Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: zayen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 29, 2015 om 21:50Forever loterijen14 dagen geleden belde al een, volgens mij geen echt, incassoburo. Hem had ik ook al gezegd dat ik hun vordering schriftelijk, dus niks via email, wilde ontvangen. Tot heden nog niks gekregen.
Vandaag belde een ongeduldige jongeman van forever dus... hem heb ik hetzelfde gezegd.
Zij hadden de geluidsband afgeluisterd...
Ik wacht dus maar op een brief in brievenbus!
Waar ik me het kwaadste over maak, is dat ze pas 1 jaar later reageren, terwijl ze dus al vanaf mei vorig jaar, niks af konden boeken. -
Apr 29, 2015 om 21:33Servicebureau FoureverMijn rekeningnummer is ook verkeerd Marielle89, maar ze willen wel incasso inschakelen.
Volgens hun kunnen ze al vanaf vorig jaar mei niks incasseren, en reageren NU pas een jaar later dat ik moet betalen, met terugwerkende kracht.
Ik heb nooit een brief ontvangen en dus ook niet in kunnen loggen, laat staan iets gewonnen.
Volgens de jongeman, was ik verkeerd, door niet het juiste nummer door gegeven te hebben.
En moet IK bewijzen dat ik geen brief heb ontvangen.
Het zou fijn zijn als een jurist advies zou kunnen geven, wat ik hiermee moet, indien ze me incasso sturen, wat dan nog eens extra kosten met zich mee zou brengen. -
Apr 29, 2015 om 21:14Forever loterijenBedankt voor reakties. Aan de telefoon beweerde hij, dat ik moest bewijzen en dat zij de geluidsband hadden. Die zou ik voor gerecht wel horen dan.