Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: zengin
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 9, 2015 om 15:46GSMWEB.nl'U heeft 14 dagen bedenktijd, waarin u uw abonnement kunt annuleren. dit dient u schriftelijk (per email of per post) bij GSMWEB.nl ingediend te worden....'
Dit staat duidelijk in hun voorwaarden. -
Aug 21, 2013 om 16:00Rechten bij telefonische aanvragenEn anders maak ik je echt naam bekend :)
-
Aug 21, 2013 om 15:23Rechten bij telefonische aanvragenEn vandaag heet de oplichter Josua. Zeg 'Joshua', waag het niet nog eens te bellen. Ook niet met een andere alias. Ben trouwens heel benieuwd of het wel rechtsgeldig is als meneer met meerdere aliassen zaken probeert te doen.
-
Aug 17, 2013 om 01:00Rechten bij telefonische aanvragenHij hoort inderdaad thuis in de cel. Hij is trouwens maar 24 jaar. Ipv dat hij iets van zijn leven gaat maken en een echte baan zoekt, zit hij in de criminele activiteiten en afpersingen. Triest....
-
Aug 9, 2013 om 22:44Misleiding ondernemersgids.nlOok ik heb zo`n spookfactuur van deze oplichters mogen ontvangen. Heb inmiddels een mail gestuurd naar ze met de mededeling dat ze het onmiddellijk terug moeten draaien. Ben benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen. Mochten ze voor dinsdag niet gereageerd hebben, dan stap ik op naar de politie.
-
May 16, 2011 om 11:44Lucky EurosIk doe hier ook aan mee voor de maand mei. Ik heb net opgezegd (MOEST voor de 20ste), en zal aan het eind van de dag per mail een bevestiging ontvangen. Ben benieuwd of ik wel wat gewonnen heb. Het is wel jammer dat je nergens kan zien wat je gespaarde prijs tot nu toe is (zal wel iets van een eurotje of 2 zijn, 'gegaradeerd prijs'). Maargoed, dat wist ik al voordat ik eraan begon. Je kan niet verwachten dat iedereen honderden/duizenden euros terug zal krijgen. Het blijft gokken he. Ik moet de lucky euros wel complimenteren over hun klantvriendelijkheid en hele goede telefoonverkopers. Ik ben zelf niet echt vriendelijk aan de telefoon omdat ik zo moe word van telefoonverkopers, en meestal raakt de tegenpartij ook geirriteerd en kappen we het gesprek snel af. Maar de medewerkers van lucky euros zijn heel geduldig gebleven en hebben me altijd netjes te woord gestaan (eerste telefoongesprek duurde wel een half uur!) Petje af voor ze. Wat ze doen, doen ze goed.