Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wnn526358
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 7, 2016 om 16:41Aangetekende beroepsschrift door post nl kwijtgeraakt met alle gevolgen vandienHeb dit een paar jaar geleden meegemaakt toen ik een aangetekend pakketje naar Engeland had gestuurd. Post.nl claimde dat zij niet verantwoordelijk zijn zodra het grensoverschrijdende pakketjes zijn. Heb uitgezocht wie de verzending in Engeland had waargenomen en heb een klacht ingediend bij die firma. Heb ook hoofd post n.l. ingelicht en een bezwaarschrift ingestuurd. Na maanden van telefoontjes en emails, heb ik eindelijk het bedrag van het pakketje vergoed gekregen, terwijl Post .n.l. van begin af aan claimde dat zij slechts 35 euro wilden vergoeden.
-
Mar 13, 2009 om 15:07betalen van smsjes telfort zonder ooit verstuurd te hebbenIkzelf heb een paar maanden geleden meegemaakt dat er voor 30 Euro SMS diensten van mijn prepaid abonnement werd afgeschreven en dat steeds om de andere dan met 3 Euro. Na vele gesprekken met de helpdesk en heel veel kosten werd ik teneinde raad , na dreiging hiermee naar kassa te gaan, doorverbonden met de z.g. fraude afdeling van Telfort. Hier werd mij gezegd dat ik doodeenvoudig 222 moest intoetsen met als tekst : stop. Dit heeft inderdaad geholpen. Toen ik vroeg waarom ik dit advies niet eerder had gekregen tijdens mijn talloze telefoontjes met de helpdesk , gaven ze doodleuk als antwoord: die lui daar weten van toeten noch blazen. Ik was zo kwaad dat ik naar een andere prvider ben overgestapt. R.v.d.H
-
Jun 13, 2008 om 15:53Tegels badkamer komen los en voegen barsten
Hallo Camelia
Ik heb hetzelfde meegemaakt, alle tegels boven het bad stonden bol en vielen er op een gegeven moment uit. Deze muur ligt absoluut niet in de zon. Ik heb bij vaklui nagevraagd hoe dit nu mogelijk was en het antwoord was heel simpel: er is niet genoeg HECHTLIJM gebruikt en dan komt er lucht achter de tegels en dat laten ze dus gewoon los.
Sterkte
Ria
-
Apr 4, 2008 om 15:21welke provider is nog betrouwbaar?????Ik had bellen +internet van Tiscali,geweldig. Ben ook overgenomen door Telfort. Bij problemen mag je blij zijn als je na 4 a 5 weken eens een antwoord krijgt op je e-mail, dat dan nergens op slaat. Afgelopen week was er een tel.storing, helpdesk mobiel bellen(prepaid) en dan na ong. 5 min. komt er een bandje met sorry storing. Intussen was ik wel weer 1.50 Euro kwijt. De week ervoor een storing aan hun kant. weer mobiel bellen en deze keer was ik 65Euro kwijt.Ik ben dus helemaal niet blij met deze gedwongen overstao