Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: yek
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 7, 2014 om 20:54Basic-Fit is een malafide bedrijf !Correctie: Ik bedoelde hopelijk gaat het goed aflopen.....
-
Jan 7, 2014 om 20:51Basic-Fit is een malafide bedrijf !
Mahadma da's goed. Zodra ik meer weet, laat ik het zeker weten. Gelukkig gaat het goed aflopen want dit was niet vrijwillig. Nu moet ik zoveel moeite doen om er vanaf te komen.
Swat1500 je hebt een beetje gelijk maar ik heb me alleen online aangemeld bij Nationaalgezondheidsplan. Ik weet niet waarom ik nu een abonnement heb bij Basic-Fit!!! Ik heb vandaag een mail van hen ontvangen!!!! Ik snap hun reactie niet. Ik heb niet gezegd dat het duur is. Ik heb gezegd dat ze mij mijn machtiging moeten laten zien en dat ik geen abonnement heb. Ze verzinnen zelf ook een reden..... en weigeren om een bewijs aan mij te laten zien. Ook reageren ze niet op de vraag waarom zonder een test te laten uitvoeren het abonnement ingegaan is??
helpdesk@nationaalgezondheidsplan.nl
4:44 PM (4 hours ago)
Geachte.....,
Wij hebben uw bericht ontvangen en verwerkt.
Reden opzegging: Om financiële reden, te duur
De einddatum van het abonnement is ingesteld op 31-01-2014. Tot en met deze tijd kunt u sporten bij het sportcentrum.
Uw centrum zal automatisch op de hoogte worden gesteld van de uitschrijving.
Het Nationaal Gezondheidsplan hoopt dat u het sporten als positief hebt ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Nationaal Gezondheidsplan -
Jan 7, 2014 om 20:39Basic-Fit is een malafide bedrijf !
Beste Bart van Basic-Fit webcare,
Ik heb je zojuist een mail gestuurd met mijn persoonlijke gegevens.
Graag verneem ik je reactie over deze kwestie. Voor mij is het nog steeds een vraagteken.
Dank. -
Jan 6, 2014 om 19:29Basic-Fit is een malafide bedrijf !Spelregels van CZ - verzekerden
Om gebruik te kunnen maken van de cursus ‘Starten met fitness’ kunt u zich alleen online aanmelden via dit platform.
Deelname is slechts mogelijk voor verzekerden van CZ - verzekerden.
U kunt tevens uw partner of een gezinslid aanmelden voor de introductiecursus.
U hoeft in het fitnesscentrum géén inschrijfgeld te betalen.
De maandelijkse kosten van het 6 maanden abonnement zijn nooit hoger dan een regulier 6 maanden abonnement bij het sportcentrum. In veel gevallen ontvangt u een korting ten opzichte van het reguliere tarief.
Tevens heeft u recht op 2 gratis health checks: Eén bij aanvang van de cursus en één aan het eind van de cursus. Deze health checks vertegenwoordigen een waarde van samen € 70,-.
De contributie is afhankelijk van het gekozen centrum. U vindt de prijzen op de site van Nationaal Gezondheidsplan bij de betreffende fitnesscentrum. De contributie wordt maandelijks automatisch geïncasseerd van uw bank- of girorekening door Intenz Gezondheidsplan. U hoeft dus in het fitnesscentrum NIETS te betalen!
De contributie gaat pas in nadat u een rondleiding heeft gehad in het sportcentrum en u de fysieke test in het fitnesscentrum van uw keuze heeft ondergaan.
Indien uw contributie niet kan worden geïncasseerd, heeft het fitnesscentrum het recht u de toegang te ontzeggen. Dit ontslaat u niet van uw betalingsverplichting.
Indien we 3 maal voor dezelfde periode geen contributie bij u hebben kunnen incasseren, zal een incassobureau worden ingeschakeld. De kosten hiervan komen voor uw rekening.
Ieder jaar op 1 juli worden de prijzen van abonnementen aangepast volgens het CBS-prijsindexcijfer voor consumenten.
Na 6 maanden wordt de fysieke test herhaald om uw vorderingen in kaart te brengen.
U geeft zich in ieder geval op voor een periode van 6 maanden. Tijdens deze periode kunt u niet opzeggen. Enige twee uitzonderingen zijn medische redenen en verhuizing waarbij u verder dan 15 km van uw fitnesscentrum komt te wonen. Een bewijs of verklaring dient te worden overlegd bij uw verzoek. Dit verzoek kunt u richten aan Intenz Gezondheidsplan, t.a.v. Helpdesk, Postbus 9097, 1180 MB Amstelveen
Wanneer u uw abonnement niet wilt voortzetten, dan dient u deze op te zeggen op uw persoonlijke pagina op www.nationaalgezondheidsplan.nl, “Mijn (bedrijfs)fitness” door de link “Schrijf mij nu uit”aan te klikken.
Abonnementen dienen te worden opgezegd met in achtneming van een opzegtermijn van één maand vóór het verstrijken van de abonnementsperiode.
Na verstrijken van de opzegtermijn wordt het abonnement telkens automatisch verlengd met de duur van één maand.
Bij het aanmelden dient u uw polisnummer in te vullen ter controle.
Bij uw eerste bezoek aan het fitnesscentrum dient u uw CZ - verzekerden verzekeringsbewijs te tonen.
U krijgt geen restitutie op een lidmaatschap dat u al eerder heeft afgesloten en zelf volledig betaalt.
CZ - verzekerden houdt zich het recht voor de aangeboden diensten te beëindigen. -
Jan 6, 2014 om 19:21Basic-Fit is een malafide bedrijf !Beste Bart van Basic-Fit webcare,
Ik heb uw incassant "Intenz Gezondheidsplan B" vandaag door mijn bank laten blokkeren. Het is gelukkig goed gegaan. Ook alle bedragen van oktober, november en december 2013 heb ik laten storneren. Geef dit door aan uw baas bij Basic-Fit. Voortaan ga ik alle bedragen die u incasseert, gelijk storneren. -
Jan 6, 2014 om 19:09Basic-Fit is een malafide bedrijf !
Beste Bart van Basic-Fit webcare,
Nationaalgezondheidsplan (NGP) geeft aan dat ik een abonnement heb bij Basic-Fit. Ze schrijven geld van mijn rekening af op last van uw sportschool.
Ik heb ook in september 2013 een kaartje van uw sportschool ontvangen en een welkomsbrief !!!! Toen dacht ik dat het onschuldig is en niets gebeurt als ik verder niets doe.
Graag mij per mail een bevestiging van mijn inschrijving sturen en mijn machtiging laten zien. Ik heb uw sportschool of geen enkele sportschool machtiging gegeven om geld van mijn rekening af te schrijven. Ik weet hier niets van.
U kunt toch even in uw administratie kijken en meer duidelijkheid geven over deze kwestie.
Kijk naar deze link:
http://www.intenzgezondheidsplan.nl/over-ons/referenties/verzekeraars/ -
Jan 6, 2014 om 12:16Basic-Fit is een malafide bedrijf !Beste Karlijn, medewerker van de CZ webcare,
Bedankt voor je reactie. Ik heb je zojuist mijn gegevens gemaild.
Hopelijk ga je dit uitzoeken hoe het mogelijk is dat ik een abonnement heb bij Basic-Fit terwijl ik zelf niets van weet. Zo durven we nooit meer een formulier invullen of ons ergens aanmelden. Ik lees voortaan 10 keer de voorwaarden en raadpleeg Google en vrienden voordat ik een formulier invul of me ergens aanmeld. Vind ik eng gewoon. -
Jan 6, 2014 om 00:14Basic-Fit is een malafide bedrijf !Zoekster en Mahadma hartelijk dank voor uw reacties en informatie. Ik heb zojuist het bedrag dat in december afgeschreven is gestorneerd. November en oktober lukt helaas niet meer omdat het langer dan 56 dagen geleden is. Morgen ga ik naar mijn bank om dit bedrijf te blokkeren. Ik ben zo boos op hen. Moderne dieven....
-
Jan 6, 2014 om 00:03Basic-Fit is een malafide bedrijf !Ja ik heb geen abonnement. Nooit bij hen geweest. Ook nooit gebeld. Ik vraag me af hoe ze aan mijn rekeningnummer komen. Ze schrijven elke maand vanaf oktober 2013 geld van mijn rekening af.
Ik ga aangifte doen wegens diefstal. -
Jan 5, 2014 om 23:57Basic-Fit is een malafide bedrijf !from: helpdesk@nationaalgezondheidsplan.nl
to: mijn email adres
date: Tue, May 21, 2013 at 5:20 PM
subject: Aanmelding bedrijfsfitness via Nationaal Gezondheidsplan
Welkom (mijn naam),
Gefeliciteerd! De eerste stap op weg naar een gezonde leefstijl is gezet. Hieronder vind je de gegevens van het gekozen sportcentrum. Zij zullen je binnen 48 uur benaderen voor informatie en eventueel een rondleiding. Je kunt natuurlijk zelf ook het sportcentrum bellen om een afspraak te maken. Vermeld altijd dat je jezelf online hebt opgegeven via het NGP Bedrijfsfitnessportal. Je abonnement is pas actief wanneer je in het sportcentrum de fitheidstest hebt uitgevoerd.
We wensen je veel beweegplezier en een gezonde leefstijl toe!
Met sportieve groet,
Team Nationaal Gezondheidsplan