Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ziezotec
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 7, 2015 om 12:15klacht over reparatie satelietdecoderNiemand geeft u de schuld! En er wordt direct gereageerd op al uw Emails door ons.
Alleen zijn wij zondag en maandags gesloten, dus een vraag gesteld in het weekend, krijgt u dinsdagochtend een antwoord op.
We hebben PostNL ingeschakeld om het pakket te achterhalen, en als nog op het juiste adres te bezorgen. Dit is ook al afgelopen week aan u verteld. Wellicht gemakkelijker om via ons direct te communiceren dan via deze weg. Hier kunt u uw ongenoegen kwijt als dit probleem nooit door ons zouden worden opgelost, maar wij kunnen u verzekeren dat dit niet het geval is. -
Jul 2, 2015 om 13:46klacht over reparatie satelietdecoderAls het adres wel juist op het verzendbiljet zou staan, is het met Spanje ook nog maar de vraag of het altijd aan komt. Daarom zijn we er ook geen voorstander van om reparaties vanuit het buitenland heen en weer te sturen. Wij doen dit als service (kosten 35,- voor ons ;-( maar zijn dan ook verantwoordelijk voor de zending. Dit terwijl de klant gewoon bij ons in de winkel hoort te komen. Zal vast goed komen in dit geval. i.e.g geen reden tot paniek voor deze klant.
-
Jul 2, 2015 om 13:07klacht over reparatie satelietdecoderWij willen hier graag even een reactie opgeven...
Helaas duren reparaties van dit merk lang. Wij zijn afhankelijk van de importeur van dit merk.
De klant in dit geval heeft de ontvanger vanuit Spanje opgestuurd naar ons. Nog dezelfde dag sturen wij de reparatie door naar de importeur. Het moederboard van de ontvanger bleek defect en is vervangen voor een nieuwe. Om niet te veel tijd te verliezen, hebben we de ontvanger, op onze kosten, direct vanaf de importeur naar Spanje laten sturen. Helaas is er een fout in het bezorgadres gemaakt. Dit is vandaag door de importeur aan PostNL doorgegeven. Dus de ontvanger zal in deze dagen bezorgd worden bij de klant. Wij begrijpen de ontevredenheid van de klant, maar wij hebben naar ons vermogen deze reparatie zo goed als mogelijk kunnen oplossen. Niet vergeten dat de klant niet om de hoek bij ons zit maar in Spanje, het geen ook veel tijd in beslag neemt voor het heen en weer sturen van het apparaat.