Accu supersnel leeg
Ik heb 3 weken geleden bij T-Mobile, via internet, een nieuw abonnement afgesloten en daarbij een nieuwe smartphone, Galaxy S3-4G (I9305), ontvangen. Na deze opgeladen te hebben was de accus zeer snel leeg. Nu dacht ik eerst dat het kwam door het veelvuldig gebruik in het begin. Maar dat was niet zo, de klacht bleef.
Daarop heb ik contact gezocht met T-Mobile en het verhaal uitgelegd. Zij hebben mij een aantal, mogelijke, oplossingen aangedragen maar niets hielp. Daarop stelden zij dat de accu waarschijnlijk defect was. Moest ik mijn accu maar opsturen en dan zouden dit nakijken, dit kon een aantal weken duren. Nu kan ik niet zonder mijn smartphone en past de simkaart niet in mijn oude smartphone en ben ik dus niet bereikbaar. Mijn voorstel om een nieuwe accu op te sturen en dat ik daarna de oude zou retouren werd gereageerd dat het niet mogelijk is. Omwisselen via een winkel van T-Mobile kan ook niet.
Wat is de oplossing dan wel?
U kunt gewoon een simwissel vragen, zodat de simkaart in uw oude telefoon kan. Dit kunnen ze kosteloos voor je doen.
Dan kunt u de telefoon met batterij opsturen. Het kan zijn dat het misschien niet de accu is maar bijvoorbeeld de accu contactpunten.
Uw accu opsturen zoals aangegeven door T-Mobile, u heeft zeker geen verzekering genomen voor een vervangende telefoon?
Misschien kunt een telefoon lenen van iemand. Of even een sim Lock vrij toestel kopen wat in ieder geval de simkaart past, dan ben je toch bereikbaar. Het kost wat maar als je echt zo nodig je telefoon nodig hebt zullen dit de enige "makkelijke" oplossingen zijn.
[quote=kaasbroodje schreef op donderdag 1 aug 2013, 10:25]Uw accu opsturen zoals aangegeven door T-Mobile, u heeft zeker geen verzekering genomen voor een vervangende telefoon?
Misschien kunt een telefoon lenen van iemand. Of even een sim Lock vrij toestel kopen wat in ieder geval de simkaart past, dan ben je toch bereikbaar. Het kost wat maar als je echt zo nodig je telefoon nodig hebt zullen dit de enige "makkelijke" oplossingen zijn.
Een verzekering voor een vervangende telefoon is nog nooit nodig geweest, nu dus helaas wel.
beste peter, bedankt voor het terugmelden. Als je op ebay.com,eaby.nl ,ebay.de of marktplaats kijkt naar accu's voor de S3, dan is er aardig wat keus in zwaardere accu's mocht je die nodig hebben. Misschien dat je beter naar een T-mobile winkel kan gaan en de accu van je toestel daar afgeeft en vraagt of ze een accu voor je te leen hebben.
m.vr.gr.
Sorry, peter, maar ik had goed gelezen dat over het niet kunnen omruilen de winkel. Negeer dus mijn laatste antwoord over het lenen van een accu.
(Waardeloze service van T-mobile overigens).
m.vr.gr.
U had de telefoon kunnen gebruiken ook al is die half vol.
wacht met opladen van de accu tot dat deze helemaal leeg is
hierdoor voorkom je een memory effect dat wil zeggen dat als
de accu weer halfvol is aangeeft dat hij leeg is.
Dat de simkaart niet in de oude telefoon past is onzin hij kan ook in
de oude telefoon gebruikt worden uw telefoonnummer blijft geldig zolang het abonnement loopt of u blijft opwaarderen.
[quote=brui0929 schreef op donderdag 1 aug 2013, 12:20]U had de telefoon kunnen gebruiken ook al is die half vol.
wacht met opladen van de accu tot dat deze helemaal leeg is
hierdoor voorkom je een memory effect dat wil zeggen dat als
de accu weer halfvol is aangeeft dat hij leeg is.
Dat de simkaart niet in de oude telefoon past is onzin hij kan ook in
de oude telefoon gebruikt worden uw telefoonnummer blijft geldig zolang het abonnement loopt of u blijft opwaarderen.
In de oude telefoon past alleen een grote SIM kaart, vandaar
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer