ch
door chantal26 Apr 19, 2005 om 21:33
Huishouden & energie

Het niet kunnen leveren van onze schouw!!

Wij hebben 9 februari 2005 een order voor een keuken geplaatst bij Piet Klerkx in Waalwijk. Wij hebben hier een keuken gekocht met een ouderwetse schouw. Omdat wij graag deze schouw wilden hebben wij om deze schouw de keuken laten opstellen. Hieruit kwam een resultaat waar wij akkoord mee zijn gegaan! HIer hebben wij een orderbevestiging voor getekend op 9 februari! Enkele weken daarna kregen wij week 21 als leverweek aangewezen. Dit paste perfect in de verbouwing van het huis! In de tussentijd zijn electricien en loodgieter aan de slag gegaan om leidingen en dergelijke te verleggen. In de week van 14 maart is er iemand langs geweest van Piet Klerkx en die heeft de maten opgemeten. Dit was allemaal ok! Op 11 april ontvingen wij een brief dat de afwikkeling van onze order conform schema verloopt. MOchten wij vragen hebben over de levertijd dan konden we nog contact opnemen. Bij ons waren er nog steeds geen problemen. Dus wij hebben geen reactie gegeven. Vanmiddag om 15.00 uur heb ik onze verkoper nogmaals gebeld om wat dingen aan hem te vragen betreffende maten van de pootjes van de keuken en stopcontacten. Een goed gesprek met een prettige afloop! Een uur later belde mijn vriend mij op en vertelde dat de verkoper van Piet Klerkx zojuist belde en vertelde dat de ouderwetse schouw niet geleverd kan worden voor onze keuken! En dat we maar langs moeten komen in Waalwijk om een alternatief uit te zoeken! Wij willen geen alternatief, wij willen de schouw met deze keuken....waarvoor wij hebben getekend! Dat iets niet geleverd kan worden....daar kan ik in komen. Maar het lijkt mij sterk dat dit pas 2 maanden na het tekenen van de order tot uiting komt! Over 1 maand moet onze keuken geleverd worden! Alles (leidingen en dergelijke) is hier op aangepast en hier zijn kosten voor gemaakt!. Kunt u mij vertellen wat mijn rechten zijn?

205 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 19, 2005 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

dossier maken , vooral de kosten die al gemaakt zijn door loodgieter en electricien opvoeren ( afschriften etca etca ) Per aangetekende brief de Firma voor alle kosten ook die zouden kunnen ontstaan door een te late levering aan sprakelijk stellen.Vooral de brief van 11 April 2005 is een sterk punt in uw voordeel.Ik adviseer u om op geen enkele manier genoegen te nemen met deze gang van zaken.Stel een termijn waarop u uitsluitsel wilt hebben.En eiseen schriftelijke reactie en geen praatjes van kom maar even langs.U kunt ze eventueel vertellen dat deze zaak is aangekaart bij Kassa.Daar zal Piet niet zo gelukkig mee zijn.fred

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer