ca
door callytjeh Feb 26, 2013 om 20:29
Computers & telefonie

Hi leasetoestel

Ik heb een Hi lease abbonement en mijn leasetoestel, een nokia lumia 900, is kapot gegaan, dit viel niet binnen de garantie dus ik krijg nu een leentoestel. Ik heb op het moment een Nokia lumia 610 als leentoestel, maar door hi werd mij vertelt dat ik deze niet kon houden, maar een samsung pocket mini krijg. Alleen volgens mij staat in de voorwaarden van het abonnement dat je een vergelijkbaar toestel met hetzelfde besturingssysteem zou moeten krijgen. Kan ik hier iets aan veranderen?

1568 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 26, 2013 om 22:33
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Waarschijnlijk als u bij gaat betalen, of een hogere leasing bedrag.

avhelvoort
door avhelvoort - Feb 28, 2013 om 19:33
82 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik ken de voorwaarde niet, maar ik zou deze eens goed nalezen, en dan inderdaad je gelijk halen waar je recht op hebt.

mi
door miraltje - Feb 28, 2013 om 22:45
462 Antwoorden / 0 Vragen
0

dit staat in de voorwaarden;

Wat valt onder de SmartCare basis service verzekering die hoort bij ToestelLease?

Zodra je toestel kapot is, krijg je kosteloos zo snel mogelijk een vervangend leentoestel, met hetzelfde besturingssysteem als je vertrouwde toestel
In geval van gebreken, die niet aan jou toe te rekenen zijn, repareert Hi het toestel gratis
Na reparatie brengen we jouw toestel gratis (binnen Nederland) weer naar je toe.

Wat valt er niet onder de basis SmartCare?

Schade als gevolg van diefstal, verlies, brand en aan jou toe te rekenen schade (bijvoorbeeld water-, val- en drukschade) vallen niet onder de Basis Toestelservice. Deze schade komt dus voor jouw rekening, tenzij je gebruik maakt van onze Aanvullende Toestelservice.

Je kunt een Aanvullende Toestelservice afsluiten voor Schade, Verlies & Diefstal of voor allemaal, de Totaal variant.

bij deze varianten staat in de voorwaarden

Indien, in geval van vervanging van het Mobiele Randapparaat, eenzelfde
Mobiel Randapparaat niet leverbaar is, ontvangt de Contractant een functioneel
gelijkwaardig Mobiel Randapparaat van dezelfde waarde als het beschadigde
of defecte Mobiele Randapparaat

bron hi toestel lease

het is bekend dat het geen garantie is,je hebt dan ook geen recht op zelfde besturing systeem van je phone, maar recht op een functioneel gelijkwaardig toestel waar kosten aan verbonden zijn..

hi-webcare
door hi-webcare - Mar 6, 2013 om 21:47
108 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Callytjeh,

Ik snap dat je niet tevreden bent over het vervangend toestel. Ik heb inmiddels je vraag beantwoord via klacht.nl en het Hi Forum via onderstaande link.

https://forum.www.hi.nl/reparatie-and-diefstal-58/smartcare-service-21473/#post70599

Helaas kan ik je hierin geen andere oplossing bieden.

Groeten van Hi,

Kevin
Hi Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direct telefonisch contact gezocht, na 40 minutengewacht te hebben uiteindelij ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer