 om 12:59Famedik heb tig emails als bewijs, heb deze vanmorgen ook doorgestuurd naar het tandheel kundig centrum, alleen die vinden dat ik maar weer contact moet opnemen met famed, wat ik gelukkig al gedaan heb.
Maar goed ze krijgen van mij nu elke dag een email, net zo lang tot het opgelost is.
en elke keer zit daar het betalingsbewijs bij , en klant nr etc.
zo maar eens proberen een oplossing te vinden