Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wouter1987
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 16, 2012 om 21:02Friesche Vlag voor MelkschuimBeste Kama,
Kassa heeft melkopschuimers getest. De beste kostte ten tijde van de test slechts € 6,00 http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/melkopschuimers/speel/1/
Echter staat deze niet meer op de hema site :'( -
Jul 11, 2012 om 18:06Yourgift card[quote=hk_mr308 schreef op woensdag 11 jul 2012, 18:02]Lees dit bij hun FAQ:
Hier
Kan ik mijn YourGift Card omruilen voor gewoon geld?
Ja, dat kan. Immers, het kan altijd voorkomen dat u liever het geld op uw rekening heeft, dan op uw YourGift Card. Mocht dat het geval zijn, dan kunt u uw YourGift Card samen met het compleet ingevulde Retourformulier (onderaan deze pagina te downloaden als PDF) opsturen naar: YourGift Cards B.V., afdeling Cardregistratie, Postbus 24123, 3007 DC , Rotterdam. Na ontvangst van uw verzoek en na een controle op het resterende saldo wordt het geldbedrag minus € 10,00 administratiekosten binnen 14 dagen op uw rekening gestort.
____
of is dit niet het zelfde bedrijf?
Dit kost € 10,00 en als je 1 kaart met 10 en een kaart met 17,50 hebt gekocht schiet dit natuurlijk niet op. Dan zou ik € 7,50 terug kunnen krijgen. Ik heb deze optie ook overwogen. -
Jul 11, 2012 om 18:04Yourgift cardDan moet ik kijken of ik die card kan besteden bij een winkel die VVVBonnen verkoopt. Dat is een goede tip.
Dat heb ik gedaan, duurt niet zo lang met zo weinig winkels. Nee die staat er niet tussen. -
Jul 11, 2012 om 18:01Yourgift cardThaorgid, Ik heb melding gemaakt bij Consuwijzer omtrend de info die ze vestrekken. Tevens heb ik om advies ze konden me niet helpen. Maar wellicht weet iemand hoe ik ze kan overtuigen dat ik gelijk heb.
Ik heb ze weer een mail gestuurd, nu minder vriendelijk. Morgen zal ik ze is bellen om het verhaal uit te leggen, wellicht kan ik iemand van de directie spreken.
Ik heb ook geen boekje gekregen waar de ketens waar de card te besteden is instaan. Die had de boekhandel vandaag opeens wel, dit vindt ik al een beetje vaag. -
Jul 11, 2012 om 17:51Yourgift card[quote=hk_mr308 schreef op woensdag 11 jul 2012, 17:43]
Uiteraard kan het zijn dat de verkoper ook niet alle feiten kende, daarom is het slim om altijd zelf onderzoek te doen. En een cadeau kaart is een leuke gedachte en heel erg attent, maar eerlijk gezegd denk ik dat bijna iedereen vrolijker wordt van een leuke kaart met een mooi euro biljet erin, deze kunnen ze overal aan besteden, kunnen ze sparen en verlopen niet na een korte periode ;)
VVV bonnen verlopen niet, en geld is zo, van ik had geen zin om naar het postkantoor te gaan dus heb ik maar bij de buurtsuper wat extra voor je gepint. De meeste cadeau bonnen zijn tegenwoordig jaren en jaren houdbaar.
En de verkoper hoeft niet alles te weten, maar kan wel een hoop opzoeken. Dit geeft mij als klant meer vertrouwen dan wanneer een verkoper maar lukraak dingen roept die niet kloppen.
En eh Theorgid, Ik ben teruggegaan maar zij mogen niks doen van Yougiftcard BV. en die klantenservice wil ook niks doen. Als je geen tips voor me hebt, maar alleen loopt te zeuren hoef je niet meer te reageren. -
Jul 11, 2012 om 17:44Yourgift card[quote=thaorchid schreef op woensdag 11 jul 2012, 17:41
Sorry hoor, jij kiest zélf zonder voorkennis om deze bon te kopen en je had met gemak binnen een paar minuten éérst op je laptop of telefoon al kunnen zien hoe wat en waar en dat kunnen beslissen.
Echter moet je wel internet op je mobiel hebben om het direct te kunnen zien. Ik ga er vanuit dat de verkoper mij ook voor de toekomst wil behouden, en daarom eerlijk advies geeft. -
Jul 11, 2012 om 17:39Yourgift card[quote=thaorchid schreef op woensdag 11 jul 2012, 17:35]Waaom kopen mensen toch steeds meer iets zonder éérst te kijken of het naar wens is? Voorlichting van een verkoper is nimmer voldoende, eerst met eigen ogen zien wát je koopt.
Op de site van Yourgift staat precies waar deze te besteden zijn.
Dat is onwaar, een goede verkoper zoekt met de klant naar het beste product en zal nooit snelle omzet willen maken om vervolgens de klant kwijt te zijn.
Ik werd er in de winkel mee overvallen dat er geen VVV-bonnen waren en moest een cadeau hebben. Ik ben vaak goed geïnformeerd in deze winkel. -
Dec 27, 2010 om 17:58ColorinktpatronenNou heb ik imitaties van 123inkt getest. En wat een ramp! de kleuren van afgedrukte foto's zijn vreselijk!
Wanneer je originele HP, of nog beter Canon cardridges gebruikt heb je de kleuren die je ook op je beeldscherm ziet*.
Het nadeel van afdruk centrales zoals bv. Webprint is dat de machines worden gecalibreerd op de eerste foto uit de bestelling. Dus als je vakantie foto's besteld dan zijn sommige foto's super donker.
Wouter
*Tenminste wanneer je het beeldscherm goed hebt ingesteld -
Dec 6, 2010 om 23:14opzeggen ingbank[quote=en4maal schreef op maandag 6 jul 2009, 19:48]Ik kan helaas de ING (voormalige ING BANK) niet opzeggen i.v.m. een deposito. Zodra de looptijd daarvan voorbij is doe ik dit direct.
Wat een administratieve puinhoop is het daar.
Dat is koppel verkoop, en dat mag niet! -
Nov 24, 2010 om 15:55Alice verhoogd bel tarievenIk wil wel graag mijn vaste nummer behouden, maar Alice heeft al toegezegd hieraan wel mee te werken.